Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@14:53:50 GMT

سرعت باد در معلم‌کلایه به ۷۰ کیلومتر رسید

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۷۶۷۶۹

سرعت باد در معلم‌کلایه به ۷۰ کیلومتر رسید

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین با اشاره به این‌که روز گذشته سرعت وزش باد در معلم کلایه به ۷۰ کیلومتر بر ساعت رسید، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا امروز نیز شاهد وزش بادهای نسبتاً شدید در استان‌ باشیم.

«مهدی آخوندی» کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های هواشناسی پیش‌بینی می‌شود تا امروز نیز مانند روز گذشته در سطح استان شاهد وزش بادهای نسبتاً شدید باشیم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: باتوجه به گذر امواج کم‌دامنه در سطح استان و افزایش ابر در پاره‌ای از نقاط رگبار و رعد و برق پیش‌بینی شده است و احتمال پدیده‌ی گردوغبار نیز وجود دارد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین پیش‌بینی کرد: باتوجه به نقشه‌های هواشناسی برای فردا و روز سه‌شنبه جوی پایدار در استان حاکم خواهد شد.

آخوندی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تاکستان با ۱۴ درجه سلسیوس بالای صف سردترین شهر و بوئین‌زهرا با ۳۶ درجه سلسیوس بالای صفر گرم‌ترین شهر استان بوده است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین یادآور شد: دیروز دمای شهر قزوین در سردترین زمان به ۱۶درجه سلسیوس بالای صفر و در گرم‌ترین زمان به ۳۳ درجه‌ی سلسیوس بالای صفر رسید هم‌چنین حداکثر سرعت باد در قزوین ۴۷ کیلومتر ثبت شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۶۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی پایدار و آفتابی تا اواسط هفته در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون آفتابی است گفت: هوای استان تا دوشنبه پایدار و آسمان صاف و آفتابی است. 
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: رگبار بهاری باران و مه صبحگاهی در جلگه دوراز انتظار نیست.
وی با اشاره به شرایط دریا اضافه کرد: دریا در این مدت برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب است.
محمد دادرس به دمای فعلی رشت مرکز استان اشاره و تصریح کرد: دمای رشت در حال حاضر ۲۲ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۶۸ درصد است.
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته دیلمان با دمای ۴ درجه سلسیوس و لوشان با دمای ۳۰ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان 
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • آذربایجان‌غربی گرمتر می‌شود
  • آسمانی پایدار و آفتابی تا اواسط هفته در گیلان
  • سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • اردیبهشت گیلان بهاری و آفتابی
  • آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین
  • کاهش دمای هوا در استان