Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-05@20:33:51 GMT

سامانه ثبت‌نام اینترنتی تلفن ثابت راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۷۶۸۰۸

سامانه ثبت‌نام اینترنتی تلفن ثابت راه‌اندازی شد

در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک و سهولت دسترسی متقاضیان به سرویس تلفن ثابت، با پیگیری رگولاتوری، سامانه ثبت‌نام الکترونیکی تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران راه‌اندازی شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، متقاضیان تلفن ثابت در سطح کشور علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر امور مشترکین و دفاتر پیشخوان دولت می‌توانند به شیوه غیرحضوری با مراجعه به پورتال شرکت مخابرات ایران به آدرس WWW.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

TCI.ir در بخش تلفن ثابت به صورت اینترنتی ثبت‌نام کرده و هزینه آن را واریز کنند.

درباره احراز هویت متقاضیان در هنگام تحویل خط تلفن در محل مشترک انجام می‌شود، ذکر این نکته ضروری است که با توجه به تعهدات پیش‌بینی شده در پروانه شرکت مخابرات ایران، این اپراتور باید حداکثر ظرف مدت یکماه از تاریخ درخواست متقاضی، خط تلفن ثابت تقاضا شده را دایر و به مشترک تحویل دهد.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۶۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند

آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران پرند  در گفتگو با بیان اینکه  هدف دولت آن است که آن بخش از مردم که صاحب مسکن نیستند را خانه دار کنند و با توجه به آنکه این روش و اقدامات برای دولت گران تمام می شود بنابراین تمامی اهداف دولت آن است که در اجرای این طرح سوداگران  مسکن را حذف و مسکن در اختیار متقاضیان واقعی قرار گیرد افزود: در ین طرح با توجه به آنکه قیمت زمین برای متقاضیان حذف می شود بنابراین تمام تلاش بر این اساس است که مسکن در اختیار متقاضیان واقعی قرار گیرد .

وی افزود: متقاضیانی که در این طرح ثبت نام کرده اند در حال حاضر هیچ قرارداد مشخصی در دست ندارند و تنها در اولویت تخصیص پروژه قرار گرفته اند و اگر متقاضیان در طول روند اجرای پروژه امکان تامین منابع مالی خود رانداشته باشند ناچار مجبور به جابه جایی و یا حذف متقاضیان هستیم بنابراین خرید وفروش  امتیاز پروژه های نهضت ملی مسکن ممنوع است.

صیادی بیان کرد: خرید وفروش امتیازهای نهضت ملی مسکن  کار اشتباهی است و به هیچ عنوان متقاضیان این اقدام را انجام ندهند و اگر قصد انجام این اقدام را داشته باشند برای سایر پروژه های مسکونی تنها از طریق قانون پیش فروش مسکن انجام دهند که برای این اقدام هم  تشریفات خاص خود را دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • سامانه «پنجره» برای نظارت بر اسناد صندوق ذخیره فرهنگیان راه‌اندازی شد
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • دولت تا سال ۱۴۰۸ از حق‌السهم فیبر نوری چشم‌پوشی می‌کند
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودروهای وارداتی
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • ثبت نام فروش نقدی ایران خودرو / تحویل ۹۰ روزه پس از ثبت نام در سامانه یکپارچه
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری