Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@20:32:41 GMT

نظر کامبیز دیرباز درباره ضعف سریال‌های ترکیه ای!

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۷۷۱۴۵

کامبیز دیرباز بازیگر سریال ماه رمضان از اولین کار مناسبتی خود و ویژگی های این سریال سخن گفت.

خبرگزاری مهر: کامبیز دیرباز بازیگر سریال «زیر پای مادر» که قرار است ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش شود درباره حضورش در یک سریال مناسبتی گفت: «تاکنون آثارم در باکس عادی سیما پخش می شد و این اولین بار است که کار مناسبتی از من در تلویزیون پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
»

او ادامه داد: «حدس می زنم چون همه مردم در ساعتی مشخص در ماه مبارک رمضان در منازل خود هستند سریال مخاطب زیادی داشته باشد. اکنون هم چندین سال است که ماه رمضان به یک فستیوال تبدیل شده و هر سال سریال های خوبی را شاهد هستیم. ما هم هدفمان این است که سریالمان دیده شود و با پخش در این زمان قاعدتا خوشحال می شویم که مخاطبانمان بیشتر شوند.»

دیرباز با اشاره به باکس های عادی پخش سریال ها اظهار کرد: «در حالت عادی باید چند قسمت از یک سریال پخش شود تا مورد استقبال قرار بگیرد اما در پخش رمضانی مسلما از همان ابتدا سریال دیده می شود و این ویژگی پخش سریال در ماه رمضان است.»

در سریال های نعمت الله بدمن داستان هم عاشق خانواده اش است

بازیگر سریال «در چشم باد» درباره سریال و ویژگی های آن توضیح داد: «این سومین همکاری من با سعید نعمت الله است، حال و هوای این کار اتفاقاتی است که در خانواده های ایرانی رخ می دهد و او همیشه متن هایش با زندگی خود مردم تناسب دارد. توجه نعمت الله در متن ها به خانواده است و عشقی که بین خانواده ها جریان دارد در این سریال ها حتی بدمن داستان هم عاشق خانواده اش است برخلاف سریال های ضعیف ترکیه ای که عشقی میان خانواده وجود ندارد.»

او اضافه کرد: «متاسفانه این سریال های ضعیف ترکیه ای با استقبال هم مواجه می شوند چون مردم چاره ای ندارند و کمتر سریال خوب برای آنها پخش می شود.»

بازیگر سریال «تب سرد» درباره تم آثار نعمت الله و تلخی آنها و اینکه در ماه رمضان با استقبال واقع می شود یا خیر؟ عنوان کرد: ««زیر پای مادر» اثری قصه گو است و از خانواده هایی حرف می زند که همه ما آنها را می شناسیم، اعیانی و عجیب نیستند و عموم مردم خودشان را در داستان می بینند سلیقه من به کارهای نعمت الله نزدیک است و فکر می کنم اگرچه تلخ است اما به دلایلی که گفته شد و وجه قصه بودن مردم آن را دوست دارند و دنبال می کنند.»

همه سریال های ایرانی را دنبال می کنم

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره اینکه چقدر سریال های ایرانی را دنبال می کند، توضیح داد: «من برعکس یک سری از همکارانم که می گویند فقط سریال های خارجی می بینند آثار همکارانم را هم دنبال می کنم. من همه سریال های تلویزیون را می بینم و حتی اگر سر کاری باشم و یا فرصت نکنم بعدا سریال را از اینترنت می بینم چون باید از کارهای همکارانم اطلاع داشته باشم.»

بازیگر سریال «در چشم باد» در پایان درباره اینکه چه نظری درباره این سریال ها دارد، یادآور شد: «از آنجایی که من من می دانم همکارانم با چه شرایط و خون دلی کار می کنند نمی توانم نقدی به کارشان وارد سازم. با این حال امیدوارم هر دولتی که بر سر کار می آید به صداوسیما بودجه لازم را تزریق کند تا سریال های خوب ساخته شده و شبکه ها رنگین باشد تا مردم سریال های ضعیف ترکیه ای را نبینند.»

سریال «زیر پای مادر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی پیش از این «لبخند رخساره» نام داشت و در ایام ماه مبارک رمضان هر شب از شبکه یک پخش می شود.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۷۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد

مدیر شبکه رادیویی ایران در مراسم تجلیل از برنامه سازان نوروز و رمضان این شبکه اعلام کرد: برنامه «سال مبارک» که ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بوده است در بین ویژه برنامه‌های تحویل سال دیگر شبکه‌های رادیویی بیشترین امتیاز را کسب کرده است.

 آذرمکان ضمن قدردانی از زحمات برنامه سازان تصریح کرد: رادیو ایران در برنامه «سال مبارک» با ۱۳ ساعت برنامه زنده طولانی‌ترین برنامه را بین شبکه‌های رادیویی تولید کرد و این در حالی است که طبق ارزیابی مرکز نظارت و ارزیابی صدا و سیما رادیو ایران، بالاترین نمره را در معاونت صدا کسب کرد.

 وی با اشاره به سختی برنامه سازی در ماه مبارک رمضان افزود: ویژه برنامه‌های سحر و افطار این شبکه رادیویی نیز با تلاش و کوشش و همدلی برنامه سازان برنامه‌هایی قابل توجه و استاندارد ارزیابی شده است که شایسته تقدیر می‌باشد.

 مدیر رادیو ایران با اشاره به برنامه «شهر رمضان» نیز گفت برای اولین بار در ماه مبارک رمضان با همکاری و هم افزایی شهرداری تهران ویژه برنامه‌ای شاد در شب‌های رمضان در بوستان لاله تهیه شد که با استقبال مردم تهران در آن بوستان و همه شنوندگان در سراسر کشور مواجه شد.

 مهدی رستمی مدیر گروه معارف و تاریخ رادیو ایران، به تجربه برنامه سحرگاهی و ایجاد موقعیت برای مخاطبان که طرح جدیدی بود اشاره کرد و افزود: برنامه «قرار بی قراران و قرار آسمانی» هر دو با تمرکز به بندگی به روی آنتن رفت.

 وی هدف این برنامه‌ها را معرفت‌افزایی و ایجاد لحظه‌ها و خاطره‌های به یادماندنی و تاثیرگذار برای شنوندگان توصیف کرد.

 یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و تمدن، به توجه رادیو ایران به موضوع هم افزایی اشاره کرد و گفت بعد از طرح هفته‌های ایرانی در این شبکه موضوع هم افزایی در برنامه‌های شبکه پر رنگ‌تر شد.

مرضیه محمودی مدیر گروه دانش و اقتصاد رادیو ایران نیزحضور ایرانیاران را در ویژه برنامه تحویل سال «سال مبارک» اقدام رسانه‌ای مناسبی دانست و افزود: گزارش‌های ایرانیاران از سراسر ایران، حضور پیشکسوتانی مثل عذرا وکیلی، فاطمه نیرومند و علیرضا جاویدنیا و میزبانی رادیو ایران از سایر شبکه‌های رادیویی سال را مبارک کرد.

 غلامحسین طالبی مدیر طرح و برنامه رادیو ایران نیز به استقبال بی نظیر از پویش «دلنامه» در راستای همدلی با کودکان و مادران غزه اشاره کرد.

 در پایان این نشست دکتر مهدی آذرمکان مدیر شبکه رادیویی ایران با اهداء لوح تقدیر و هدیه نقدی از تلاش‌های برنامه سازان ویژه برنامه‌های تحویل سال و ماه مبارک رمضان قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟ / معرفی چهره‌های جدید
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟/ معرفی چهره‌های جدید
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند