Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی اعضای شورای شهر در شهرهای استان چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

به گزارش ایسنا،اسامی اعضای شورای شهر در شهرهای استان چها‌رمحال و بختیاری بدین ‌شرح است؛

نتایج انتخابات شورای اسلامی شهرکرد ‌

اسامی برگزیدگان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرکرد اعلام شد.
حمید ملک‌پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا‌، اظهار کرد: مرجان دادایی دهکردی با 15 هزار و 522 رأی، فرهاد رئیسی دهکردی با 12 و هشت زأی، مصطفی حیدری دهکردی نه هزار و 526، طیبه شریفی نه هزار و 121، حیدر علیپور دهکردی هشت هزار 366 و حمید فتح اللهی دهکردی هفت هزار و 768 و علیرضا توکلی با شش هزار 787 رأی، هفت نفر اعضای شورای شهر شهر شهرکرد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نتایج انتخابات شورای اسلامی بروجن
اسامی برگزیدگان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در بروجن اعلام شد.
سید سیف الله فیاضی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا‌، اظهار کرد: روح‌انگیز کرمی بروجنی با 9 هزار و 399 رأی، بهروز حبیبی با چهار هزار و 843 رأی، احمدرضا پناهی با چهار هزار و 466 رأی، محمدعلی شفیع‌زاده با چهار هزار و 457 رأی، ابوالقاسم منصوری با چهار هزار و 258 رأی، فریدون سلیمان‌پور با چهار هزار و 211 رأی و کامران حیدری با چهار هزار و 181 رأی، هفت نفر اعضای شورای شهر شهر بروجن شدند.

نتایج انتخابات شورای اسلامی سامان

فرماندار سامان از مشارکت 90 درصدی مردم شهرستان سامان در انتخابات خبر داد.
سعید صالحی در گفت ‌و گو با خبرنگار ایسنا‌ با اشاره به وجود 26 هزار و 500 نفر واجد شرایط رأی دهنده در شهرستان سامان، اظهار کرد: از این تعداد 21 هزار و 900 نفر برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری رأی دادند.
وی افزود: در شهر سامان هشت هزار و 176 برگ رای اخذ شده باطل و صحیح جمع‌آوری شد.
صالحی تصریح کرد: در شهر سامان به ترتیب مالک درخشان سامانی با سه هزار و 172 رأی، بهرام رحمانی دو هزار و 670 رای، غلامرضا چلگردی سامانی دو هزار 632رأی، جواد مصیبی سامانی دو هزار 572 رأی و لطف الله شیخ سامانی دو هزار 567 رأی، پنج نفر اعضای مشخص شده برای شورا شهر سامان هستند.

‌نتایج انتخابات شورای اسلامی اردل‌
محمد نوذری در گفت ‌و گو با خبرنگار ایسنا‌، اظهار کرد:ابراهیم بختیار با 2548 رأی، صمد نصیری اردلی با 1441، اصلان خسروی سرچاهی با 1411، غلام عباس نصیری اردلی با 1373 و نورمحمد رئیسی با 1314 رأی اعضای اصلی شورای شهر اردل شدند.

فرماندار اردل تصریح کرد: هادی انصاری با 1276 و حجت الله اسدی با 1441 رأی اعضای علی‌البدل شدند.

اعضای شورای اسلامی شهر بن
فرماندار شهرستان بن، اعضای منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بن را اعلام کرد.
کمال اکبریان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا‌ اظهار کرد: رضا آقابابایی بنی با 3128 رأی، محمد حسن سلیمی بنی 2721 رأی، رسول احمدی 2640، محسن سلیمی بنی 2485 و یحیی سلیمی بنی با 2217 رأی اعضای شورا شهر بن شدند .
وی افزود: حجت‌الله خجسته منش با 2175، مهدی قلی هاشمی با 1755 و امیر حسین درعلی با 1640 نیز اعضای علی‌البدل مشخص شدند.

نتایج انتخابات شورای اسلامی لردگان ‌
اسامی برگزیدگان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در لردگان اعلام شد.

ابوالقاسم کریمی در گفت ‌و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: مهدی محمودی چالبطانی با 9940 رأی، حسن جلیل 8201، سید رسول موسوی 7629، یوسف نادری لردجانی 6894 و اسلام حسنی با 6190 رأی اعضای اصلی شورای شهرفارسان شدند.
فرماندار لردگان بیان کرد: محمد نادری لردجانی با 5821 و امیر محمد جلیل پیران با 5661 رأی اعضای علی البدل این شورای این شهر مشخص شدند.
اعضای شورای اسلامی شهرستان کوهرنگ

‌مرتضی زمان‌پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا‌ اظهار کرد: مردم شهرستان کوهرنگ مشارکت 90 درصدی در انتخابات داشتند.
وی افزود: 35 هزار نفر واجد شرایط رأی دهنده شامل جمعیت روستایی، شهری و عشایری در این شهرستان وجود داشته است و از این تعداد 30 هزار و 957 نفر در امر انتخابات شرکت کردند.
زمان‌پور تصریح کرد: تعداد آرای صحیح و باطله جمع‌آوری شده 30 هزار و 957 رأی است.
وی خاطرنشان کرد: به ترتیب علیرضا فرامرزی با 657 رأی، محمدعلی بدری 655، اردشیر غیبی‌پور 585، خان‌محمد غبیبی‌پور 480 و نورالله غیبی‌پور با 475 رأی، پنج نفر اعضای اصلی شورای شهر چلگرد شدند.
فرماندار کوهرنگ خاطرنشان کرد: ذوالفقار غیبی پور و صادق غیبی پور به ترتیب با 455 و 449 رأی اعضای علی‌البدل شورای شهر چلگرد شدند.

اعضای شورای اسلامی شهر فارسان ‌


فرماندار فارسان اعضای منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر فارسان را اعلام کرد.
مرداس طاهری در گفت ‌و گو با خبرنگار ایسنا - منطقه چهارمحال و بختیاری – اظهار کرد: اسدالله عزیزیان با 4308 رأی، شهاب مالکی با 3411، رضا بهرامی با 3308، حمزه علی یوسفی بابادی 3218 و غلام عباس مالکی با 32 02 رأی اعضای اصلی شورای شهر فارسان شدند.

اعضای شورای اسلامی شهر شلمزار ‌

فرماندار کیار اعضای منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شلمزار را اعلام کرد.
قدمعلی مردانی در گفت ‌و گو با خبرنگار ایسنا‌ اظهار کرد: رحمت الله حکمی با 1493رأی، داریوش صمیمی شلمزاری 1374، داریوش ملک پور 1155، مهدی همتیان 1154و اسماعیل ملک پور با 959 رأی اعضای اصلی شورای شهرفارسان شدند.
فرماندار کیار بیان کرد: سعید صمیمی شلمزاری با 942 و محسن قنبریان حاجی آبادی با 901 رأی اعضای علی البدل این شورای این شهر مشخص شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۷۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط شد.

وی اضافه کرد: فیلم‌های تبلیغاتی شامل برنامه ۲۰ دقیقه‌ای نامزدهای دور دوم انتخابات از پنجشنبه همزمان با آغاز مهلت تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان ادامه داد: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و گفت: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

به گزارش مهر، در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رقابت ۴ نامزد برای ۲ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089821

دیگر خبرها

  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • ۴۰۹ متقاضی واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری پاسدار زبان فارسی شدند