Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بلندپایه ترین سفیر ایران در مالزی در پیامی که در اختیار ایرنا قرار گرفت، تصریح کرد روز 29 اردیبهشت 1396 هر ایرانی که قلبش برای سربلندی وطنش می طپید، حضوری گرم و با شکوه را در تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران رقم زد که ‌به نشانه سپاس الهی این مهم را همه باید بسیار قدردان باشیم.‌
وی تاکید کرد: مشارکت گسترده و حماسی مردم ایران و بخصوص نسل جوان پر شور و شعور درانتخابات و حضور افتخار آفرین در پای صندوق های رای در داخل و خارج از کشور پیروزی مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود بود که فصلی جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران پدید آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی این فصل جدید را فصلی نو از همدلی و همکاری برای توسعه و پیشرفت و اعتلای همه جانبه کشور و تداوم تعامل و حضور مقتدرانه ایران در عرصه های جهانی و مشارکت و تلاش مسئولانه و فعال برای تقویت صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی دانست که بیش از پیش تقویت شده است.
افخم با ابراز تشکر از مشارکت گرم و خوب هموطنان مقیم مالزی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تداوم مسیر تدبیر و امید و ریاست جمهوری دکتر حسن روحانی را به هموطنان تبریک و تهنیت گفت و از خداوند بزرگ عزت، آبادانی و پیشرفت کشور و شادی و سرافرازی روز افزون ملت بزرگ ایران را خواستار شد.
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از مجموع 41 میلیون و 220 هزار و 131 رای ماخوذه موفق به کسب 23 میلیون و 549 هزار و 616 رای شد.
آساق**1611**انتشاردهنده: رضاپیمان یغمایی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری «روایت پیشرفت و مشارکت‌های مردمی» در دومین نمایشگاه ملی «آبادیران»

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد «روایت پیشرفت و مشارکت‌های مردمی» جهت شناسایی طرح‌های برتر اجرا شده شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و فناور در ایجاد مشارکت‌های مردمی، توسط معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و ستاد حکمرانی مردم در دومین دوره نمایشگاه ملی آبادیران برگزار می‌شود.

این رویداد با هدف معرفی نمونه‌های موفق با موضوعات مشارکت مردمی در اقتصاد دانش بنیان، معرفی نمونه‌های موفق در عرصه آبادانی و پیشرفت فناورانه و گفتمان سازی پیرامون شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) از ۲۲ تا ۲۵ خرداد ماه در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

در این طرح، شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و فناور، گروه‌های مردمی و جهادی که توانسته‌اند مشارکت‌های مختلف مردمی اعم از مشارکت مالی، اجرایی، فکری، علمی را ایجاد کنند، تجربیات، خاطرات و الگوی خود از این مشارکت را روایت می‌کنند.

در همین راستا، فعالان مردمی آبادانی و پیشرفت فناورانه می‌توانند طرح‌های اجرا شده با موضوع مشارکت مردم در اقتصاد دانش بنیان و حل چالش‌ها و نیاز‌های فناورانه را جهت ارزیابی به دبیرخانه برنامه ملی آبادیران ارسال کنند.

متقاضیان پس از ارزیابی و انتخاب طرح‌های برتر، می‌توانند برای حضور در دومین دوره نمایشگاه ملی آبادیران و برپایی غرفه به روایت فعالیت‌های انجام شده خود بپردازند.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ارزیابی طرح‌های دریافت شده تا ۱۰ خرداد ماه انجام خواهد شد و علاقه‌مندان تا ۳۱ اردیبهشت ماه برای ارسال طرح‌های خود فرصت دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • برگزاری «روایت پیشرفت و مشارکت‌های مردمی» در دومین نمایشگاه ملی «آبادیران»
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست