Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ؛ در پیام سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی آمده است :

باسمه تعالی

مردم غیورایران اسلامی در روز 29 اردیبهشت 96 و درجشن بزرگ ملی باز هم حماسه آفریدند و نشان وفاداری، همبستگی ملی و شور و شعور سیاسی خود را با حضور گسترده در پای صندوق های رای به زیبایی به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون که به حول و قوه الهی ، با حضور حماسی و رای اکثریت مردم ایران در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، دکتر حسن روحانی بار دیگر مسئولیت سترگ قوه مجریه را برعهده گرفت ، وظیفه می دانم به عنوان خادم جامعه ورزش و جوان استان مرکزی این انتخاب مردمی را که نشات گرفته از اعتماد مردم به دولت تدبیر و امید است، به محضر ارزشمند مقام معظم رهبری ، رئیس جمهور محبوب و مردم شریف ایران اسلامی صمیمانه تبریک عرض نمایم بی شک پیروز میدان این انتخابات ملت شریف ایران هستند.

امید که با الطاف الهی ، همبستگی ملی و تدبیر مسئولین ، همواره شاهد پیشرفت ،عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران باشیم.

همچنین برای عزیزانی که در انتخابات شوراها نیز بعنوان نمایندگان مردم انتخاب شدند آرزوی دوام توفیقات جهت خدمت صادقانه به مردم بزرگوار استان را دارم.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۸۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توده ۱۸ کیلویی از بدن یک بانوی بهشهری خارج شد

توده‌ ۱۸ کیلویی از شکم زن ۳۶ ساله اهل شهرستان بهشهر خارج شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهشهر، دکتر روحانی نژاد؛ جراح عمومی  بیمارستان خاتم الانبیاء بهشهر گفت: توده 18 کیلویی در شکم خانمی36 ساله که با علائم بزرگی شکم  به پزشک مراجعه کرده بود، شناسایی شد.

وی افزود: پس از بررسی‌های اولیه و تشخیص نیاز به عمل جرای برای برداشتن این توده‌ بزرگ، با همکاری یک تیم جراحی در یک عمل موفق، توده از شکم این زن خارج شد.

دکتر روحانی نژاد گفت: هم اکنون شرایط جسمی بیمار خوب است و به‌زودی از بیمارستان مرخص می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • پیام تبریک مدیرکل تجسمی برای مسعود نجابتی «چهره سال هنر انقلاب»
  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • از هر امری که مردم را نا امید کند بپرهیزید
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • سرپرست جدید راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • توده ۱۸ کیلویی از بدن یک بانوی بهشهری خارج شد
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب