Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@10:19:26 GMT

پیروزی حسن روحانی و دستان پر جلال میرزایی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۷۹۱۴۹

پیروزی حسن روحانی و دستان پر جلال میرزایی

در این یاداشت آمده است: امروز ثابت شد انتصاب میرزایی به عنوان رئیس ستاد حسن روحانی در استان ایلام و پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری نه تنها برای استان بد نیست بلکه می تواند بیش از پیش برای ایلام و منافع مردم آن مثمر ثمر واقع شود.
بالاخره انتخابات ریاست جمهوری دوزادهم هم به پایان رسید و با پایان رقابت ها، موسم کار و خدمت، رفاقت و همدلی با دولت دوازدهم و رئیس جمهوری منتخب فرا رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همه کسانی که در طول این مدت در قاموس مخالف ظاهر وبرای برتری بر رقیب، بدترین وخشن ترین روش های تبلیغات را در پیش گرفتند، لازم است قدری ملایمت به خرج داده و با عدول از رویه ناصحیح دوران رقابت ها، بنا را بر رفاقت گذاشته و دولت منتخب را در امر خطیر خدمت گذاری یاری نمایند.
بر کسی پوشیده نیست که مخالفان حسن روحانی در طول مدت فعالیت های انتخاباتی و حتی پیش از آن، از هر گونه موضوع یا حاشیه به عنوان دستاویزی برای تخریب وجهه ایشان و استفاده ابزاری در تبلیغات انتخاباتی به منظور تضعیف جایگاه او استفاده کردند.
یکی از موضوعاتی که در طول دوران رقابت های انتخابات ریاست جمهوری، بخصوص در استان ایلام خبر ساز شد انتصاب جلال میرزایی نماینده مردم وزه شمال استان در مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در ایلام بود.
این موضوع دستاویزی شد تا مخالفان با بر عهده گرفتن نقش دایه مهربان تر از مادر و همچنین بهره برداری سیاسی از آن، با کوبیدن بر طبل تضعیف، از طریق بولد سازی واژه هایی نظیر وکیل الدوله، حقوق نمایندگی در خدمت دولت، فراموش کردن حقوق مردم، پشت پا زدن به نمایندگی مردم، حسابی در مسیر تخریب وجهه این نماینده و کاندیدای مورد حمایتش گام بردارند.
در حالیکه بسیاری از دستگاه های حاکمیتی با عدول از وظایف قانونی خود و با سوء استفاده از ابزار بیت المال و نادیده گرفتن هشدارهای قانونی، علنا در تبلیغات انتخابات هم علیه یک کاندید مشخص و هم علیه کاندیدای رقیب او، ورود نمودند.
پر واضح بود که بولد سازی موضوع ورود نماینده استان به عرصه انتخابات در راستای یک سیاه نمایی سازماندهی شده و آن هم بدنبال اجرای یک سناریوی از پیش تعیین شده صورت می گیرد.
به هر حال انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسید و از قضا مردم یک بار دیگر با آری گفتن به تفکر حاکم بر قدرت اجرایی کشور و اعتماد مجدد به حسن روحانی توانستند نماینده استان در مجلس شورای اسلامی را برای احقاق حقوق مردم توانمند تر نموده و قدرت چانه زنی وی بر سر منافع استان را بیشتر کنند.
بی گمان علیرغم تمامی تبلیغات های صورت گرفته و سیاه نمایی بر سر انتصاب جلال میرزایی به عنوان رئیس ستاد حسن روحانی در استان ایلام، امروز میرزایی، هوش سرشار و ذکاوت سیاسی خود را بر رخ مخالفان خود کشاند.
به هر تقدیر باید پذیرفت یکی از مهمترین دلایل عقب نگه داشته شدن استان از قافله توسعه، قدرت لابی گری ضعیف نمایندگان ادوار و همچنین کوتاهی دست مدیران استان در میان لایه های بالای قدرت در کشور بوده، فرصت پیروزی کاندیدای مورد حمایت نماینده استان در مجلس، می تواند این خلاء مهم را پر نموده و ظرفیت بزرگی برای استان در میان لایه های قدرت به حساب آید.
منبع پایگاه خبری - تحلیلی تابناک ایلام
9102

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۹۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام سپاه افتخارآفرین بود

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به نوعی تغییر راهبردی در سیاست‌های دفاعی نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد: ما به نظام کودک کش اسرائیل این تذکر را دادیم که منبعد هر کجا منافع ما و یا شخصیت‌های ما را مورد حمله قرار دهد، ما مستقیماً با آنها برخورد می‌کنیم.

آیت الله آملی لاریجانی با برشمردن خویشتن‌داری جمهوری اسلامی در خرابکاری‌ها و اقدامات شرارت آمیز متعدد اسرائیل گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی به جهان این نکته را تفهیم کرد که صبر جمهوری اسلامی حدّی داشته و البته قدرت نظام جمهوری اسلامی هم عیان شده است هرچند صهیونیست‌ها و هم پیمانانش، خواسته‌اند این ضربات را کم‌رنگ نشان دهند، اما خودشان می‌دانند که ضربه خورده‌اند وگرنه این‌همه دستپاچگی نداشتند.

وی افزود: بحمدالله قدرت نظام جمهوری اسلامی در این مرحله دارای بازدارندگی بسیار بالاست هم در سطح منطقه‌ای و هم در سطح جهانی و این قدرت را هم نشان داده است ما به سپاه غیور پاسداران، به فرماندهی کل قوا و هم به همۀ مردم عزیزمان تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم که این قدرت هر روز فراتر رود و بتواند دشمنان نظام جمهوری اسلامی و دشمنان مسلمین را ان‌شاءالله سر جای خود بنشاند، رژیم صهیونیستی گمان می‌کرد خیلی مقتدر است و آن گنبد آهنینش نسبت به این حملات مانع و بازدارنده است که الحمدلله روشن شد که این‌چنین نیست.

این مدرس عالی حوزه علمیه قم با ابراز امیدواری نسبت به پایان ظلم به مردم غزه و شکست هر چه سریع‌تر رژیم صهیونیستی افزود: خداوند ان‌شاءالله به همۀ مسلمین و مردم ما عزت دهد و مردم مظلوم غزه را از این ظلم عجیبی که در طول تاریخ شاید از موارد نادر باشد، نجات دهد چون در واقع رژیم صهیونیستی از تمام خطوط قرمز حقوق بشری عبور کرده و اعمالی انجام داده که تصورش برای انسان مشکل است، زنان، مردان و کودکان تحت فشار چنین ظلمی گسترده با آن مظلومیت شهید می‌شوند. امیدواریم که این ظلم هر چه زودتر پایان یابد و در اینجا هم شکست اسرائیل قطعی شود.

کد خبر 6079128 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند
  • آملی لاریجانی: قدرت جمهوری اسلامی عیان شده است
  • اقدام سپاه افتخارآفرین بود
  • حسن روحانی : صهیونیست‌ ها حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند/ جمهوری اسلامی ایران یک منطقه امن می‌خواهد
  • حمله سپاه به اسرائیل گوشه‌ای از اقتدار دفاعی ایران را به دنیا نشان داد
  • انتخابات مجلس دوازدهم عبور از قوم‌گرایی و خوش مدگویی به شایسته سالاری بود
  • حمایت ایلامی‌ها از مجازات رژیم صهیونیستی توسط سپاه
  • تجمع خودجوش مردم ایلام در حمایت از حمله به اسرائیل
  • تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو
  • رشیدی کوچی، نماینده: فکر می‌کنم دلار تا 70 هزار تومان بالا برود/ روابط عمومی دولت به نقادان گفتند تروریست اقتصادی! به آنها پیشنهاد می‌کنم صحبت‌‌های خود در دوران دولت روحانی زمانی که قیمت دلار افزایش پیدا می‌کرد را مرور کنند!