Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@08:21:26 GMT

۱۱ راه مواصلاتی کشور مسدود است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۷۹۳۵۶

به گزارش پایگاه خبری پلیس راهور، محور های شمشک - دیزین در استان های البرز و تهران، پونل -خلخال در استان گیلان و اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان به علت عدم ایمنی کافی مسدود است.


محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان به علت عدم ایمنی کافی و محور استهبان -نی ریز در استان فارس به علت رانش زمین از ساعت ١٥ تاریخ هفتم اردیبهشت ماه تا اطلاع ثانوی مسدود و مسیر جایگزین محور قدیم استهبان -نی ریز اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محور فرعی رودبار-کهنوج-قلعه گنج در جنوب استان کرمان به علت طغیان رودخانه های محلی مسدود است.


محور اشنویه -پیرانشهر در استان آذربایجان غربی به علت طغیان رودخانه و تخریب پل تا اطلاع ثانوی مسدود است.


آزادراه قم - تهران از تاریخ 29 فرودین ماه تا 20شهریورماه (محدوده عوارضی تا کیلومتر 12/05)روزهای شنبه-یکشنبه-دوشنبه و چهارشنبه هر هفته(از ساعت ٨ تا ١٧) و روزهای سه شنبه(از ساعت ٨ تا ١٢) به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.


محور کرج-چالوس از تاریخ اول اردیبهشت ماه تا 20 شهریورماه محدوده میدان امیر کبیر تا تونل کندوان -کیلومتر صفر تا 75 روزهای شنبه-یکشنبه-دوشنبه -سه شنبه هر هفته(از ساعت ٨ تا ١٧) و روزهای چهارشنبه (از ساعت ٨ تا ١٢)به استثنای روزهای پنجشنیه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, به دلیل انجان عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.


محور آزادراه رشت - قزوین از تاریخ 16 اردیبهشت ماه تا 20 شهریورماه از ساعت ٨ تا ١٨ روزهای روزهای شنبه-یکشنبه-دوشنبه -سه شنبه هر هفته(از ساعت ٨ تا ١٤) به استثنای روزهای پنجشنیه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, به دلیل انجان عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.


آزادراه تهران - قم (کیلومتر صفر تا 30 حداقل عوارضی حرم تا پل فرودگاه امام خمینی(ره) از تاریخ 16 اردیبهشت ماه تا 31 مردادماه روزهای شنبه-یکشنبه-دوشنبه -سه شنبه هر هفته(از ساعت ٨ تا ١٨) و روزهای چهارشنبه (از ساعت ٨ تا ١٤)به استثنای روزهای پنجشنیه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, به دلیل انجان عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.


همچنین پلیس راه راهور ناجا اعلام کرد در استان مازندران (محور های رامسر ،جویبار، بهشهر و کیاسر) بارش پراکنده باران گزارش شده است و سایر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان دارند.


مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن های 88255555 (10 خط) و 120 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است؛ همچنین در پایگاه اطلاع رسانی www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

ایرنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۹۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن راه های مواصلاتی در ۴ ولایت افغانستان

منابع محلی می‌گویند که راه مواصلاتی شماری از ولسوالی‌ها در سمنگان، سرپل، هرات و بادغیس به روی رفت‌وآمد بسته شده است.

این منابع می گویند به دنبال سرازیرشدن سیلاب راه مواصلاتی ولسوالی‌های روی دوآب و خرم و ساروباغ به شهر ایبک، مرکز ولایت سمنگان مسدود شده است.

منابع همچنان از ولسوالی کوهستانات ولایت سرپل می‌گویند که راه مواصلاتی کوهستانات با مرکز این ولایت به روی رفت‌وآمد بسته شده است.

از سویی هم، باشندگان ولسوالی پشتون زرغون هرات می‌گویند که سرازیرشدن سیلاب راه مواصلاتی این ولسوالی را با مرکز هرات به روی رفت‌وآمد بسته کرده است.

در همین حال، منابع از ولسوالی‌های تگاب عالم و قادس ولایت بادغیس می‌گویند که به دلیل سرازیرشدن سیلاب راه‌های مواصلاتی این ولسوالی با شهر قلعه‌نو، مرکز ولایت بادغیس به روی رفت‌وآمد مسدود شده است.

این در حالی است که بارندگی‌های شدید و سرازیرشدن سیلاب تلفات جانی و خسارات هنگفت مالی برجا گذاشته است.

به‌تازگی، ریاست هواشناسی وزارت ترانسپورت و هوانوردی طالبان از احتمال برف‌باری و بارندگی شدید در سراسر افغانستان هشدار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • مسدود شدن راه های مواصلاتی در ۴ ولایت افغانستان
  • پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • برای افزایش تعطیلات هفتگی کار کارشناسی نشده است
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • روزنامه اصولگرا: تعطیلی شنبه یا پنجشنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبه‌رو کرده
  • آخرین جمع‌بندی کمیسیون اجتماعی برای توافق یک تعطیلی پربحث