Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز در جلسه غیرعلنی شورای شهر تهران که بدون حضور خبرنگاران برگزار شد، بین دو عضو ورزشکار شورا علیرضا دبیر و عباس جدیدی درگیری فیزیکی رخ داد. آغاز درگیری امروز و مشاجره‌ای که بین این دو عضو صورت گرفت به عصبانیت دبیر از عملکرد جدیدی در شورا برمی‌گردد، به گونه‌ای که گفته می‌شود؛ دبیر در جلسه امروز گفته است که عملکرد برخی اعضا مثل جدیدی باعث شده که مردم به ورزشکاران بدبین شوند و به هیچ کدام رای ندهند، چرا که آمارها حاکی از آن است که تاکنون هیچ یک از ورزشکاران در انتخابات شورای شهر تهران و سایر شهرها رای نیاوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته عباس جدیدی در واکنش به صحبت‌های علیرضا دبیر می‌گوید که ادعاهای او صحت ندارد و می‌خواهد، رای نیاوردن خود در شورای شهر را گردن من بیاندازد.

اختلاف جدیدی و دبیر از کجا شروع شد؟

البته ماجرای اختلاف جدیدی و دبیر از اینجا شروع شد که هفته گذشته جدیدی در واکنش به اظهارات دبیر، عصبانی می‌شود و او را تهدید به زدن تیر می‌کند و به او می‌گوید، نمی‌گذارم در تهران راه بروی! و در نهایت این مشاجرات و درگیری به بهانه عملکرد بد جدیدی و عدم رای‌آوری ورزشکاران در شورا در جلسه این هفته شورا نیز ادامه پیدا می‌کند.

همچنین گفته شده که امروز پس از توهین‌های جدیدی نسبت به افراد پیروز در انتخابات، دبیر واکنش نشان می‌دهد و می‌گوید که درست صحبت کن! پس از آن جدیدی بالای سر دبیر می‌رود و به صورت او مشت می‌زند و دبیر نیز در جواب مشتی دیگر به او می‌زند! و پس از این زد و خورد، عباس جدیدی فحش‌هایی رکیک را نثار دبیر می‌کند! پس از این درگیری، جدیدی با 110 تماس می‌گیرد تا ماموران به شورا بیایند!

البته جدیدی منکر فحش دادن به دبیر شده است و می‌گوید؛ در حال رد شدن بودم که ایشان از من انتقاد کرد و گفت که تو عامل رای نیاوردن ما شدی. او تنها قصد شایعه پراکنی دارد و من هیچ درگیری را با او شروع نکردم.

با تمام این اوصاف جدیدی بر این باور است که موضوع درگیری‌اش با دبیر باید به طور خصوصی و بین خودشان حل شود.

چمران: کُری خواندن ورزشکاران برای همدیگر همیشه بوده است

مهدی چمران امروز در جمع خبرنگاران در مورد درگیری این دو نفر توضیح داده و گفته است که اصولا گاهی بین اعضای شورا درگیری پیش می‌آید، البته به آن صورت نبود و کُری خواندن ورزشکاران برای همدیگر همیشه بوده است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۹۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات های اندیشه ورز در استان ها تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، دومین نشست هماهنگی رؤسای هیات‌های اندیشه‌ورز استانی ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و اکثریت استان‌ها به صورت مجازی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، اظهار کرد: باید از ظرفیت کل استان برای تشکیل هیات‌های اندیشه‌ورز استفاده شود؛ یعنی فقط دانشگاه مادر را نبینید. دانشگاه‌های دیگر، دانشگاه آزاد، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه‌های پیام نور حتی فنی و حرفه‌ای، علمی کاربردی، شهرهای مختلف، شهرستان‌های مختلف، همه را ببینید.

وی ادامه داد:‌ گاهی اوقات در یک دانشگاه غیرمعروفی، یک نخبه‌ای وجود دارد که باید شناسایی شوند و از آنها استفاده شود؛ یعنی اولین تأکیدم این است که حلقه‌ شبکه نخبگانی کل استان را شناسایی کنید.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: میزهای ما در ستاد علم و فناوری متنوع است، میزها باید با هیات‌های اندیشه‌ورز استانی در ارتباط باشند، هیات‌ها در آیین نامه ارتقاء، نقشه جامع علمی کشور، در سند هوش مصنوعی در سند فناوری کوانتومی نظرات خود را ارائه دهند، اگر در یک حوزه خاص، ویژگی برتری وجود دارد کمک بیشتری صورت گیرد البته انتظار نیست هر هیات اندیشه‌ورز در همه میزهای ما مشارکت کند ولی نفس مشارکت خیلی مهم است.

استاد خسروپناه ادامه داد:‌ ارتباط با هیات های اندیشه‌ورز دوسویه است؛ یک سوی آن دانشگاه‌ها هستند، یک سو هم ستاد علم و فناوری در شورای عالی انقلاب فرهنگی و دبیرخانه‌اش. قرار نیست یک سری از اساتید، رؤسای دانشگاه‌ها و اعضای هیات علمی را سرکار بگذاریم، بگوییم حالا یک تشکیلاتی درست کرده‌ایم، هیات اندیشه‌ورز راه انداخته‌ایم و این طریقیت دارد، اگر قرار است نظرات هیات‌های اندیشه‌ورز بایگانی شود خواهشم این است این هیات‌های اندیشه‌ورز را تعطیل کنید، چرا مردم آزاری کنیم. اینها جمعی از نخبگان هستند که هر دقیقه‌شان ارزش معنوی دارد، سطر به سطر نکات دوستان باید در میزها بررسی شود و گزارش اعمال نظرات هم باید به استان‌ها داده شود؛

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت:‌ حکمرانی نخبگانی، سلسله مراتبی نیست بلکه یک شبکه است. در این شبکه همه باید پاسخگو باشیم؛ اولاً شفاف و ثانیاً پاسخگو و مسئولیت‌پذیر. این که ما هم عزیزان را به زحمت بیاندازیم، نظراتشان را بگیریم، شفاف و پاسخگو باشیم و بگوییم چقدر از این استفاده کرده‌ایم.

کد خبر 6094200

دیگر خبرها

  • هیات های اندیشه ورز در استان ها تشکیل شود
  • حسینیه امام خمینی(ره) حال و هوای کلاس درس گرفت
  • شورای اداری استان تهران
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • طنین شعار «مرگ بر اسراییل» در سراسر جهان
  • آخوندی: نزاع از درون ما را پوک و از بیرون ما را بی آبرو می کند | نادعلی: به عنوان شورا پشت کارمندان هستیم
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند