Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@09:37:26 GMT

مسدود بودن 11 راه مواصلاتی کشور

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۷۹۵۸۴

مسدود بودن 11 راه مواصلاتی کشور

به گزارش گروه انتظامی خبرگزاری برنا، محور های شمشک - دیزین در استان های البرز و تهران، پونل -خلخال در استان گیلان و اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان به علت عدم ایمنی کافی مسدود است.

محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان به علت عدم ایمنی کافی و محور استهبان -نی ریز در استان فارس به علت رانش زمین از ساعت ١٥ تاریخ هفتم اردیبهشت ماه تا اطلاع ثانوی مسدود و مسیر جایگزین محور قدیم استهبان -نی ریز اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محور فرعی رودبار-کهنوج-قلعه گنج در جنوب استان کرمان به علت طغیان رودخانه های محلی مسدود است.

محور اشنویه -پیرانشهر در استان آذربایجان غربی به علت طغیان رودخانه و تخریب پل تا اطلاع ثانوی مسدود است.

آزادراه قم - تهران از تاریخ 29 فرودین ماه تا 20شهریورماه (محدوده عوارضی تا کیلومتر 12/05)روزهای شنبه-یکشنبه-دوشنبه و چهارشنبه هر هفته(از ساعت ٨ تا ١٧) و روزهای سه شنبه(از ساعت ٨ تا ١٢) به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

محور کرج-چالوس از تاریخ اول اردیبهشت ماه تا 20 شهریورماه محدوده میدان امیر کبیر تا تونل کندوان -کیلومتر صفر تا 75 روزهای شنبه-یکشنبه-دوشنبه -سه شنبه هر هفته(از ساعت ٨ تا ١٧) و روزهای چهارشنبه (از ساعت ٨ تا ١٢)به استثنای روزهای پنجشنیه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, به دلیل انجان عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

محور آزادراه رشت - قزوین از تاریخ 16 اردیبهشت ماه تا 20 شهریورماه از ساعت ٨ تا ١٨ روزهای روزهای شنبه-یکشنبه-دوشنبه -سه شنبه هر هفته(از ساعت ٨ تا ١٤) به استثنای روزهای پنجشنیه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, به دلیل انجان عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

آزادراه تهران - قم (کیلومتر صفر تا 30 حداقل عوارضی حرم تا پل فرودگاه امام خمینی(ره) از تاریخ 16 اردیبهشت ماه تا 31 مردادماه روزهای شنبه-یکشنبه-دوشنبه -سه شنبه هر هفته(از ساعت ٨ تا ١٨) و روزهای چهارشنبه (از ساعت ٨ تا ١٤)به استثنای روزهای پنجشنیه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, به دلیل انجان عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

همچنین پلیس راه راهور ناجا اعلام کرد در استان مازندران (محور های رامسر ،جویبار، بهشهر و کیاسر) بارش پراکنده باران گزارش شده است و سایر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان دارند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۷۹۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی ۸ محور مواصلاتی مازندران در پی سیلاب روز گذشته

ایسنا/مازندران مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه در حال حاضر راه ۱۰ روستا منطقه امیری لاریجان آمل مسدود است، گفت: سیلاب روز گذشته موجب انسداد ۸ محور در راه روستایی شامل بخش‌های بلده نور و لاریجان آمل شد که با تلاش تیم‌های راهداری رفع انسداد صورت گرفت و راه روستاهای بخش لاریجان در حال انجام است.

حسینعلی محمدی شیرکلایی چهارشنبه ۵ اردیبهشت در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا ، ضمن  اشاره به بارش‌های اخیر و سیلابی شدن برخی رودخانه‌های مازندران، اظهار کرد: راه ۱۰ روستای محور «امیری» در بخش لاریجان آمل به دلیل بارش شدید باران بسته شده است.

وی افزود: سیلاب روز گذشته موجب انسداد ۸ محور در راه روستایی شامل بخش‌های بلده نور و لاریجان آمل شد که با تلاش تیم‌های راهداری رفع انسداد راه روستاهای بخش بلده در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: در حال حاضر سه گروه ماشین آلات و ۲ تیم امدادی مشغول بازگشایی مسیر تردد ۱۰ روستای محور امیری شهرستان آمل هستند.

این مسئول پیش‌بینی کرد رفع انسداد این محورها تا عصر امروز زمان خواهد برد.

محمدی با بیان اینکه طغیان رودخانه زارم رود در میاندورود موجب آبگرفتگی مزارع کشاورزی شده است، تصریح کرد: خسارت ناشی از سیل ۴۸ ساعت بعد مورد بررسی قرار می‌گیرد اما خسارت جزئی به ۱۰ واحد مسکونی وارد آمد که ۸ مورد در سوادکوه و ۲ مورد در نور بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • مسدود شدن راه های مواصلاتی در ۴ ولایت افغانستان
  • پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • برای افزایش تعطیلات هفتگی کار کارشناسی نشده است
  • ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • بازگشایی ۸ محور مواصلاتی مازندران در پی سیلاب روز گذشته