Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:56:53 GMT

تشدید تدابیر امنیتی در کویت با نصب هزاران دوربین امنیتی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۸۱۰۳۴

تشدید تدابیر امنیتی در کویت با نصب هزاران دوربین امنیتی

به گزارش ایرنا، وزارت کشور کویت روز یکشنبه با صدور بیانیه ای که در اختیار رسانه ها قرار گرفت، اعلام کرد: با برگزاری جلسات کارشناسی تصمیم گرفته است که هشت هزار دوربین را در مساجد این کشور برای تامین امنیت نمازگزاران نصب نمایند و همزمان ماموران امنیتی به نظارت گسترده بر مساجد می پردازند.
این تعداد دوربین در 1500 مسجد در نقاط مختلف کویت به صورت گسترده محل تردد نمازگزاران است نصب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همزمان فرید عمادی معاون وزارت اوقاف کویت اعلام کرده است که این وزارتخانه نظارت ها بر فعالیت و تردد عناصر تندرو را تشدید می کند و تلاش خواهد کرد تا افکار افراط گرانه آنها را تغییر دهد.
وزارت کار و امور اجتماعی کویت نیز ضمن کنترل شدید مراکز جمع آوری کمک های خیریه بسیاری از آنها را تعطیل و برای سوء استفاده نکردن عناصر از مبالغ جمع آوری شده تدابیر لازم را اتخاذ کرده است .
وزارت اوقاف کویت که تدابیر سخت گیرانه ای را برای نظارت بر عملکرد ائمه جمعه و جماعات مساجد طی یکسال اخیر در پیش گرفته، از برکناری و ممنوع المنبر شدن 24 تن از ائمه جماعات در این کشور خبر داده است.
وزارت اوقاف کویت به طور معمول با اعزام مستمر بازرسان و ناظرانی به مساجد کویت، نظارت کاملی را بر فعالیت ائمه جمعه و جماعت و خطبه های آنها اعمال می کند و در صورت نقض قوانین و ضوابط تعیین شده برخورد شدیدی با آنها صورت می گیرد.
براساس بخشنامه صادره از سوی وزارت اوقاف کویت همچنین برگزاری هرگونه برنامه های فرهنگی و دینی از سوی ائمه جماعت مساجد در کویت بدون اخذ مجوز قبلی و هماهنگی لازم مطلقا ممنوع است.
دولت کویت همزمان طرحی را اجرا می کند که براساس آن اطلاع رسانی و آگاهی بخشی وسیعی میان مردم این کشور در زمینه مقابله با تروریسم و تفکرات و رویکرد های افراط گرایانه و تندرو صورت می گیرد و در راستای اجرای آن وزارتخانه های دفاع و اوقاف و همچنین نهادهای امنیتی و انتظامی اقدامات لازم را صورت می دهند.
خاورم*320**1144
*انتشار دهنده: علیرضا جباری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۸۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟

مهدی فضائلی به این سوال که چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟ پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب به این که چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟ پاسخ داد.

فضائلی در این باره در شبکه ایکس نوشت:

میدانید چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟ بخاطر آزادی؟! حقوق خبرنگاران؟! نه

‏چون مطمئن هستند هیچ مداخله‌گر خارجی که بتواند با این تصاویر افکار عمومی  آمریکا را مدیریت و بحران را از کنترل خارج کند وجود ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقرار هزاران نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • ناگفته‌هایی درباره سهم کشورمان از یک میدان گازی در شمال خلیج‌فارس
  • چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • آمریکا هشدار سفر به آلمان را تشدید کرد
  • جلسات سری ارتش آلمان به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گرفت
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج