Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو روز از پایان زمان انتخابات گذشت ولی هیچ مسئولی در لنگرود جواب رسانه را نمی‌دهد تا به سؤالات پاسخ و اخبار انتخابات در اختیار شهروندان قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی لنگرخبر، در کنار پوشش اخبار انتخابات یک انتقاد هم به مسئولین برگزاری انتخابات در شهرستان لنگرود داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو روز از پایان زمان انتخابات گذشت ولی هیچ مسئولی در لنگرود جواب رسانه را نمی‌دهد تا به سؤالات پاسخ و اخبار انتخابات در اختیار شهروندان قرار گیرد.

البته منظور در خصوص میزان مشارکت مردم در هر دو انتخابات شورا و ریاست جمهوری است و البته تعداد آرا شورای های شهر در شهرستان لنگرود نه آمارهای خصوصی.

نتایج شوراهای ۵ شهر لنگرود توسط #لنگرخبر منتشرشده است ولی این نتایج را از طریق ارتباط با دوستان توانستیم دریافت تا در رسانه جهت اطلاع‌رسانی استفاده کنیم.

گرچه رسانه‌های فعال شهرستان لنگرود نسبت به تفاوتی مسئولین در خصوص اطلاع‌رسانی به شهروندان عادت کرده است ولی رسانه‌ها نیز موظف هستند برای نمایش عملکردهای دولت به مردم تلاش کند.

البته دلیل این بی‌تفاوتی را به دلیل عدم آشنایی برخی مسئولین نسبت به اهمیت رسانه‌ها می‌دانیم چرا که مسئولین آشنا به رسانه، قبل از هر اقدامی جایگاهی را برای رسانه‌ها مهیا می‌کند.

برای نمونه می توان به نامه رسمی اصحاب رسانه به فرماندار جهت پوشش خبری و تصویری از روز انتخابات اشاره کرد که بعد از تماس های مکرر خبرنگاران و پیگیری با استانداری گیلان، مجوز حضور خبرنگاران در شعب مختلف در ساعت ۲۳شب انتخابات دریافت شد.

نه‌تنها فرماندار شهرستان لنگرود، بلکه هیچ مسئول دیگری در شهرستان قبل و بعد از انتخابات هیچ نتایجی را اعلام نکرده است و حتی طبق روال عادی هیچ تشکری از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی نکردند.

این مورد را از همین امروز اعلام می‌کنیم تا برخی مدعی نشوند که ما از رسانه‌ها هیچ ارتباط و تماسی نمی‌بینیم.

گفتنی است که تعدادی از خبرنگاران فعال شهرستان حتی قبل از زمان آغاز نامنویسی نامزدها، در حین بررسی صلاحیت ها و حتی قبل از آغاز تبلیغات قانونی، درخواست برگزاری نشست خبری با فرماندار کردند ولی با گذشت دو روز از پایان انتخابات هیچ اقدامی نشده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۸۱۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدجعفری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میاندوآب در این جلسه گفت:آزمون سراسری حلقه ارتباطی بین آموزش‌وپرورش و آموزش عالی بوده و برگزاری دقیق و بی‌عیب و نقص این آزمون مورد انتظار دانش آموزان به‌عنوان آینده‌سازان این مرزوبوم و خانواده‌ها، برای راه‌یابی فرزندانشان به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی است، ازاین‌رو وظیفه و نقش ما در این رویداد، فراهم نمودن شرایط مطلوب برای برگزاری هر چه‌بهتر این آزمون است.   وی افزود:تمهیدات لازم برای برگزاری سالم و بدون دغدغه آزمون سراسری مطابق با قوانین اعلامی سازمان سنجش اندیشیده شده و همه پیش‌بینی‌ها برای جلوگیری از تخلفات احتمالی صورت گرفته است تا این آزمون ملی بدون خدشه و شبهه برگزار شود، دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان نیز از آمادگی کامل برای ارائه خدمات، تامین امکانات رفاهی و اجرایی در روز آزمون برخوردار هستند.   آزمون سراسری در میاندوآب به میزبانی دانشگاه‌های آزاد، پیام نور و مرکز آموزش عالی شهید باکری برگزار خواهد شد، امیدواریم میزبان خوبی برای داوطلبان شرکت در آزمون سراسری باشیم.

دیگر خبرها

  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری