Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رئیسی صبح امروز در نامه ای به آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، ضمن ابراز اعتماد و اطمینان به شورای نگهبان، خواستار رسیدگی به برخی تخلفات در قبل و حین برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت ماه شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از کانال تلگرامی آقای رئیسی؛ وی به همراه این نامه 3صفحه ای، صدها صفحه مستند را در چندین مجلد برای شورای نگهبان ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام رئیسی ضمن تاکید بر حق الناس بودن آرای مردم، خواستار رسیدگی دقیق هیات نظارت بر انتخابات به این تخلفات ، تا حصول نتیجه قطعی شده است.
در بخشی از این نامه آمده است: همه ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی موظف و مکلف به حفظ جمهوریت نظام و پاسداری از آرای مردم که مصداق حقوق شهروندی ایرانیان است می باشیم و اینجانب با وعده ای که به مردم قهرمان و نجیب ایران داده ام، نمی توانم در برابر ظلم به حقوق مردم سکوت کنم ؛ لذا تقاضا دارم در اجرای قانون به موارد گفته شده توجه و رسیدگی جدی شود.

گفتنی است این کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری روز گذشته در پیامی با تبریک حضور پرشکوه ملت ایران در انتخابات روز جمعه ، برخی بداخلاقی های انتخاباتی و تخلفات آشکار در قبل و حین برگزاری انتخابات را از لحظات تلخ این رویداد خوانده و تاکید کرده بود آن را از مسیر قانونی پیگیری خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۸۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران اسلامی صبح پنجشنبه در رأس هیأتی، وارد فرودگاه مرکز استان سمنان شد تا رسماً دومین سفر استانی کابینه سیزدهم به سمنان، دیار سه هزار شهید دفاع مقدس، مهد معلمان دین و اخلاق و مردم با صفا، سرزمین دارالمرحمه با مردم باصفا و دل‌های باصفا آغاز شود.

دومین سفر استانی هیأت دولت سیزدهم لحظاتی قبل با حضور حجت الاسلام رئیسی در فرودگاه سمنان و در حالی آغاز شد که اعضای کابینه، وزرا و هیأت همراه نیز در این سفر حضور دارند.

در بدو ورود رئیس جمهور به استان سمنان، حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان به استقبال حجت الاسلام رئیسی و هیأت همراه رفتند.

قرار است حجت الاسلام رئیسی چند کلامی را در بدو ورود به فرودگاه سمنان برای مردم این استان بیان کرده و سپس برای افتتاح طرح‌های توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان فرودگاه مرکز استان را ترک کند وی همچنین در جمع مردم سمنان در مسجد امام خمینی (ره) سخنرانی خواهد کرد.

جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد و بازگشت آنها به تولید، جشن تحویل زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن ویژه قانون جوانی و حمایت از خانواده، بازدید از چند طرح اقتصادی و شورای اداری، دیدار مردمی و… در زمره برنامه‌های رئیس جمهور در استان سمنان است.

وزرای معین سفر دوم استانی رئیس جمهور نیز عازم شهرستان‌های مختلف استان سمنان خواهند شد تا شورای اداری مشترکی در تمام هشت شهرستان استان برگزار شود.

بعد از ظهر قرار است رئیس جمهور فرودگاه سمنان را ترک و در فرودگاه شاهرود ادامه سفر یک روزه خود به استان سمنان را داشته باشد. وی قرار است بعد از ظهر امروز در استادیوم تختی شاهرود سخنرانی کند.

این دومین سفر استانی رئیسی در مقام رئیس جمهور ایران اسلامی به استان سمنان است. سفر اول وی آبان ماه ۱۴۰۰ رقم خورد.

کد خبر 6081554

دیگر خبرها

  • رئیسی وارد دامغان شد
  • رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد
  • آیت‌الله جنتی: امیدوارم رژیم کودک‌کش فهمیده باشد که دوران بی پاسخ ماندن جنایاتش به سر آمده/ هر حرکت نابجایی، نابودی او را سرعت خواهد بخشید
  • واکنش آیت‌الله جنتی به عملیات «وعده صادق»
  • قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»
  • دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سرآمده است
  • آیت‌الله جنتی: دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است
  • پایان دوران بی پاسخ ماندن جنایات صهیونیست‌ها
  • دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم