Web Analytics Made Easy - Statcounter

غرب تهران- رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور از آمادگی این هیات برای بررسی اعتراضات نامزدهای چهاردانگه و پرند با حضور نماینده آن ها خبر داد.

محمد محمودی شاه نشین، در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد نارضایتی برخی از نامزدها در خصوص تجمیع آراء در شهرهای پرند و چهاردانگه اظهار داشت: آمار تک تک صندوق های الکترونیکی کشور در رایانه من موجود است، افرادی که نارضایتی در مورد تجمیع آراء در هرکدام از شهرهای چهاردانگه و پرند دارند ۲ نماینده از میان خودشان به هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۲۰ نفر از نامزدهایی که رای نیاورده و معترض هستند و نیز امام جمعه محترم شهر، طی نامه ای به هیات مرکزی نظارت بر انتخابات اعلام کنند که این ۲ نفر نماینده آن ها هستند.

رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی کشور اضافه کرد: این ۲ نفر نماینده به هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مراجعه کنند تا بنده از تمام صندوق های آن شهرها پرینت گرفته و در مقابل آن ها قرار دهم و خود این دو نفر اقدام به تجمیع آراء کنند.

وی گفت: صندوق های موجود در این شهرها ۸۰ الی ۹۰ صندوق هستند و به راحتی می توان تجمیع آراء را انجام داد و به صورت دستی بررسی کرد و در صورت وجود مغایرت پیگیری جدی خواهیم کرد.

بالاترین مسئول نظارتی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اضافه کرد: اگر جایی اشتباهی رخ داده و یا خدای نکرده عددی در شعبه جابجا شده باشد و نیم درصد اختلاف در آراء وجود داشته باشد کل انتخابات در آن شهر را ابطال می کنم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۸۲۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود

ستاد انتخابات کشور اعلام کرد مهلت زمانی تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت به‌مدت یک‌هفته آغاز خواهد شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد 13 اردیبهشت به مدت یک‌هفته آغاز می‌شود.

نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می رساند، در اجرای ماده (70) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت  00:00 بامداد روز پنجشنبه مورخ 13/02/1403 آغاز و در ساعت 08:00 صبح روز پنجشنبه مورخ 20/02/1403 پایان می‌یابد.

 ستاد انتخابات کشور

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در میانه و شبستر
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد