Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:35:46 GMT

اعلام نتایج انتخابات شوراها در کرج و فردیس تا دقایقی دیگر

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۸۲۳۳۳

اعلام نتایج انتخابات شوراها در کرج و فردیس تا دقایقی دیگر

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان 29 اردیبهشت با شکوه و عظمت خاصی برگزار شد.
خبر تکمیلی متعاقبا انتشار می یابد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۸۲۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات البرز نیمه الکترونیک برگزار می‌شود

فرماندار کرج گفت: با توجه به تامین زیرساخت های برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه کرج، مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه بصورت نیمه الکترونیک برگزار می شود. - اخبار استانها -

یحیی رمضانی معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج، در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم در خصوص برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه اظهار داشت: حوزه انتخابیه کرج در آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده و کلیه تدارکات لازم برای برگزاری این انتخابات تامین شده است.

وی افزود: برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در این حوزه انتخابیه بیش از   12 هزار نفر آموزش لازم برای برگزاری این انتخابات را دیده اند.

رمضانی گفت: این افراد شامل سرناظران شعب، بازرسان، کاربران فناوری اطلاعات و همه ی عوامل اجرایی هستند که دوره های آموزش را سپری کرده و آماده برگزاری انتخابات هستند.

فرماندار ویژه شهرستان کرج در خصوص واجدین شرایط برای شرکت در این انتخابات گفت: متولدینی که قبل از 21 اردیبهشت 1385 متولد شده اند می توانند در این انتخابات شرکت کنند.

معاون استاندار البرز با اشاره به اتمام زمان تبلیغات انتخابات که روز پنج شنبه ساعت 8 صبح خواهد بود اظهار داشت: از ساعت 8 صبح روز جمعه، کار اخذ رای در 668 شعبه اخذ رای در کرج، محمدشهر، ماهدشت، کمالشهر و گرمدره و آسارا آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات بدون هیچ مشکلی اظهار داشت: در دور اول هیچگونه شکایتی از کاندیداها نداشتیم و این دوره هم به نحو احسن با تلاش عوامل اجرایی انتخاباتی سالم با امنیت و مشارکت بالای مردم خواهیم داشت.

پیش‌بینی 669 شعبه اخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج کرج در مرحله دوم انتخابات مجلس 11000 رأی اولی دارد

لازم به توضیح است مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه (21 اردیبهشت‌ماه) همزمان با دیگر نقاط کشور، در کرج به منظور مشخص شدن انتخاب یک کرسی از حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد برگزار می‌شود.

در دور اول انتخابات که 11 اسفندماه سال گذشته برگزار شد، یک کرسی از دو کرسی حوزه انتخابیه شهرستان کرج، مشخص شد و جمعه مرحله دوم انتخابات برای دیگر کرسی حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسامی ۲۲ حوزه برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخابات البرز نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • اسامی نامزد های مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • بیست و هشتمین نمایشگاه نفت تا دقایقی دیگر آغاز به کار میکند
  • نتایج انتخابات الکترونیک پس از امضای صورت‌جلسه شعب اعلام می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیک پس از امضای صورتجلسه شعب اعلام می‌شود
  • جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در سوادکوه
  • راند دوم
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد