Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهرستان قم اعلام نتیجه از سوی فرماندار و هیئت نظارت مطرح‌شده در شبکه‌های اجتماعی را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، براساس اعلام روابط عمومی هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهرستان قم، مسئولیت اخذ رأی، چینش مجریان انتخابات، شمارش، تجمیع و اعلام آرا بر عهده هیئت اجرایی و فرماندار شهرستان قم است که پس از تجمیع آرا توسط هیئت اجرایی، صحت انتخابات توسط هیئت نظارت شهرستان موردبررسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا زمان صدور این بیانیه (عصر روز یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه) هیچ‌گونه تجمیعی از آرا به این هیئت واصل نشده و از سوی هیئت نیز هیچ نتیجه‌ای تأیید نشده است.

آنچه در شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان اعلام نتیجه از سوی فرماندار و هیئت نظارت مطرح‌شده، کاملاً تکذیب می‌شود.

از مردم شریف شهر قم خواهشمندیم به اخباری که غیر از مراجع رسمی اعلام می‌شود، هیچ‌گونه توجهی نکنند. ازنظر این هیئت انتشار منتخبان فقط از سوی فرماندار و رئیس هیئت اجرایی قانونی است.

انتهای پیام/

R7854/P4001/S6,62/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۸۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ شعبه آماده ‌اخذ آرای مردم رامشیر در دور دوم انتخابات

ایسنا/خوزستان فرماندار رامشیر از در نظر گرفتن ۵۰ شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی این شهرستان خبر داد.

عبدالرضا احسانی نیا در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای برگزاری انتخابات ایمن، اظهار کرد: در کل ۵۰ صندوق برای شهرستان در نظر گرفته شده‌ است که از این تعداد ۲۰ صندوق در شهر رامشیر، ۱۴ صندوق در بخش مشراگه و ۱۶ صندوق در بخش مرکزی مستقر می‌شوند.

وی ادامه‌داد: بیش از هزار ۵۰۰ نفر نیز عوامل اجرایی، کار نظارت، بازرسی و حفاظت انتخابات را انجام می‌دهند.

احسانی نیا ادامه داد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در سلامت و امنیت کامل و رقابت سالم میان دو کاندیدا انجام شده است و ان‌شاءالله ۲۱ اردیبهشت شاهد حضور پررنگ مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهیم بود.

فرماندار رامشیر با بیان اینکه رامشیر حوزه فرعی شهرستان رامهرمز است، بیان کرد: شهرستان رامشیر خوشبختانه جزو شهرهای با تعداد مشارکت بالا بود و بیش از ۶۰ درصد مردم در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سمیرم آماده برگزاری دور دوم انتخاب است
  • برگزاری انتخابات شبکه‌های تخصصی سازمان‌های مردم نهاد کردستان
  • آمادگی صددرصدی برای برگزاری دور دوم انتخابات الکترونیکی در ۵ شهر مازندران
  • ۵۰ شعبه آماده ‌اخذ آرای مردم رامشیر در دور دوم انتخابات
  • باشگاه های ورزشی زنجان زیر ذره بین نظارت
  • اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر
  • شرایط برگزاری انتخابات درخوسف برقرار است
  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • ادعای بدون سند حجاریان درباره روحانی/ سخنی که خاندوزی باید تکذیب کند