Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازتبریز؛ ستاری معاون عملیات سازمان آتش نشانی تبریز گفت: از دقایقی پیش در کارخانه ایران خودرو واقع در سه راهی خاصبان آتش سوزی رخ داده و گروه های حریق تعدادی از شهرستان ها در محل مشغول اطفاء حریق هستند. وی افزود : به علت وسعت حریق چند ایستگاه عملیاتی نیز به محل اعزام شده و در حال اطفاء و امداد رسانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزئیات جدید از آتش سوزی ایران خودروی تبریز

آتش از ساعت ۸ صبح امروز از انبار مواد شیمیایی آغاز شده و به انبارهای قطعات و لاستیک رسیده است.

شرکت ایران خودرو تبریز در ۳۰ کیلومتری جاده تبریز – آذرشهر واقع شده است.مهار آتش سوزی در ایران خودرو تبریز

ستاري معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز خبر گفت: آتش سوزی ایران خودرو تبریز بعد از سه ساعت بصورت کامل مهار شد.

در این حادثه انبار نامنطبق که در ابعاد حدود 30 متر در 200 بود بیشترین خسارت را دیده است.

علت حادثه و میزان خسارت وارده به این کارخانه در دست بررسی است .
آتش سوزی صبح امروز کارخانه ایران خودرو ۲۲ مصدوم داشت
وحیدشادی نیا مسئول روابط عمومی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: صبح امروز کارخانه ایران خودرو ۲۲ مصدوم داشتکه یکی از این بیماران دچار ترومای سینه و مشکل تنفسی شده بود که به بیمارستان اعزام شد.
وی افزود: یک مصدوم هم دچار مشکل ارتوپدی شده بود.۲۰ مصدوم دیگر نیز دچار مشکل تنفسی در اثر استنشاق دود حاصل از آتش شده بودند که با اکسیژن تراپی درمان شدند.
مسئول روابط عمومی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت:حال عمومی بیماران مساعد است.

جزئیات آتش‌سوزی کارخانه ایران خودروی تبریز توسط نماینده مردم تبریز در مجلس
احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامیدر تشریح جزییات آتش‌سوزی امروز کارخانه ایران خودروی تبریز، اظهار داشت: شرکت ایران خودروی تبریز امروز مراسم افتتاحیه ای در سالن کیفیت 2 داشته که پیش از مراسم افتتاحیه حریق رخ داده است.
وی با بیان اینکه آتش‌سوزی در انبار قطعات نامطبق و ضایعات بوده است، افزود: در این انبار تشک و صندلی هایی که دچار نقص فنی شده و از خط تولید به دلیل اشکال تولید و کیفیت برگشت خورده نگهداری می‌شده است.
علیرضابیگی ادامه داد: همچنین انبار مواد شیمیایی،پلیمری و رنگ کارخانه ایران خودروی تبریز نیز دچار حریق شد که نیروهای آتش نشانی توانستند پس از چند ساعت آن را مهار کنند،که در حال حاضر به شکل کامل مهار شده و افتتاحیه سالن کیفیت نیز صورت گرفته است.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، تصریح کرد: این حادثه خوشبختانه خسارت جانی نداشته و کارشناسان بیمه و آتش نشانی در حال برآورد خسارت‌ها هستند.


برای مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۸۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهری تبریز از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی خط سوم تولید کمپوست با ظرفیت ۳۰۰ تن در روز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حبیبه هراتی ظهر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روزانه به صورت متوسط یک هزار تن زباله در شیفت‌های مختلف از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود که این امر با همراهی و مشارکت شهروندان انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به سرانه ۶۳۰ کیلوگرمی تولید زباله در تبریز افزود: در طرح جدید سازمان مدیریت پسماند، به صورت پایلوت در دو منطقه زعفرانیه و رشدیه، پسماند خانگی شبانه و از ساعت ۲۱ جمع‌آوری شده و در ادامه به سایر مناطق شهر تسری می‌یابد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهری تبریز با اشاره به خلع ید پیمانکار کارخانه تولید کمپوست در سال گذشته خاطرنشان کرد: پس از خلع ید پیمانکار کارخانه تولید کمپوست، تفکیک پسماند و تولیدات این کارخانه افزایش یافته است.

هراتی با اشاره به فعالیت دو خط ۲۵۰ تنی تولید کمپوست در این کارخانه، عنوان کرد: خط سوم تولید کمپوست با ظرفیت ۳۰۰ تن در روز در سال جاری راه‌اندازی می‌شود که در مجموع ظرفیت تولید کمپوست در سازمان مدیریت پسماند به ۸۰۰ تن در روز می‌رسد.

وی با اشاره به برنامه این سازمان در تولید RDF در سال جاری گفت: یکی دیگر از برنامه‌های سازمان در سال جاری تولید ۴۰۰ تن RDF یا همان سوخت حاصل از زباله است که می‌توان به جای مازوت و گاز در صنایعی مانند سیمان صوفیان استفاده شود.

کد خبر 749382

دیگر خبرها

  • بازدید دکتر رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل در اسلامشهر
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران