Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای عالی اصلاح طلبان با صدور بیانیه ای رای قاطع به لیست را امید نشان جایگاه والای گفتمان اصلاح طلبی در میان مردم دانست.


به گزارش نامه نیوز، متن این پیام به این شرح است :
مردم بزرگوار تهران بار دیگر حماسه ماندگاری خلق کردند. حضور باشکوه مردم تهران در پای صندوقهای رای و اعتماد به لیست امید شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان و رای قاطع به این لیست به مانند انتخابات اسفند ۹۴ نشان از جایگاه والای گفتمان اصلاح طلبی در میان مردم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید در برابر این اعتماد گرانسنگ که سرمایه ارزشمندی محسوب می شود سر تعظیم فرود بیاوریم و قدردان مردم شریف تهران باشیم.
شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان با تبریک پیروزی لیست امید به منتخبین مردم و ملت بزرگوار ایران از همراهی همه بزرگان اصلاح‌طلب بویژه جناب آقای سید محمد خاتمی که با پیام راهگشای خود زمینه ساز این پیروزی شدند تشکر و قدردانی می کند.
مطمئنا منتخبین مردم در شورای شهر باید از ظرفیت ایجاد شده در جریان ثبت نام در انتخابات دور پنجم شوراهای شهر و روستا که خواهان حضور در لیست شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان بودند استفاده لازم را ببرند.
نهاد شوراها که میراث ارزشمند دولت اصلاحات است باید بیش از گذشته در بحث مدیریت شهری کارامدی خود را نشان دهد. متاسفانه در ادوار گذشته شوراهای شهر در برخی کلان شهرها از جمله تهران آنگونه که شایسته این نهاد مدنی بود نتوانستند چالش‌های متعدد شهر را سامان دهی کنند. مردم شهر تهران از مشکلات متعددی رنج می برند شایسته است شورای شهر پنجم با اولویت بندی، چالش‌های مهم شهر را احصا کرده و با همراهی نهادهای ذی ربط در رفع این مشکلات و در جهت توسعه فرهنگی و اجتماعی اقدامات لازم را انجام دهند.
شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بار دیگر با قدردانی از حضور چشم گیر مردم بزرگوار کشورمان در انتخابات شوراها یاد و خاطره آیت‌الله سید محمود طالقانی که پایه گذار شوراها در قانون اساسی بودند را گرامی می‌دارد و از منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌خواهد به پاس اعتماد مردم بزرگوار به آنها از هیچ تلاشی برای خدمت‌گزاری به این ملت وظیفه شناس کوتاهی نکنند.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۸۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای فرادستی مشکل ساختاری دارند

رئیس شورای عالی استان‌های کشور گفت: شوراهای فرادستی در حال حاضر از نظر ساختار مشکل دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، شهرام دبیری، امروز_ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در همایش بزرگداشت روز شوراها و تجلیل از شوراهای برتر استان اظهار کرد: توجه به شوراها، تخصیص مکان مناسبت جهت استقرار شورای استان و همچنین همراهی و مساعدت در پیشبرد اهداف شوراها و همچنین شورای استان توسط استاندار سمنان امری ارزنده است.

وی افزود: مدیریت استاندار سمنان در خصوص شوراها به عنوان الگویی از مدیریت مطلوب حکومت در استان‌ها مطرح است.

رئیس شورای عالی استان‌های کشور با بیان اینکه در سطح استان‌ها پیگیر امور شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین استان هستیم، خاطرنشان کرد: کارهای اساسی و ماندگار در سطح شورای عالی استان‌های کشور در دستور کار است.

دبیری با اشاره به اینکه از نظر محل، بودجه و امکانات، مشکلاتی در سطح شوراها وجود دارد که باید خلاء قانونی آن حل شود، تصریح کرد: شوراهای فرادستی در حال حاضر از نظر ساختار مشکل دارند.

وی ادامه داد: این مساله مهم همراه با مدیریت یکپارچه شهری در راستای ارتقای جایگاه شوراها نیز مدنظر و اولویت است.

رئیس شورای عالی استان‌های کشور گفت: مباحث و مسائل رفاهی اعضای شوراهای اسلامی از جمله بیمه شورای روستایی در دستور کار قرار دارد و پیگیری می‌شود.

کد خبر 749359

دیگر خبرها

  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • شوراهای فرادستی مشکل ساختاری دارند
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • ۱۲۷ هزار نفر عضو شورا در کشور وجود دارد