Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس ورزش پایگاه خبری تحلیلیبی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین:


شیرجه رو کشورمان که در بازی های اسلامی صاحب سه مدال طلا شد، گفت: ما با کمترین تعداد ورزشکار، بیشترین تعداد مدال را گرفتیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به باکو، مجتبی ولی پور که امروز در رقابت های ١٠ متر دوبل صاحب سومین مدال طلا خود در بازی های ایلامی شد، گفت: رقابتی که من و شهنام نظر پور از ابتدای فعالیتمان در شنا داشتیم به موفقیت هر دوی ما کمک کرده که امیدوارم این موفقیت ها ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: از این که توانستیم کام مردم ایران را با سومین طلای تیم شیرجه شیرین کنیم بسیار خوشحالم.

این ملی پوش شیرجه ادامه داد: رقابت من و شهنام نظر پور از اولین سال فعالیتمان در شیرجه آغاز شد و خوشبختانه این رقابت در عین دوستی و رفاقتی که با هم داریم باعث قوت و موفقیت ما شد.

ولی پور گفت: با هم فکری و هماهنگی که داشتیم در مسابقات آسیایی ژاپن که هیچکس حتی خودمان انتظار نداشتیم با وجود تیم های مطرح چین، ژاپن و اندونزی مدال ارزشمند برنز کسب کردیم و امروز هم با همان هم فکری و هماهنگی توانستیم مدال طلا بگیریم.

وی در خصوص مسابقه امروز در ماده ۱۰ متر دوبل گفت: ما از شیرجه روهای آذربایجان هیچ پرش دونفره ندیده بودیم و برای خود ما خیلی حساس شده بود اما تصمیم گرفتیم از همان اولین پرش با تمام تمرکز کار کنیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد و ما از ابتدا با حریف اختلاف انداختیم و توانستیم این اختلاف را تا آخر حفظ کنیم.

شیرجه روی کشورمان از این که به عنوان اولین دارنده سه طلای کاروان ایران در بازیهای کشورهای اسلامی شناخته شده است ابراز خوشحالی کرد و افزود: البته این موفقیت حاصل کار تیمی ما با کمک مربی بود. ما در این دوره از مسابقات با ۲ ورزشکار ۴ مدال کسب کردیم یعنی با کمترین ورزشکار بیشترین مدال را گرفتیم که از این بابت بسیار خوشحالم. این نشان می دهد که باید به شیرجه و سرمایه گذاری در این رشته پرمدال توجه بیشتری شود.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۸۳۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم

حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی در نشست خبری با اهالی رسانه اظهار کرد: بعد از مسابقات داخل سالن آسیا، مسائلی بود که باید حل می‌شدند. سعی کردیم بیشتر انرژی خود را برای آمادگی نفراتی که شانس کسب سهمیه المپیک دارند، بگذاریم. در این باره کمک‌های وزارت ورزش را نیز داشتیم.  

او  ادامه داد: هفته آینده جلسه‌ای در کمیته ملی المپیک خواهیم داشت و موارد و خواسته‌ها را آنجا مطرح می‌کنیم تا آنها نیز به فدراسیون کمک کنند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه آیا فدراسیون با بدهی مواجه است یا نه، گفت: فدراسیونی که بدهکار نباشد، فدراسیون نیست. به هر حال یک رویداد بزرگ برگزار شد و همه برای آن زحمت کشیدند. اینگونه رویداد‌ها هزینه‌هایی را هم برای فدراسیون دارد، اما گفته‌ام که هر کمبود و مشکلی باشد، برعهده می‌گیرم.

مطیعی درباره رویکرد فدراسیون دوومیدانی به انتخابات گفت: کسانی که از من شناخت دارند و سابقه من را می‌دانند، به این موضوع آگاه هستند که هیچ رویکردی ندارم و از طرف معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و هیچ‌کس صحبتی در این باره نشده. در ابلاغ من هم موضوع بی‌طرفی آمده است. وزارت ورزش دخالت و نظر خاصی در انتخابات ندارد و مجمع به این جایگاه رسیده است که فرد اصلح را انتخاب کند و فدراسیون را با کمترین تنش و معضل تحویل رئیس جدید بدهد.

او ادامه داد: ما در سال المپیک هستیم و ابر و باد و مه و خورشید و فلک باید در کار باشند تا ورزشکاران ما به این رویداد برسند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره انتقادات حسین رسولی و چند ورزشکار دیگر از وضعیت حاکم بر دوومیدانی تصریح کرد: ما رشته‌ها و ماده‌های زیادی داریم. بر همین اساس فیروزی را به‌عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب کردیم تا این مسائل و مشکلات را رصد کرده و حل کند و با من در تماس باشد تا مشکلات حل و فصل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد 
  • ورزشکار کرمانی مدال پارالمپیک را به سردار حاجی‌زاده تقدیم کرد
  • آشپز‌های فرانسوی در خدمت ورزشکاران المپیک!
  • ثبت کمترین میزان سوانح ریلی در یک دهه گذشته
  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • بیشترین و کمترین تعطیلات رسمی از آن کدام کشور است؟
  • برخوار شهرستانی با کمترین نرخ بیکاری در استان
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم