Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین رحمانیان شامگاه یکشنبه در نشست با فرهنگیان البرزی عضو ستاد دکتر روحانی در کرج، افزود:حماسه 29 اردیبهشت 96 را به امام و شهدا، رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهوری محبوب و منتخب، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و دوستداران ایران اسلامی و همه دلباختگان نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه فرهنگیان فهمیده و با غیرت البرز تبریک می گوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: مردم شریف ایران با حضور آگاهانه خود پای صندوق های رای نشان دادند که راه خود را انتخاب کرده اند و به دنیا ثابت کردند به عنوان ملتی با پشتوانه عظیم تاریخی و تمدنی غنی از فرهنگ، ادب، هنر، عشق ورزی و انسانیت همچنان بر ارزش های ملی، میهنی و مذهبی خود پافشاری می کنند.
وی بیان کرد: مردم بزرگوار ما با سابقه بیش از یک قرن مبارزه در راه قانون گرایی، استعمار ستیزی و دموکراسی خواهی بازهم نشان دادند که در بزنگاه های حساس تاریخی به مثابه پیکره ای واحد متحد می شوند و کشور را از پیچ های سخت به سلامت عبور می دهند.
وی با اشاره به اینکه این ملت بزرگوار برغم همه بداخلاقی ها ، دروغ پراکنی ها و اتهامات نابجایی که علیه دولت تدبیر و امید سازماندهی و منتشر شد ثابت کردند که سره را از ناسره بسیار خوب تشخیص می دهند.
رئیس ستاد فرهنگیان حامی دکتر حسن روحانی در استان البرز ادامه داد: مردم نشان دادند، شیوه ای از مدیریت کشور که به جایگاه مردم بیشتر اعتنا و اعتقاد دارد را ترجیح می دهند و برای راستگویی و عقلانیت ارزش قائلند.
رحمانیان خاطرنشان شد: مردم ما نشان دادند برغم همه تبلیغات رسانه های بیگانه برای کاهش مشارکت عمومی برای دفاع از کیان کشور خویش همیشه آماده حضوری آگاهانه هستند.
وی تصریح کرد: اکنون دنیا بداند که نه تنها در کشورهای همسایه و غالب کشورهای جهان که شاهد چنین رقابت پرشور و موج مردمسالاری و تحکیم جمهوریت و اسلامیت در کنار هم نیستیم، بلکه حتی نسبت به کشورهایی مثل آمریکا که شاهد پیروزی پوپولیسم در انتخابات اخیرش بودیم نیز مردم ما حضوری تمام عیار از غیرت ، ایستادگی و بلوغ سیاسی خود را به نمایش گذاشتند.
وی اضافه کرد: ملت ایران با حضوری گسترده و با نشاط همه رسانه های جهان را نیز حیرت زده کردند. این همه همدلی، نظم، درایت و تدبیر در صفوف به هم پیوسته ی رای دهندگان در انتخابات اردیبهشت 96 نشانگر امید و پویایی تاریخی یک ملت به پیشرفت، عظمت و مردمسالاری دینی است.
رحمانیان گفت : اکنون که بار دیگر مردم آشکار کردند با وجود همه گلایه هایشان از شرایط موجود و با وجود همه نقدهایی که دارند و همه مطالبات معطل مانده شان ، درک خوبی از شرایط جهانی، بین المللی و شرایط سیاسی موجود دارند و در روز انتخابات همانند سیلی خروشان در پای صندوق های رای حضور پیدا می کنند. حال نوبت دولت مردان است که به مطالبات مردم فهیم ایران پاسخ دهند.
وی اظهار کرد: مردم ایران برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی چنین حماسه ای ماندگار آفریدند، حال نوبت منتخب محبوب و عزیز ملت ایران است که از این ظرفیت فوق العاده و شرایط مساعد پس از پیروزی برای نهادینه شدن آزادی های مصرحه در قانون اساسی و تحقق مطالبات ملی و بهبود شرایط سیاسی و اقتصادی کشور به ویژه رسیدگی به مساله ی مهم آموزش و پرورش و پیگیری دغدغه های فرهنگیان عزیز به عنوان یکی از اصیل ترین و خالص ترین حامیان دکتر حسن روحانی نگاه ویژه ای داشته باشد.
در این آئین معلمان حامی دکتر روحانی در البرز بار دیگر با آرمان های امام راحل ، شهدا و ولایت فقیه تجدید پیمان کرده و سرود ملی ایران را همخوانی کردند.
استان البرز 45 هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته دارد.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر** انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۸۴۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما  و به نقل از روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه دبیران و مدیران جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) در دوره بیست‌ویکم افزود: برگزارکنندگان در این دوره مجموعه‌ای از عناصر هنری در بخش‌های مختلف را گردآوری کردند. حضور افراد تراز اول در این جلسه فرصت مغتنمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره فیلم رضوان اتفاق مبارکی است و هرآنچه در جلسه مطرح شد سرشار از امید و انگیزه برای آینده بود.

اسماعیلی افزود: جشنواره امام رضا (ع) باید به عنوان معتبرترین جشنواره فرهنگی هنری کشور قرار گیرد چراکه تمام داشته‌ها و افتخارات فرهنگی هنری ما به برکت وجود امام رضا (ع) است.

وی با اشاره به کتاب دو قرن سکوت عبدالحسین زرین‌کوب گفت: آغاز قرن سوم همزمان با حضور علی‌بن موسی الرضا است و این درخشش تمدن اسلامی و ایرانی که از قرن سوم درخشش خود را آغاز کرده و در قرن پنجم به قله خودش رسیده، نشان دهنده‌ی این موضوع است که اساسا نام دیگر این تمدن تمدن رضوی است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: مجالس در این دوره به صورت مجالس علمی و آزاداندیشی بوده و به‌طور کلی هر جامعه‌ای که می‌خواهد به حوزه تمدنی برسد با استفاده از ذات آزاداندیشی است که در فرهنگ اسلامی جاری است. دوره جمهوری اسلامی دوره‌ای نو از تمدن نوین اسلامی است. ما در حال بازخوانی تمدن رضوی هستیم.

اسماعیلی با اشاره به نگاه بین‌المللی در بنیاد امام رضا گفت: حضرت رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است. در سفر اخیر خود به پاکستان مشتاقان از مردم تا مقامات برای زیارت امام رضا (ع) ابزار علاقه می‌کردند.

وی افزود: بعد از امام حسین (ع) در میان ائمه‌اطهار (ع) این میزان از تشویق به زیارت را برای امام رضا (ع) داریم چرا که منبع فیض است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: افتخار داریم در این جشنواره همگی خادم امام رضا (ع) باشیم.

اسماعیلی در پایان با آرزوی بهره‌مندی از شفاعت و عنایت امام رضا (ع) و صلوات بر محمد و آل محمد به جلسه پایان داد.

جلسه دبیران و مدیران بیست‌ویکمین دوره جشنواره امام رضا (ع) ۸ اردیبهشت با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محلل این وزارتخانه برگزار شد.

تبادل نظر درباره رویکرد‌های آتی جشنواره و ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده از محور‌های این جلسه بود.

سیدمحمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ، سیدمحمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ، فرهاد قائمیان دبیر بیست‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی و فرهنگی امام رضا (ع)، سعید زمانی مدیرعامل بیست‌ویکمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، محمدحسین لطیفی دبیر جشنواره فیلم رضوی و فیلم رضوان و جمعی از دبیران و مدیران این دوره از جشنواره از حاضران در جلسه بودند.

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • بیل گردانی نمادی از آیین‌های تمدنی کشور
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد/ پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران زمین
  • نگاه تمدن آفرین در عرصه معماری و شهرسازی و بازآفرینی لازم است