Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای عالی اصلاح طلبان با صدور بیانیه ای رای قاطع به لیست را امید نشان جایگاه والای گفتمان اصلاح طلبی در میان مردم دانست.

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازایسنا، متن این پیام به این شرح است :

مردم بزرگوار تهران بار دیگر حماسه ماندگاری خلق کردند. حضور باشکوه مردم تهران در پای صندوقهای رای و اعتماد به لیست امید شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان و رای قاطع به این لیست به مانند انتخابات اسفند ۹۴ نشان از جایگاه والای گفتمان اصلاح طلبی در میان مردم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید در برابر این اعتماد گرانسنگ که سرمایه ارزشمندی محسوب می شود سر تعظیم فرود بیاوریم و قدردان مردم شریف تهران باشیم.

شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان با تبریک پیروزی لیست امید به منتخبین مردم و ملت بزرگوار ایران از همراهی همه بزرگان اصلاح‌طلب بویژه جناب آقای سید محمد خاتمی که با پیام راهگشای خود زمینه ساز این پیروزی شدند تشکر و قدردانی می کند.

مطمئنا منتخبین مردم در شورای شهر باید از ظرفیت ایجاد شده در جریان ثبت نام در انتخابات دور پنجم شوراهای شهر و روستا که خواهان حضور در لیست شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان بودند استفاده لازم را ببرند.

نهاد شوراها که میراث ارزشمند دولت اصلاحات است باید بیش از گذشته در بحث مدیریت شهری کارامدی خود را نشان دهد. متاسفانه در ادوار گذشته شوراهای شهر در برخی کلان شهرها از جمله تهران آنگونه که شایسته این نهاد مدنی بود نتوانستند چالش‌های متعدد شهر را سامان دهی کنند. مردم شهر تهران از مشکلات متعددی رنج می برند شایسته است شورای شهر پنجم با اولویت بندی، چالش‌های مهم شهر را احصا کرده و با همراهی نهادهای ذی ربط در رفع این مشکلات و در جهت توسعه فرهنگی و اجتماعی اقدامات لازم را انجام دهند.

شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بار دیگر با قدردانی از حضور چشم گیر مردم بزرگوار کشورمان در انتخابات شوراها یاد و خاطره آیت‌الله سید محمود طالقانی که پایه گذار شوراها در قانون اساسی بودند را گرامی می‌دارد و از منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌خواهد به پاس اعتماد مردم بزرگوار به آنها از هیچ تلاشی برای خدمت‌گزاری به این ملت وظیفه شناس کوتاهی نکنند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۸۴۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟

جهانگیری گفت: رهبری در سال ۹۵ فرموند من ارتباط اصلاح‌طلبان با ایشان را بر عهده بگیرم. الان قاعدتاً اصلاح‌طلب‌ها باید برای نحوه ارتباط فکر دیگری بکنند. الان هم اگر مبحث مهمی باشد، منعکس می‌کنم

به گزارش اعتماد، بخش‌هایی از گفتگو با اسحاق جهانگیری معاون اول دولت روحانی، را بخوانید؛

بعد از سال ۸۸ بانی شدم و به اتفاق آقایان موسوی لاری و مجید انصاری خدمت رهبری رسیدیم.

بعد از فوت مرحوم هاشمی، در جلسه با حضور آقای خاتمی و آقای خوئینی‌ها و حسن آقای خمینی و آقای نوری، مطرح شد که من راجع به ارتباط اصلاح‌طلبان با رهبری، با ایشان صحبت کنم.

 

سال ۹۵ به صورت اختصاصی خدمت رهبری رفتم و در مورد مسائل اصلاح‌طلبان صحبت کردم. رهبری در سال ۹۵ فرموند من ارتباط اصلاح‌طلبان با ایشان را بر عهده بگیرم.

بعضی نامه‌ها را ایشان (رهبری) پاسخ داده که پاسخ‌هایشان را هم دارم.

پاسخ‌ها برای انتشار نبوده و منتشرنشده و خصوصی است.

برداشت من این است که ایشان (رهبری) الان مسلط‌ترین فرد نسبت به اوضاع کشور هستند.

الان هم اگر مبحث مهمی باشد، منعکس می‌کنم.

هیچ‌وقت درباره ردصلاحیت‌ها و انتخابات از من خواسته نشد ارتباط بگیرم.

درباره برخی اشخاصی که در جریان رد صلاحیت‌ها پیگیری کردم، دیدم که تایید شدند.

دیگر خبرها

  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • ۱۲۷ هزار نفر عضو شورا در کشور وجود دارد
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است