Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی: دکتر حسن هانی زاده کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به حضور 73 درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه گفت: ملت ایران آگاهانه، با بصیرت و با قدرت در انتخابات شرکت کردند که این حضور آنها پیامهای زیادی بخصوص برای دشمنان نظام داشت و به یاس و ناامیدی دشمنان از ایران و ایرانی ها انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مشارکت 42 میلیون نفری، جمهوری اسلامی ایران را در برابر توفان‌های سهمگین دشمنان و توطئه های آنها بیمه کرد.

کارشناس مسائل سیاسی و بین‌المللی گفت: از مدتها قبل رسانه های معاند و ضد انقلاب یک اتاق فکر و اتاق عملیات مشترک با رمز مشترک طراحی و در پی اجرای آن بودند و مرتب القاء می کردند که اگر کاندیدای خاصی پیروز انتخابات شود، به معنای جابجایی آراء و تخلف در انتخابات است.

هانی زاده افزود: کار رسانه های غربی و عربی، القای تردید و ایجاد تشکیک در روند انتخابات بود و می خواستند سلامت انتخابات را زیر سوال ببرند که در تیتر و محتوای خبرهای آنها این موضوع کاملا مشخص بود.

وی اضافه کرد: این رسانه ها می خواستند همان اغتشاشات و تنش های سال 88 را دنبال کنند اما حضور 42 میلیون مردم و مشارکت 73 درصدی واجدین شرایط، همه این ترفندها و توطئه ها را خنثی کرد.

کارشناس مسائل سیاسی و بین‌المللی این میزان مشارکت را یک عامل بازدارندگی برای کشور دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران تنها کشور در منطقه است که در کنار حکومت اسلامی و اعتقاد به ارزشهای دینی و اسلامی، به دموکراسی و رای مردم احترام می گذارد.

دکتر هانی زاده گفت: این مشارکت بالا انتخابات ریاست جمهوری کمک خواهد کرد تا ایران ضمن حفظ ارزشهای دینی تعامل سازنده و ایجابی با کشورهای دیگر داشته باشد.

وی با بیان اینکه این مشارکت باعث شگفتی همه ناظران سیاسی و رسانه های غربی و عربی شد، افزود: حتی برخی رسانه های معاند که نسبت به سلامت انتخابات تشکیک می کردند، به صحت و سلامت انتخابات اعتراف کردند.

کارشناس مسائل سیاسی و بین‌المللی با بیان اینکه انتخابات روز جمعه هیچ بازنده ای نداشت، افزود: مقام معظم رهبری از مردم خواست تا مشارکت بالایی در انتخابات داشته باشند و این میزان مشارکت و حرکت رستاخیز جایگاه ایران را در منطقه و جهان تثبیت کرد.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۸۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم

سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان مفتخر است که نظارت بر انتخابات را با بهره‌گیری از مشارکت مردم، خصوصا فرهنگیان به انجام می‌رساند.

به گزارش ایسنا، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«شورای نگهبان مفتخر است که نظارت بر انتخابات را با بهره گیری از مشارکت اقشار مختلف مردم، خصوصا فرهنگیان عزیز به انجام می رساند.

ضمن تبریک روز معلم به تمام معلمان عزیز از معلمانی که در فرایند نظارت بر انتخابات، شورای نگهبان را یاری می‌کنند، قدردانی می‌کنم.»

روز گذشته نیز معلمان و فرهنگیان در دیدار با سخنگوی شورای نگهبان به بیان مهمترین مسائل و مشکلات در حوزه آموزش و پرورش پرداختند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • هوش مصنوعی چگونه به معماران و طراحان کمک می‌کند؟
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • 10 خبر خوشی که به مذاق دشمنان خوش نیامد | از آخرین دستاوردهای کشور بیشتر بدانید
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • ایجاد فضایی برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در خوارزم ازبکستان
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها