Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@16:23:27 GMT

نقش ارتش در برگزاری انتخابات 96

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۸۵۲۷۴

نقش ارتش در برگزاری انتخابات 96

امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به نقش هوانیروز در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اظهار داشت: یکان بالگردی هوانیروز با حضور در ۱۵ استان کشور و حمایت از برگزاری انتخابات، همچون سنوات گذشته با ارائه خدمات و ۵۰ ساعت پرواز مستمر، بسترساز برگزاری انتخابات در مناطق دوردست، کوهستانی و صعب العبور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از حضور مقتدرانه یکان هوایی نیروی زمینی ارتش خبر داد و افزود: هوانیروز در ایام انتخابات به جهت ایجاد فضای امن و آرام و مقابله با تهدیدهای احتمالی، ضمن پشتیبانی از قرارگاه های ارتش و سپاه پاسداران به رصد و مراقبت از مرزهای کشور نیز اقدام نمود.

امیر قربانی افزود: ۳۹ بالگرد در خصوص پشتیبانی از انتخابات و مراقبت از مرزهای کشور و همچنین ارائه خدمات فوریت های پزشکی هوایی در قالب ۵۴ سورتی پرواز در ایام انتخابات به ارائه خدمت پرداختند.

وی ادامه داد: خلبانان متعهد هوانیروز ضمن جابه جایی صندوق‌های رای گیری و صیانت از آرای مردم، ۱۷۵ نفر را در جریان انتخابات و یا امداد هوایی به مناطق مورد نظر منتقل کردند.

فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه ارتش و نیروهای مسلح همواره در انتخابات حضور چشمگیری داشته اند، افزود: کارکنان و خانواده های هوانیروز در تمامی پایگاه‌های این یکان همچون دیگر اقشار جامعه به پای صندوق‌های رای آمده و با رهبر و مقتدای خود تجدید پیمان کردند.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۸۵۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد.

امیردریادار شهرام ایرانی گفت: در همه کشورهای دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش های علمی کشور را داریم، دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • من خلبان نیستم رسکیومن ارتشم! از سرهنگ بازنشسته هوانیروز  ارتش تا عمو کاووس «نون خ»
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب
  • یونان ارائه سامانه دفاع هوایی به اوکراین را رد کرد
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس