Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به سبب عدم ارائه نقشه جغرافیایی منطقه ویژه اقتصادی ارومیه-سرو از سوی دولت، برای ایجاد این منطقه ویژه اقتصادی بلاتکلیف مانده است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، نادر قاضی پور با اشاره به چگونگی تبدیل قانونی منطقه ویژه اقتصادی سرو به منطقه ویژه اقتصادی ارومیه-سرو اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی سرو در مجلس نهم با پیشنهاد من در کمسیون اقتصادی مجلس به منطقه ویژه اقتصادی ارومیه-سرو تغییر یافت و با عنوان منطقه ویژه اقتصادی ارومیه _سرو به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم ارائه نقشه مختصات دقیق جغرافیایی مناطق آزاد توسط دولت بیان کرد: طبق قانون دولت باید نقشه دقیق مختصات جغرافیایی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را به مجلس ارائه دهد تا مراحل بعدی کار ایجاد این نوع مناطق در دستور کار مجلس قرار گیرد.

قاضی پور در رابطه با عدم ارائه نقشه منطقه ویژه اقتصادی ارومیه_سرو توسط دولت گفت: مراحلی تا به امروز در کمسیون اقتصادی مجلس برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی ارومیه_سرو طی شده است و ایجاد این منطقه در مجلس به تصویب رسیده است ولی متأسفانه دولت هنوز نقشه جغرافیایی منطقه ویژه اقتصادی ارومیه_سرو را به مجلس ارائه نکرده است.

وی افزود: به دلیل عدم ارائه نقشه جغرافیایی منطقه ویژه اقتصادی ارومیه_سرو توسط دولت, مجلس در این مورد بلاتکلیف مانده است و روند کاری آن در کمسیون اقتصادی مجلس راکد مانده است.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۸۶۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، با این وجود و پس از گذشت چندین سال هنوز شرایط برای تولید و سرمایه گذاری فراهم نیست.

فرماندار شهرستان بانه با توجه به لزوم بکارگیری زمین‌های صنعتی و جلوگیری از بلا استفاده شدن آنها گفت: با توجه به مشکلات منطقه ویژه اقتصادی کاستی‌ها برای سرمایه گذاران و شرکت‌های صنعتی مرتفع می‌شود.

درویشی در ادامه و با اشاره به لزوم تحقق شعار سال گفت: بدون شک استفاده از ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی بانه می‌تواند گامی در راستای به سرانجام رساندن این مهم باشد و بدن شک هدف به سر انجام رساندن عملیات اجرایی و ایجاد واحد‌های تولیدی با تعامل با کسانیست که زمین به آنها واگذار شدا است و این مهم با تعامل طرفین قرار داد محقق خواهد شد.

منطقه ویژه اقتصادی بانه در ۸۵ هکتار و در دو فاز تعریف شده است که فاز اول آن در ۳۵ هکتار از لحاظ عملیات زیرساختی کاملا تکمیل شده است و فاز دوم با مساحت ۵۰ هکتار ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • ایجاد منطقه مشترک اقتصادی مالزی و سنگاپور
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • بودجه کاشان به اندازه میزان خدمات ارائه‌ شده نیست
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه اتاق، تعیین تکلیف می شود
  • تعیین تکلیف تعطیلات پایان هفته
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق تعیین‌تکلیف می‌شود
  • فروپاشی اقتصادی با ارز ۹۰ هزار تومانی