Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز | متعاقب اتمام عملیات حفاری بخش حدفاصل خیابان آفریقا تا خیابان اسفندیار، پیشرفت پروژه احداث تونل ارتباطی خیابان آرش با بلوار اسفندیار و بزرگراه نیایش به مرز ۷۵درصد رسید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: عملیات لاینینگ نهایی ششمین تونل ترافیکی پایتخت با استفاده از 2دستگاه قالب بتن‌ریزی 2خطه و یک دستگاه قالب یک خطه ادامه دارد و تاکنون بیش از 55درصد از سطح دیواره‌ها و سقف تونل زیر پوشش نهایی بتن رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در عین حال از اجرای تمهیدات لازم به‌منظور آغاز عملیات بتن ریزی نهایی در بخش ارتباطی خیابان آفریقا به خیابان اسفندیار خبر داد و گفت: یک دستگاه قالب یک‌خطه نیز به‌منظور تکمیل عملیات سازه‌ای این بخش از تونل به‌زودی وارد کارگاه پروژه خواهد شد.

علیرضا جاوید در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش‌های پروژه، از پیشرفت 75درصدی اجرای لایه‌های آب‌بند در بخش‌های مختلف تونل خبر داد و افزود: طراحی‌های مربوط به تجهیزات تاسیساتی تونل آرش- اسفندیار آغاز شده است. گفتنی است؛ بهره‌برداری از ششمین طرح تونلی شهر تهران سبب تسهیل دسترسی‌های شرقی- غربی در یکی از پرتراکم‌ترین مناطق پهنه شمالی پایتخت (منطقه 3) خواهد شد.

تونل آرش- اسفندیار، تبعات ترافیکی ناشی از قطع ارتباط معابر شرقی - غربی منطقه توسط بزرگراه شهید مدرس و خیابان ولیعصر را به حداقل خواهد رساند.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۸۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ وحید وزیری راد در حاشیه بازدید اعضای طرح ۸۴۰ واحدی زمین‌های ۲۷ هکتاری پردیسان، (مقابل دانشگاه آزاد اسلامی) با بیان اینکه این پروژه از سال ۹۹ با مشکلات زیادی مواجه بوده و در ۸ ماه گذشته با دستور مستقیم استاندار پیشرفت قابل توجهی را داشته است افزود: پیشرفت این پروژه تاکنون ۷۰ درصد برآورد شده است و در صورت تامین مالی از وام بانک و واریزی به موقع اعضا، مهر ماه تحویل مالکان خواهد شد. 
وی گفت: تاسیسات بلوک‌های فاز ۱ این پروژه تمام شده و در مرحله کاشی و سرامیک است.
 طرح نهضت ملی مسکن در استان قم در حال حاضر با ساخت ۴۱ هزار و ۵۰۰ واحد در حال اجراست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • بیش از ۲۳۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری غیردولتی در بنادر کشور تحقق یافت
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح