Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناززاهدان،محمداکبر چاکرزهیفرماندار خاش اظهار داشت: برای شرکت در رقابتهای انتخاباتی شورای شهر خاش و نوک آباد 103 نفر نام نویسی کرده بودند که در نهایت هفت عضو اصلی برای شورای شهر خاش و پنج عضو اصلی برای شورای شهر نوک آباد توسط مردم انتخاب شدند. چاکرزهی افزود: 33 نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر خاش با هم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: محسن قلندرزهی فرزند عبدالعزیز با 6 هزار و 79 رای، میرمراد مارندگانی فرزند شه مراد با پنج هزار و 873 رای، خدایار ریگی ماریشان فرزند بنیاد با پنج هزار 670 نفر، امان الله کردی تمندانی فرزند امیر با پنج هزار و 500 رای، بهزاد بهادری فرزند رحیم با پنج هزار و 479 رای، ایوب کرد فرزند محمد با پنج هزار و 91 رای، عیدمحمد قلندرزهی فرزند الله بخش با 45 هزار و 41 رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر خاش انتخاب شدند. وی اضافه کرد: نصرالله کرد با چهار هزار و 551، هوشنگ ریگی با چهار هزار و 448، نادر میربلوچزهی با چهار هزار و 467 رای، عبدالخالق جمالزهی مقدم با چهار هزار و 384 رای و حسین ریگی با چهار هزار و 54 رای به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر خاش انتخاب شدند. فرماندار خاش گفت: بهروز هاشم زهی فرزند عبدالله با 698 رای، محمدانور هاشم زهی کهنوکی فرزند علی بیگ با 643 رای، منصور هاشم زهی فرزند گل محمد با 629 رای، بلال هاشم زهی فرزند پرویز با 579 رای و ابراهیم هاشمی پور فرزند عبدالرحمن 502 رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر نوک آباد خاش انتخاب شدند. چاکرزهی اظهار داشت: بهرام هاشم زهی و احمد هاشمزهی به عنوان اعضای علی البدل شهر نوک آباد انتخاب شدند. خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۸۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس

به گزارش حوزه  استانهای خبرگزاری تقریب، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم