Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@09:20:43 GMT

شناسایی و دستگیری عاملان تخریب اِلمان شهدای اردستان

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۸۷۹۲۰

شناسایی و دستگیری عاملان تخریب اِلمان شهدای اردستان

غیورگفت:با پی گیری های صورت گرفته عاملان تخریب اِلمان شهدای اردستان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ فرماندار اردستان در گفت و گویی گفت:آرامش و اقتدار کشور را مدیون جوانانی هستیم که از کوچه پس کوچه های این شهر در جبهه های نبرد حق علیه باطل جنگیده و شهید شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا غیور با بیان اینکه هنگام ورود به هر شهری آنچه نظر بیننده را به خود جلب می کند میدان های شهر و اِلمان های شهدا است، تصریح کرد: می توان گفت هویت اعتقادی، مذهبی و تاریخی هر شهر و دیاری تمثال شهدای گرانقدر است.

وی با بیان اینکه در شهریور سال گذشته شهرداری اردستان نسبت به پرده برداری از ۵۲ اِلمان شهدای این شهر با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بلوار دانش آموز که ورودی اردستان از سمت شمال بوده اقدام نمود، خاطرنشان کرد: تین المان توسط افراد ناشناس در تاریخ 28 اردیبهشت ماه سال جاری در یک اقدام غیر ارزشی تخریب و خسارت 300 میلیون ریالی در بر داشته است.

غیور افزود:با پی گیری های صورت گرفته عاملان تخریب اِلمان شهدای اردستان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرماندار اردستان با اشاره به اینکه بواسطه پی گیری های صورت گرفته و اقدام به موقع نیروی انتظامی خوشبختانه عاملان این حرکت غیرارزشی دستگیر شدند تصریح کرد:مراجع قضایی برخورد لازم را با این افراد خواهند کرد و همچنین در چند روز آینده شهرداری اردستان نسبت به ترمیم، اصلاح و رفع آسیب های وارد شده اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۸۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی دلفان گفت: در پی اخبار واصله از سوی مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از روستا‌های تابعه؛ بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس دلفان قرار گرفت.

سرهنگ نجفعلی بارانی بیرانوند افزود: مأموران انتظامی پاسگاه میربگ جنوبی با اشرف اطلاعاتی و اقدامات طی یک عملیات موفق به دستگیری ۶ نفر در این رابطه شده و آن‌ها را به یگان انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ بارانی بیرانوند در پایان تأکید کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و قدرت نمایی را به افراد شرور و قانون شکن نخواهد داد و با این گونه افراد به شدت برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قاچاق دختران به بهانه مسابقه / دستگیری ۸ زن و ۲ مرد از سرشبکه‌های اصلی پرونده سایه
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد/ دستگیری ۹۶نفر
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین
  • دستگیری عاملان تیراندازی در جاده سیرجان _ بردسیر