Web Analytics Made Easy - Statcounter

دزفول - دبیر ستاد چهارم خرداد دزفول گفت: فاز نخست پارک موزه دفاع مقدس همزمان با چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول با برگزاری آئینی افتتاح می شود.

بهزادجولایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول علاوه بر پژوهشکده و کتابخانه، دارای موزه ای مسقف و پارک موزه است که در طراحی آن فضای سبز، یادمان شهدای گمنام، سردر، گونه های گیاهی، نخل، زیتون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مکانی برای استقرار ادوات جنگی و ماکت شهر موشکی دزفول گنجانده شده است.

وی افزود: طراحی این مرکز از سال ۸۹ آغاز شده و در سالهای اخیر اجرای طراحی این مرکز به صورت مرحله ای پیش رفته است.

جولایی تصریح کرد: گام نخست مرکز فرهنگی دفاع مقدس که موزه مسقف است همزمان با چهارم خرداد و با حضور یکی از فرماندهان ارشد نظامی طی آیینی افتتاح می شود.

دبیر ستاد چهارم خرداد دزفول همچنین عنوان کرد: ویژه برنامه های مختلفی به مناسبت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول در نظر گرفته شده که این برنامه ها از دوم خردادماه با عنوان روز سلحشوری، پایمردی، ایثارگری و مدافعان حرم آغاز می شود.

جولایی افزود: برپایی نمایشگاه های فرهنگی و هنری برگرفته از رشادت های رزمندگان عملیات بیت المقدس و مدافعان حرم از دیگر برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت چهارم خرداد در دزفول است.

وی بیان کرد: در روز سوم خردادماه که روز مقاومت، ایثار و پیروزی است؛ دستاوردهای حاصل از حماسه سوم خرداد به عنوان الگویی در ایستادگی ملت قهرمان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس تبیین می شود و سالروز عملیات بیت المقدس گرامی داشته خواهد شد که در این روز از پیشکسوتان و حماسه سازان دفاع مقدس به ویژه رزمندگان عملیات بیت المقدس تقدیر می شود و زنگ مقاومت و پیروزی در ساعت ۱۱ صبح در مدارس دزفول نواخته خواهد شد.

دبیر ستاد چهارم خرداد دزفول یادآور شد: در روز چهارم خردادماه نیز از رشادت و پایمردی مردم دزفول به پاس ایستادگی و مقاومت در هشت سال دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به پاس ایستادگی و مقاومت مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس، چهارم خرداد به عنوان روز مقاومت و پایداری مردم دزفول نامگذاری شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۸۸۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.
وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم