Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، متن پیام زهرا نژادبهرام به شرح زیر است:

مردم فهیم تهران، ری و تجریش؛ حضور پرشور و مدبرانه شما در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر تهران، نه تنها ثبت‌کننده رکوردی دیگر بر افتخارات مردم این شهر که نشان‌دهنده هوش سیاسی و دغدغه‌مندی سرشار برای رقم زدن آینده‌ای روشن برای شهر است؛ جایی که در آن زندگی می‌کنید، نفس می‌کشید و شب را روز می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر هیچ‌کسی پوشیده نیست که زندگی شهری‌تان در بیش از دو دهه گذشته با مخاطرات، محدودیت‌ها و کمبودهای بسیاری مواجه شده است و بی‌شک وجود این رنج‌ها و زحمت‌های فراوان دلیل مهمی برای حضور اینجانب در میان کاندیداهای شورای شهر بود؛ مسایلی که می‌تواند زندگی راحت را از هر مسئولی سلب کند و تا احقاق حقوق بر حق این ملت شایسته, او را آرام نگذارد.

آنچه واضح است وجود نقصان‌هایی است که باید با شناسایی و ریشه‌یابی کارشناسانه، ترمیم شده تا راه دستیابی به هدف متعالی آسایش مردم و شکوفایی تمامی ظرفیت‌های بالقوه شهر باز شود. بی‌شک در این راه دشوار، حمایت، همدلی و پشتیبانی همه شهروندان امری ضروری خواهد بود.

به عنوان کاندیدای لیست امید که به شورای پنجم راه پیدا کردم، معتقدم که بدون نظرخواهی از افرادی که خالصانه و با وجدانی بیدار پای صندوق‌های رای حاضر شدند، نمی‌توان به آینده‌ای روشن چشم‌داشت.

اکنون از سوی شما انتخاب شده‌ام و خودم را موظف می‌دانم که در آغاز راه با شفاف‌سازی، همه شما را در جریان تمامی اموری که در شورا می‌گذرد قرار دهم.

عزیزانم؛ مردان و زنان غیور شهر؛ پدران و مادران و فرزندان این خاک پرگهر، سپاسگزارم و بی‌شک قدردان اعتمادتان خواهم بود.

از تمامی دوستان و همکاران، خانواده و همراهان عزیزم که در فعالیت‌های ستادی و رسانه‌ای، مشاورم بودند تا بهتر بتوانم با مردم شهرم ارتباط برقرار کنم سپاسگزارم.

به امید فردایی روشن و آینده‌ای شکوفا برای شهر تهران.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۸۸۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط موفقیت شوراها، ارتباط مستقیم با مردم است

امام جمعه شهرستان نقده گفت: مناقشات سیاسی، جناحی و فردی و سلایق شخصی باعث عدول از وظایف تعیین شده می‌شود و اگر شوراها می‌خواهند موفق باشند باید در ارتباط مستقیم با مردم بوده و بین شهروندان حضور یابند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حسین فصیح‌نیا امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان نقده با اشاره به روز کارگر اظهار کرد: قشر زحمت‌کش جامعه بشریت و جامعه اسلامی کارگران هستند که در اسلام جایگاهی مقدس دارند و پیامبر (ص) دست کسی که روزی حلال کسب می‌کرد را بوسیدند.

وی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری کارگران ستون فقرات اقتصاد کشور هستند و اگر کارگر وجود نداشته باشد کشور فلج می‌شود.

امام جمعه شهرستان نقده گفت: جهش تولید در کشور با توجه به کارگران ممکن خواهد شد و اگر مسئولان به بیانات و منویات رهبری عمل کنند کشور به مشکل نمی‌خورد.

حجت‌الاسلام فصیح‌نیا تأکید کرد: بیمه‌های کارگری، امنیت شغلی، ایمنی نیروی کار و شناسایی استعدادها و به‌کارگیری متخصصین از جمله مواردی است که در حوزه کارگران باید به آن توجه شود.

وی با اشاره به نهم اردیبهشت روز شوراها تصریح کرد: شوراهای شهر و روستا از دین اسلام اخذ شده و در دین ما به خرد جمعی و مشورت تأکید شده است و باید در خرد جمعی شوراها با هم تفاهم داشته باشند.

حجت‌الاسلام فصیح‌نیا ادامه داد: مناقشات سیاسی، جناحی و فردی و سلایق شخصی باعث عدول از وظایف تعیین شده می‌شود و اگر شوراها می‌خواهند موفق باشند باید در ارتباط مستقیم با مردم بوده و بین شهروندان حضور یابند.

وی عنوان کرد: شوراها طبق قانون ۳۴ وظیفه دارند که ۳ وظیفه انتخاب شهردار، تصویب بودجه شهر و نظارت بر شهردار جز وظایف قانونی و مهم شوراها هستند که نباید در آن‌ها غفلت شود؛ شورای شهر باید مشکلات اولویت‌دار شهر را شناسایی و از نظرات متخصصان و کارشناسان برای توسعه شهری استفاده کنند.

امام جمعه شهرستان نقده خاطرنشان کرد: باید در مدت باقیمانده از شورای شهر تفاهم را افزایش داده و اختلافات به فضای رسانه‌ای کشیده نشود و اگر کسی خلافی کرده مراجع قانونی باید رسیدگی کنند نه اینکه در فضای مجازی مطرح شده و مانور داده شود.

حجت‌الاسلام فصیح‌نیا با اشاره به جلسه استیضاح شهردار نقده و عدم رأی آوردن استیضاح و احترام به نظرات جمعی شورا تصریح کرد: مطرح کردن مسائل داخلی مدیریت شهری در فضای مجازی هیچ تأثیری نداشته و باید از التهابات موجود در شورای شهر کاسته شود چرا که ضرر این موضوعات به نقده می‌رسد و از شهردار نیز باید در مدت باقی‌مانده حمایت شود.

وی با اشاره به سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم افزود: معلمی موضوع مهمی بوده و شغل انبیا است و انسان‌ها از جهالت به آگاهی و معرفت هدایت می‌کنند؛ معلم باید در جامعه مؤثر بوده و به مسائل داخلی و خارجی بی‌تفاوت نباشد و در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی باید دغدغه داشته باشند.

کد خبر 748114

دیگر خبرها

  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • شرط موفقیت شوراها، ارتباط مستقیم با مردم است
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات