Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به چنین شرایطی بعید است با بودن دولت تدبیر و امید وضعیت اقتصاد کشور رو به بهبود برود. به هر حال رکود و اثرات مخرب رکود در اقتصاد ایران آنقدر زیاد بود و است که اثرات مثبت تورم را از بین برده و تلخی رکود در زندگی مردم همچنان وجود دارد.

اختصاصی قدس آنلاین- دکتر محمد کهندل کارشناس اقتصادی و عضو هیات علمی دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین درباره انتخاب دولت دوازدهم اظهار کرد: دولت آقای روحانی اگر بخواهد با شکلی که هم اکنون و در طول ۴ سال گذشته حضور داشته مسیر را ادامه دهد خودش را به شدت به احزاب و گروه های حامی وی بدهکار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح این موضوع بیان داشت: با توجه به قول ها و وعده هایی که آقای روحانی برای انتخاب مجدد خود به اصلاح طلبان و حتی کارگزاران داده است، قطعا شخص وی در دولت دوازدهم از جایگاه قوی در حد و اندازه های رئیس دولت برخوردار نخواهد بود.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: با اطمینان می توان گفت دولت بدون برنامه است و هیچکدام از سه طیف حامی دولت یازدهم یعنی طرفداران روحانی، اصلاح طلبان و کارگزاران قدرت کافی برای اعمال وضعیت خود ندارند و دوباره دولت روحانی در بلاتکلیفی شدید و عدم حدود شرایطی که تصمیم گیری در آن بسیار مشکل خواهد بود مواجه می شود.

وی درباره اجرای برنامه ششم از سوی دولت دوازدهم اذعان کرد: با توجه به اینکه دولت روحانی حتی برنامه ششم را ارائه نیز نداده است، به نظر می رسد هیچ اعتقادی به این برنامه از سوی دولتی ها وجود ندارد چه برسد به اینکه بخواهند آن را عملیاتی کنند.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: با توجه به اینکه دولت تدبیر و امید اعلام کرده می خواهد برجام های بعدی را نیز اجرا کند لذا به نظر می رسد همچنان نگاه دولت به خارج از مرزها است و نمی خواهند استفاده از امکانات و توانمندی های داخلی را در دستور کار قرار دهند.

کهندل تصریح کرد: در صورت ادامه تفکرات دولت یازدهم بعید می دانم در دولت جدید وضعیتی بهتر از وضعیت موجود داشته باشیم. وی در ادامه این گفت و گو به نقل از طهماسب مظاهری رئیس کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: یک از دلایل عدم موفقیت دولت یازدهم که بسیاری از مردم را بر آن داشت تا مجددا به آن اعتماد نکنند بی برنامگی، کم کاری و سن بالای کابینه دولت تدبیر و امید بود.

این استاد اقتصاد دانشگاه افزود: با توجه به چنین شرایطی بعید است با بودن دولت تدبیر و امید وضعیت اقتصاد کشور رو به بهبود برود. به هر حال رکود و اثرات مخرب رکود در اقتصاد ایران آنقدر زیاد بود و است که اثرات مثبت تورم را از بین برده و تلخی رکود در زندگی مردم همچنان وجود دارد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۸۹۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد پاکمهر در آئین نکوداشت شوراهای اسلامی شهر و روستاها که در آمفی‌تئاتر دانشکده فنی و حرفه‌ای اسفراین برگزار شد، اظهار کرد: نظارت یکی از ابعاد مهم وظایف و عملکرد شورای اسلامی شهر و روستا است که به دلیل ضعف قانونی مشکل و ضعف در این زمینه مشاهده می‌شود.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، رازوجرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نظارت شورای شهر صرفاً در حیطه شهرداری‌ها خلاصه نمی‌شود و در سایر امور هم مربوط است.

وی در ادامه افزود: با هدف پایدار کردن درآمد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها یک درصد از محل مالیات بر ارزش افزوده به این نهادها اضافه شد.

نایب اول رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: قیر رایگان به اندازه مورد نیاز برای استفاده شهرداری‌ها تخصیص پیدا کرده است.

پاکمهر خاطر نشان کرد: مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت.

کد خبر 6095084

دیگر خبرها

  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند؛ مجلس در زمینه چای دبش و پتروشیمی باختر کوتاهی کرد
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • توجه دولت و دولتمردان به سامان دادن اقتصاد کشور ضروریست
  • کنایه روحانی به رئیسی: گفتند اینها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت