Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از 16هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در جشن شکرگزاری قرآن شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، چهارمحال و بختیاری، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری گفت: این جشن ها به صورت مدرسه ای، قطبی و منطقه ای در سطح استان برای دانش اموزان پایه سوم ابتدایی برگزار شد.

فرج الله اعرابی افزود: هدف از برگزاری این جشن با شکوه تقویت انس و علاقه به قرآن کریم و یادگیری آن در تمامی مدارس ابتدایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی در جشن شکر گزاری قران کریم دانش آموزان، آموزگاران، اولیاء دانش آموزان، مسئولین اداری آموزش و پرورش و سایر دستگاه های دولتی حضور داشتند.

در استان چهارمحال و بختیاری 185 هزار دانش آموز درمقاطع مختلف تحصیلی مشغول به تحصیل هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۸۹۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، وجیهه فاضل در جلسه توجیهی ارزیابان استخدام آموزگاری سال ۱۴۰۳ استان اصفهان، اظهار داشت: در استان اصفهان بیش از ۳۸۰۰ نفر وارد بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان خواهد شد که این آمار بی‌سابقه است.

وی ادامه داد: ما قرار است ۳۰ سال آینده کودکان استان اصفهان را رقم بزنیم و باید نگاه و نگرش برای جذب نیروهای توانمند به حوزه آموزش ابتدایی باشد.

فاضل افزود: افرادی باید مورد پذیرش قرار گیرند که بتوانند به نحو مطلوبی به آموزش و پرورش دانش‌آموزان ابتدایی بپردازند و کلیه ویژگی‌های یک معلم نمونه باید در افرادی که برای احراز شغل پذیرش می‌شوند، وجود داشته باشد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: بهترین افراد برای گزینش نیروهای استخدامی صورت‌گرفته است تا سطح کیفی لازم برای بررسی صلاحیت‌های داوطلبین شغل معلمی محقق شود.

کد خبر 6090308

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • ۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود