Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@13:11:07 GMT

احتمال خلع ید هسا در مسکن مهر پرند تا هفته آینده

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۹۰۱۷۳

احتمال خلع ید هسا در مسکن مهر پرند تا هفته آینده

مدیرعامل شرکت عمران پرند از احتمال خلع ید هسا به عنوان یکی از شرکت های پیمانکار مسکن مهر خبر داد و گفت: هدف اصلی و اولویت ما اتمام پروژه های مسکن مهر تا پایان سال جاری با همه امکانات زیربنایی و روبنایی است.

سیدعلی اکبر طاهری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در خصوص 10 هزار واحد مسکن مهر شهر پرند که هسا در حال ساخت آنهاست، اظهار کرد: هسا در حال کار برای تکمیل واحدهای مسکن مهر است و از آنها برنامه زمانبندی گرفته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این که هسا باید عملیات اجرایی را تسریع کرده و کارها را با سرعت انجام دهد، افزود: باید تا هفته آینده مشخص شود که هسا روند تکمیل واحدها را تسریع می کند یا خیر، در صورتیکه این شرکت با همین روند پیش برود فایده ای برای پروژه ها ندارد.

وی ادامه داد: در این صورت هسا را خلع ید کرده و از یک شرکت دیگر برای اتمام پروژه ها استفاده می کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران پرند با بیان این که هسا باید قول افزایش نیرو و ارائه برنامه مشخص زمانبندی افتتاح واحدها را ارائه دهد در غیراینصورت مجریان دیگر را جایگزین آن خواهیم کرد، گفت: قیمت واحدهای مسکن مهر افزایش نیافته و مجری جدید با همان شرایط هسا کار ساخت و تکمیل واحدهای مذکور را ادامه می دهد.

طاهری تعداد واحدهای مسکن مهر هسا در پرند را 10 هزار واحد اعلام کرد و با اشاره به این که حدود 8500 واحد دارای متقاضی است، افزود: حدود 1500 واحد این پروژه فاقد متقاضی است.

وی مهم ترین مشکل این واحدها را محوطه سازی دانست و با بیان این که هزینه این کار از آورده متقاضیان تامین می شود، تصریح کرد: در صورتیکه سقف هزینه محوطه سازی از آورده مردم بیشتر شود آنرا از محل یارانه ها تامین می کنیم.

وی انجام پروژه های روبنایی از جمله مدرسه سازی را از دیگر اولویت های شرکت عمران پرند اعلام کرد.

انتهای پیام/

R1012188/P1010113/S7,81/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۹۰۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل پروژه 274 واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال

به گزارش خبرگزاری مهر، علی جلالوند از پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه ۲۷۴ واحدی مسکن ملی شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: پروژه ۲۷۴ واحدی مسکن ملی شهرستان نهاوند دارای ۶۰ درصد پیشرفت است که برنامه داریم در هفته دولت تحویل متقاضیان دهیم.

جلالوند گفت: نهضت ملی مسکن در شهرستان نهاوند در قالب سه پروژه ۲۷۴ واحدی، ۴۶ واحدی و ۴۵ واحدی تعریف شده که توسط بنیاد مسکن در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه ۸۰۰۰ متقاضی مسکن ملی در شهرستان نهاوند ثبت‌نام کردند، طی بررسی‌های انجام شده تعداد ۱۲۵۰ نفر واجد شرایط بودند تصریح کرد: از این تعداد ۱۲۳ نفر در شهر فیروزان جانمایی شدند و تعداد ۳۶۵ نفر هم در شهرک شهید حیدری در قالب بنیاد ساخت پروژه‌های ۲۷۴ واحدی و ۴۶ واحدی و ۴۵ واحدی جانمایی شده اند.

جلالوند با بیان اینکه ۴۸۲ قطعه زمین در شهرک امیرکبیر نهاوند به گروه‌های ساخت در قالب گروه‌های ۳ نفره، دونفره و تک نفره واگذار شده است، افزود: با ۵۳۳ متقاضی قرارداد واگذاری منعقد شده است و ۸۷ نفر از سوی نهادهای حمایتی معرفی شده‌اند.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان نهاوند با بیان اینکه سهمیه تسهیلات مسکن روستایی شهرستان نهاوند در سال‌جاری ۱۵۰۰ فقره است، گفت: تاکنون ۹۰۰ فقره قرارداد منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات مسکن روستایی در امسال ۳۵۰ میلیون تومان است، ادامه داد: بخشی از آن به شکل متمم و در قالب تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی به متقاضیان پرداخت می‌شود.

جلالوند با بیان اینکه ۹۱ درصد از مساکن روستایی شهرستان نهاوند بهسازی و مقاوم‌سازی شده است، بیان کرد: اکنون ۵۰۰۰ واحد مسکن روستایی در این شهرستان نیاز به نوسازی و بازسازی دارد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان نهاوند با اشاره به سنددار شدن ۹۴ درصد از مساکن روستایی این شهرستان، از صدور ۲۴ هزار سند مسکن روستایی در این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه ۱۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار در این شهرستان وجود دارد، تأکید کرد: طرح هادی ۱۶۸ روستا تهیه شده و تنها یک روستا (باروداب) به علت جابه‌جایی طرح هادی ندارد.

جلالوند با اشاره به اینکه تاکنون طرح هادی ۴۰ روستای نهاوند بازنگری شده است، ادامه داد: ۱۲۶ روستای شهرستان عملیات بهسازی روستایی صورت گرفته به طوری که شاخص بهسازی روستایی در این شهرستان ۶۴ درصد است.

کد خبر 6080331

دیگر خبرها

  • تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • پیش بینی وزش باد و گرد و خاک در آبادان
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • طرح ملی مسکن کاشان در چه مرحله‌ای است؟
  • خروج موج بارشی از خوزستان/ دما افزایش می‌یابد
  • روند افزایشی دمای ‌خوزستان‌
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • تحویل پروژه 274 واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال
  • پرداخت ویژه به روستاهای هدف گردشگری در استان اصفهان
  • تحویل پروژه ۲۷۴ واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال