Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک ایران زمین اعلام کرد کاربران و مشتریان می‌توانند با معرفی ربات این بانک به دوستان خود، از جوایز و اقدام‌های ویژه این بانک بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی بانک ایران زمین اعلام کرد کاربران با معرفی «ربات بانک ایران زمین» به دوستان،ضمن دریافت ۵ امتیاز تشویقی در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین، از جوایز جشنواره «معرفی ربات» برخوردار شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ شروع جشنواره: اول خردادما ۱۳۹۶
تاریخ پایان جشنواره : ۲۰ خرداد ۱۳۹۶

برای شرکت در جشنواره وارد ربات بانک ایران زمین به آدرسhttps://t.me/izbankbot شوید، اگر قبلا ثبت نام کرده‌اید برای بروز رسانی کلمه «h» را ارسال کنید و در غیر اینصورت ثبت نام کنید، سپس لینک اختصاصی خود را از قسمت «معرفی ربات» دریافت و شروع به انتشار آن در فضای پیام رسان تلگرام کنید.

چنانچه هر کاربر به واسطه لینک اختصاصی شما وارد ربات شود و روی دکمه استارت کلیک کند ۵ امتیاز تشویقی در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین برای شما لحاظ خواهد شد و چنانچه شما جزو ۴ نفر برتر در معرفی ربات ایران زمین باشید، جوایزی به شرح ذیل دریافت خواهید کرد:
نفر اول: ۴.۰۰۰.۰۰۰ ریال
نفر دوم: ۳.۰۰۰.۰۰۰ ریال
نفر سوم: ۲.۰۰۰.۰۰۰ ریال
نفر چهارم: ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۹۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آه سرد» ۲ جایزه از جشنواره مسکو گرفت

 جایزه نت پک و جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران دقایقی پیش به فیلم ناهید صدیق اهدا شد. ناهید صدیق کارگردان، رضا محقق تهیه‌کننده و ایمان صدیق بازیگر در مراسم حضور داشتند.

جشنواره مسکو دومین جشنواره قدیمی جهان است و به‌عنوان یکی از جشنواره‌های رتبه الف جهان شناخته می‌شود. این رویداد ۱۹الی ۲۶ آپریل در مسکو در حال برگزاری است.

امشب، جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ اختتامیه جشنواره برگزار می‌شود و فیلم «آه سرد» در بخش مسابقه اصلی حضور دارد.

بازیگران فیلم «آه سرد» ایمان صدیق، علی باقری، محمد اشکانفر، سالار دریامج، امیر شمس، امیر آرام، کوروش اشراقی، حسام رضاییان، اهورا بهرامی و برسام بهرامی هستند.

نت پک (NETPAC) یک سازمان پیشرو برای کشف و ترویج سینمای آسیا و اقیانوسیه است که در سال ۱۹۹۰ در دهلی نو تاسیس شده و دبیرخانه آن در حال حاضر در کلمبو در کشور سریلانکا قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد
  • «آه سرد» ۲ جایزه از جشنواره مسکو گرفت
  • دراختتامیه جشنواره «قهرمان ایران ۱۴۰۲» چه گذشت؟
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!