Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیل علی‌محمدی امروز در گفت‌وگوبا خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به پیش‌بینی‌های انجام شده برای توزیع کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: آنطور که با صنعت و معدن یک سری کالا برای توزیع در ماه رمضان پیش‌بینی شده است که شامل مرغ و گوشت تامین شده و شکر و برنج نیز در حال تامین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه قبل از اینکه ماه رمضان آغاز شود، این موضوع توسط مباشر در اختیار مردم قرار می‌گیرد، افزود: با تأمین کالای صورت گرفته وضعیت بازار نسبتا آرام است.

رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات‌‎فروشان زنجان با بیان اینکه امسال بازار زیاد تلاطم ندارد، اما یک مقدار از اقلام که در ماه رمضان است، گران‌تر شده است، افزود: آنچه مسلم است، خرمای درجه یک گران شده است.

علی‌محمدی با بیان اینکه خرمای درجه یک 600 تومان افزایش قیمت یافته است، گفت: هم‌اکنون خرمای دو ردیف چیدمان درجه یک تا 12 هزار تومان نیز می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه قیمت شکر تغییر چندانی نداشته است، گفت: شکر امسال بر اساس قیمتی که تنظیم بازار عرضه کند، در اختیار مردم قرار خواهد گرفت و قیمت مصوب آن امروز و فردا اعلام می‌شود.

رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات‌‎فروشان زنجان با بیان اینکه قیمت لبنیات تغییر چندانی نداشته است، گفت: افزایش قیمت برنج نیز جزئی بوده است.

علی‌محمدی با بیان اینکه حبوبات تقریبا افزایش چند درصدی داشت است، گفت: علت این موضوع نیز به پایان رسیدن محصول سال قبل است.

وی به تعطیلی چند واحد خواربار و لبنیات‌فروشی نیز اشاره کرد و افزود: چند واحد تعطیل شده که به علت کهنسالی افراد بوده است.

انتهایپیام/ن

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۹۰۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می‌رسد

به گزارش قدس خراسان، مهدی لسان طوسی اظهار کرد: طبق ماده ۶۲ قانون نظام صنفی، فروش و عرضه کالاهای مستعمل یا تاناکورا ممنوع است و هر جا فروش آن دیده شود از طریق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با آن برخورد خواهد شد.

رییس اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک مشهد دلیل افزایش فروشندگان لباس‌های مستعمل در مشهد را کم شدن قدرت خرید مردم و افزایش تقاضا برای این نوع پوشاک عنوان و اضافه کرد: این موضوع به شدت در دست بررسی است زیرا ادامه فعالیت آن‌ها به ضرر بخش تولید و عرضه کنندگان قانونی پوشاک در مشهد است.

وی در پاسخ به این سوال که به چه علت واحدهای عرضه کننده پوشاک دست دوم از فروشگاه‌ها و مراکز تجاری معتبر در حال فعالیت هستند گفت: دلیلش آن است که صاحب واحد صنفی یا فروشگاه پیش از این پروانه کسب برای فروش پوشاک نو گرفته اما بعد نسبت به عرضه پوشاک مستعمل در همان محل اقدام کرده است.

لسان طوسی گفت: با توجه به این که زمستان گذشته سرمای زیادی در مشهد اتفاق نیفتاد و پوشاک زمستانی نیز فروش زیادی در این شهر نداشت از این رو صاحبان واحدهای صنفی مجبور شدند اجناس خود را به قیمت خرید (بدون در نظر گرفتن سود قانونی) بفروشند.

رییس اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک مشهد افزود: در فروردین ماه هم صاحبان صنوف پوشاک در مشهد خرید جدید لباس نداشتند و خریدهای جدیدشان از اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، لذا قیمت‌ها هم تغییری نداشته و مربوط به سال قبل بوده است و در مجموع نمی‌توان گفت این رسته صنفی در فروردین ماه گران فروشی کرده است.

وی اضافه کرد: قیمت تمام شده تولید پوشاک به دلیل هزینه‌های جانبی و سربار که هر ساله رو به افزایش است، زیاد شده و به طور قطع بر قیمت پوشاک اثرگذار بوده است اما واحدهای صنفی پوشاک مشهد در فروردین ماه گران فروشی نداشته و اجناس ماهیتاه دلیل بالا بودن قیمت تمام شده تولید، گران هستند با این حال نمی توان بروز تخلف گران فروشی از برخی صنوف را هم انکار کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • (تصاویر) ماشین‌های گران‌قیمت غرق در گل‌ولای سیل دبی!
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد
  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبات دلار کوتاه‌مدت است؟
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می‌رسد