Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در پي حضور پر شکوه و گسترده مردم و اعلام نتايج انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري تعدادي از فعالين، چهره‌ها و شخصيت‌هاي برجسته سياسي داخلي و خارجي در اظهارات و پيام هاي خود به ملت و رييس جمهور منتخب ايران تبريک گفتند و نسبت به انتخاب مجدد روحاني واکنش نشان دادند.

به گزارش ايسنا متن کامل اين واکنش ها و پيام ها را مي‌توانيد در لينک هاي زير دنبال کنيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امير قطر در پيامي انتخاب دوباره حسن روحاني به عنوان رييس‌جمهور ايران را تبريک گفت.شيخ تميم بن حمد آل ثاني، امير قطر در پيامي پيروزي حسن روحاني در دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ايران را تبريک گفت.همچنين عبدالله بن حمد آل ثاني، جانشين امير قطر و عبدالله بن ناصر بن خليفه ‌آل ثاني، نخست‌وزير قطر در پيام‌هايي جداگانه انتخاب حسن روحاني به عنوان رييس‌جمهور ايران را تبريک گفتند.

مورالس، رييس جمهور بوليويدر پيامي به حسن روحاني انتخاب مجدد وي به عنوان رييس‌جمهوري ايران را تبريک گفت. خوان اوو مورالس، در توييتر خود با تبريک به حسن روحاني نوشت: ما ضمن استقبال از انتخاب مجدد حسن روحاني به عنوان رييس‌جمهور ايران، اميدواريم روابط کشورهاي جنوب ـ جنوب بيش‌تر از گذشته تقويت شود.
همچنين کانون نمايندگان حزب اعتدال و توسعه انتخاب مجدد روحاني را به سمت رياست جمهوري تبريک گفت.نمايندگان عضو حزب اعتدال و توسعه با صدور بيانيه‌اي حضور مردم در انتخابات 29 ارديبهشت‌ماه را عزم جمعي مردم و همبستگي جناحي براي تثبيت جمهوريت نظام توصيف کرد و پيروزي حسن روحاني را به وي تبريک گفت.
انور قرقاش،وزير مشاور امارات در امور خارجه با اشاره به انتخاب مجدد روحاني مدعي شد: اميدوارم ايران از روابط پرتنش با همسايگانش برگردد.وي در توييتر خود با بيان اينکه با انتخاب دوباره روحاني،‌ ايران فرصت دارد روابطش با همسايگان را از سر بگيرد. نوشت: با انتخاب دوباره حسن روحاني به عنوان رييس‌جمهور اميدوارم که ايران از روابط پرتنش با همسايگان برگردد و اين فرصت را از دست ندهد.


جنبلاط، رييس حزب سوسيال ترقي خواه لبنان نيز با اشاره به انتخاب مجدد حسن روحاني گفت: ايران بايد به نشست عربستان دعوت مي‌شد تا به يک توافق اسلامي فراگير براي مبارزه با تروريست‌ها مي‌رسيديم.وي افزود: ايران بايد به نشست عربستان دعوت مي‌شد به خصوص بعد از انتخاب حسن روحاني اعتدال‌گر به عنوان رئيس‌جمهور تا به يک توافق اسلامي فراگير براي مقابله با تروريست‌ها و افراط‌گرايان مي‌رسيديم.
شوراي مرکزي انجمن بازيگران سينما به دکتر حسن روحاني رييس جمهور منتخب،پيام تبريک داد.
شوراي مرکزي بازيگران به حسن روحاني نيز در پيامي به حسن روحاني رييس جمهور منتخب، تبريک گفت.در بخشي از اين پيام آمده است: اميد و انتظار است در دوران دوم رياست جمهوري ايشان شاهد به ثمر رسيدن برنامه‌هاي پيش بيني شده در چهار سال گذشته،به خصوص در حوزه فرهنگ ، هنر و سينماي کشورمان و همچنين رشد قابل توجه در توليد آثار هنري و بهبود چشمگير مشکلات رفاهي و معيشتي هنرمندان باشيم.

همچنينرئيس‌جمهور لبنان در پيامي انتخاب دوباره حسن روحاني به عنوان رئيس‌جمهور ايران را تبريک و براي ايشان آرزوي موفقيت کرد.ميشل عون در پيام خود نوشت: همه جهان خواستار تداوم برنامه گفت‌وگو و تفاهم است، برنامه‌اي که شما به آن دعوت کرديد تا منطقه از تهديدات به دور باشد.

جنبش عصائب اهل الحق عراق نيز در پيامي انتخاب دوباره حسن روحاني به عنوان رئيس‌جمهور ايران را تبريک گفت. جنبش «عصائب اهل الحق» عراق در پيامي نوشت: انتخابات ايران نشان‌دهنده استواري نظام جمهوري اسلامي ايران است.

طي دو روز گذشته هم از اولين ساعات اعلام نتايج دوازدهمين دوره انتخابات رياست جموري و پيروزي حجت الاسلام و المسلمين حسن روحاني، تعداد زيادي از شخصيتهاي برجسته سياسي داخلي و خارجي پيام هاي تبريک خود را به رييس جمهور منتخب و مردم ايران ابلاغ کردند که ميتوانيد اين پياهم ها را اينجا دنبال کنيد.

انتهاي پيام

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۹۱۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور

مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و تبادل نظر کرد.

به گزارش ایسنا، مجتبی امانی در این دیدار گزارشی از آخرین تحولات محل ماموریت و وضعیت روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و لبنان، همچنین تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنان و مقاومت و مردم این کشور ارائه کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های سفیر کشورمان، بر لزوم تداوم تلاش برای پیگیری توسعه روابط دو کشور بخصوص در زمینه های مختلف سیاسی و اقتصادی، همچنین اهمیت جایگاه لبنان و نقش آن در محور مقاومت‌ علیه رژیم متجاوز صهیونیستی تأکید کرد.

 امیرعبداللهیان بار دیگر بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های  لبنانی برای انتخاب رئیس جمهور لبنان تأکید و آنان را به  تسریع در  این کار دعوت کرد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد:به نظر می رسد کشورهای منطقه نیز به این مهم توجه داشته و در صدد کمک به حل این موضوع هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • واکنش ایران به ادعای مجدد کویت درباره میدان آرش
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد
  • پیام تبریک مدیرعامل کروز به مناسبت روز کارگر
  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج