Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@23:58:06 GMT

احداث مجموعه ورزشی 6000 نفری در قزوین

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۹۱۰۱۵

استاندار قزوین از احداث مجموعه ورزشی 6000 نفری در استان خبر داد و گفت: باید در اسرع وقت جلسه‌ای در خصوص انتخاب پیمانکار و احداث این مجموعه ورزشی برگزار شود.

به گزارش ایسنا، «فریدون همتی» در جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات ورزشی استان قزوین که در دفتر استاندار قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تیم والیبال سپهر الکتریک با شایستگی به لیگ برتر راه یافت و موجب خرسندی مردم قزوین شد و برای برگزاری مسابقاتی در حد و اندازه نام قزوین سالن ورزشی مناسبی وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در سفر رئیس‌جمهور به استان قزوین تمهیدات و اعتبار لازم برای ساخت مجموعه ورزشی 6000 نفری در نظر گرفته شد و باید در اسرع وقت جلسه‌ای در خصوص انتخاب پیمانکار و احداث این مجموعه ورزشی برگزار شود.

استاندار با بیان این‌که ماندگاری و پایداری درآمدهای باشگاه های ورزشی به‌عنوان یک اولویت قرار گیرد، ادامه داد: برنامه‌های کوتاه مدت برای این فصل داشته باشیم تا بتوان نتایج قابل توجه در این فصل دریافت کنیم.

وی اقتصادی کردن ورزش را با اهمیت دانست و گفت: ثبات و پایداری شرایط مالی و ایجاد درآمد و اشتغال پایدار با کمک بخش خصوصی برای باشگاه‌های ورزشی استان امکان پذیر خواهد بود.

استاندار قزوین با بیان این‌که مجموعه ورزشی 6000 نفری در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: مجموعه ورزشی شهید بابایی باید تعمیر و نواقص آن برطرف شود، چون مسابقات تیم والیبال سپهر الکتریک باید در این مجموعه ورزشی برگزار شود.

همتی اضافه کرد: تیم سپهر الکتریک باید از بازیکنان بومی استفاده کند تا منجر به رشد و ارتقای والیبال استان قزوین شود و موجب افتخار است که یک تیم بومی بتواند به لیگ برتر والیبال راه یابد.

وی یادآور شد: تیم والیبال استان قزوین باید به بازیکنان بومی خود تکیه کرده و در صورت ضرورت از بازیکنان غیربومی استفاده کند و بومی‌سازی بازیکنان باید در دستور کار اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین قرار گیرد.

استاندار قزوین مطرح کرد: به دلیل درخشش تیم سپهر الکتریک، کسب نتایج درخشان و ادامه روند قابل قبول شرکت سپهر الکتریک در یکی از جلسات شورای اداری باید از مالک این شرکت تقدیر به عمل آید تا الگویی برای سایر واحدهای صنعتی استان قزوین قرار گیرد.

همتی تصریح کرد: استانداری و سایر دستگاه‌های دولتی به صورت مستقیم نمی‌توانند به بخش ورزش ورود پیدا کنند اما تدابیر لازم اندیشیده می‌شود تا تیم والیبال سپهر الکتریک با مشکلات مالی مواجه نشود و 50 درصد از بودجه مورد نیاز این تیم از طریق شهرداری‌ها و واحدهای صنعتی به تیم والیبال سپهر الکتریک تزریق شود.

وی با بیان این‌که مسئولان تیم والیبال سپهر الکتریک باید برنامه‌های خود را با جزئیات در جلسه آینده به استانداری قزوین ارائه کنند، گفت: پس از مطالعه برنامه‌ها اقدامات لازم مراحل بعدی از جمله خرید بازیکن در دستور کار قرار می‌گیرد اما اولویت خرید بازیکن باید با بازیکنان قزوینی شاغل در سایر تیم‌ها باشد.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: پس از تکمیل کادر فنی و بازیکنان باید جایگاه تیم در اواسط جدول باشد و در همان سال ورود به لیگ برتر، به دسته پائین‌تر سقوط پیدا نکند، چون باید در همه مراحل موضوع اقتصاد مقاومتی مدنظر باشد.

همتی گفت : استان قزوین به‌عنوان یکی از مقاصد گردشگری کشور می‌تواند از رهگذر ورزش به مردم بیشتر شناسانده شود.

«حمیده زرآبادی» نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در این جلسه در سخنانی اظهار کرد: استان قزوین از قدمت بالایی در رشته‌های ورزشی به‌ویژه والیبال و کشتی برخوردار است و بازگشت دوباره تیم والیبال سپهر الکتریک از استان قزوین به لیگ برتر را باید یک اتفاق میمون و مبارکی محسوب کرده و آن را به فال نیک گرفت.

وی افزود: امسال توجه به ورزش بانوان باید در اولویت امور ورزش استان قرار گیرد و بیش از پیش بدان توجه شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نگاه حرفه‌ای به ورزش در کشور وجود ندارد و موضوع درآمدزایی از باشگاه‌های ورزشی مدنظر قرار نمی‌گیرد و در حالی‌که برنامه‌ریزی و توجه جدی به این حوزه می‌تواند درآمدزایی خوبی داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۹۱۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سید علی ترابی در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان ضمن تبریک هفته معلم  گفت:  طرح احداث سالن چند منظوره ورزشی روستای سنگان از محل اعتبارات سفر مقام عالی استان بوده که برای اجرای آن در مجموع ۳ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

وی افزود: بزودی این پروژه با حضور مردم و مسئولان و ورزشکاران کلنگ زنی و عملیات اجرایی  آن شروع خواهد شد.

ترابی کلنگ‌زنی گاز رسانی روستاهای ذمه و آلکاباد و جشن پایانی آن با اتمام این دو روستا ، پیگیری تسریع در عملیات تصفیه خانه فاضلاب شهری،  احداث ۵۵ کلاس درسی در شهرستان، اجرای طرح های عمران شهری شهرداری ها، موفقیت طرح های مخابرات در سطح استان ،اتمام طرح های راهداری با پایان راه روستاهای مندان و پولیه، اجرای طرح های تامین آب شرب روستاها ، برگزاری باشکوه  جشنواره گیلاس را برخی از اقدامات صورت گرفته و در حال اجرا و پیگیری عنوان کرد.

وی همچنین با قدردانی از زحمات مدیر و مجموعه کارکنان و معلمان شهرستان در امر تعلیم و تربیت و نیز تشکر از تلاش اصحاب رسانه اظهار امید واری کرد با تعامل و همدلی مردم و مسئولان شهرستان گام های مثمر ثمر و اساسی در جهت توسعه شهرستان برداشته شود.

 

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • احداث باغ در پایاب چاه‌های قزوین، ممنوع
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۴ اردیبهشت