Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازساری،عباس زارع معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از اجرای دومین جام باشگاه های کتاب خوانی ویژه گروه‌های سنی ۷ تا 14سال به بالا در ساری، بابل و بهشهر خبرداد و گفت: کارگاه آموزشی این طرح ۳و۴ خرداد درساری برگزار می شود.

وی افزود: طرح جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ادارات آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، اداره کل کتابخانه ها و اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتاب خوانی در استان اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ارتقای سطح مطالعه در جامعه، کمک به افزایش سرانه مطالعه میان کودکان و نوجوانان، ترویج فرهنگ کتابخوانی، ارتباط بین اهل قلم و کودکان و نوجوانان، افزایش توان بحث و قدرت تحلیل و تفکر انتقادی در کودکان و نوجوانان و گسترش فرهنگ همکاری و مشارکت در انجام کار گروهی را اهداف اجرای این طرح برشمرد.

عباس زارع گفت : مربیان برای برگزاری کارگاه های آموزشی از میان نویسندگان و کارشناسان ادبیات کودک و نوجوان انتخاب می شوند.

وی افزود: این مربیان می توانند توسط کانون های پرورش فکری کودک و نوجوان، کتابخانه های عمومی، اداره آموزش و پرورش، پایگاه های مقاومت بسیج و جمع های خانوادگی جهت انسجام دهی فعالیت ها، شناسایی و معرفی شوند.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری کارگاه آموزشی این طرح در روزهای سوم و چهارم خرداد ماه جاری از ساعت ٩ صبح تا ١٨ عصر در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد و گفت: مربیان کارگاه ها پس از دریافت مجوز از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها بایستی با مراجعه به آدرس الکترونیکی www.bookpromotion.ir اقدام به ثبت نام و عضو گیری در خصوص تشکیل گروه ها و حلقه های کتاب خوانی کنید.

عباس زارع افزود:اعضاء باشگاه برای رقابت در کتابخوانی بر اساس فهرست کتاب و منابع در نظر گرفته شده، نسبت به خرید کتابها با ٥٠ درصد تخیف به کتابفروشی ها اقدام نموده و با مطالعه، ارزیابی، چرخش کتاب در میان همسالان، برقراری ارتباط مستقیم با نویسنده و تهیه فیلم با موضوع معرفی کتاب، درمراحل رقابت شهرستانی و کشوری شرکت و برترین های این کار فرهنگی انتخاب و تقدیر می شوند.

انتهای پیام/آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۹۱۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، عبدالرحیم افروغ در نشست هم اندیشی با هنرمندان موسیقی استان که با حضور مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی برگزار شد، گفت: در تعداد اجراهای موسیقی، استان بوشهر جز برترین استان های کشور قرار گرفته است.

در این نشست هنرمندان تک به تک با بیان مشکلات، دیدگاهها و نظرات خود خواستار حمایت بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به موسیقی استان بوشهر شدند.

کد خبر 6092845

دیگر خبرها

  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • ۱۰نظرسنجی مربوط به پیمایش حجاب انجام شده/احیای مرکز طرح‌های ملی
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان