Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی از برگزاری ۳۰۰ عنوان برنامه همزمان با سالروز فتح خرمشهر در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ پاسدار محمدرضا فخر ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: یکی از برنامه‌های شاخص ما در طول سال برگزاری برنامه‌های مرتبط با سالگرد فتح سوسنگرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سوم خرداد در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی نام‌گذاری شده است و علت این نام‌گذاری حماسه عظیمی است که به همت همه رزمندگان اسلام و نیروهای مردمی دخیل در دفاع مقدس رقم زده شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های خراسان جنوبی حماسه آزادسازی خرمشهر را یکی از قله‌های بلند مرتبط با دوران دفاع مقدس دانست و بیان کرد: آزادسازی خرمشهر به عنوان نگینی درخشان در دفاع مقدس است و افتخار بزرگی که این فتح در خود دارد حمایتی است که امام از رزمندگان در این راستا انجام داد.

فخربه اهداف برگزاری برنامه‌های هفته فتح خرمشهر اشاره کرد و تصریح کرد: یادآوری خاطرات ایثارگری، استفاده از حضور آحاد ملت، انتقال مفاهیم ارزشمند دوران دفاع مقدس و فتح خرمشهر به جوانان، برجسته کردن تبعیت از ولایت فقیه، بیان نقش وحدت نیروهای مسلح و آحاد جامعه در پیروزی‌های چشمگیر انقلاب و همگرایی همه نیروها در تبعیت از ولایت فقیه از جمله این اهداف است.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اهداف ما نقش بسیار مهم رزمندگان خراسان جنوبی در حماسه فتح خرمشهر و عملیات بیت‌المقدس است که در این راستا 2 گردان مالک اشتر و ابوذراز خراسان جنوبی وارد عملیات شدند و 95 درصد اعضای گردان رزمندگان خراسان جنوبی بودند که 18 نفر شهید و 7 نفر نیز جانباز شدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های خراسان جنوبی از برگزاری 300 عنوان برنامه همزمان با سالروز فتح خرمشهر در خراسان جنوبی خبر داد و یادآور شد: بازدید از خانواده شهدا، افتتاح نمایشگاه کتاب محصولات فرهنگی در کتابخانه تخصصی انقلاب و دفاع مقدس، برگزاری مراسم شکرگزاری در مساجد، عطرافشانی مزار شهدا در استان و برگزاری مراسم فتح خرمشهر ویژه خواهران در هیئت حسینی بیرجند از جمله برنامه‌های سالگرد فتح خرمشهر است.

فخرصبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی را یکی از برنامه‌های محوری عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین سر دادنسرودهای انقلابی توسط رزم نوازان نیروهای نظامی و انتظامی در میادین مرکز استان، پخش ندای آزادی خرمشهر از صدا و سیما و اجرای بانگ مقاومت و پیروزی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی افزود: تدوین کتاب در حوزه دفاع مقدس، رونمایی از دو کتاب نوک پیکان و واحد گمنام، برگزاری مراسم ویژه سالروز خرمشهر در بوستان آزادگان، برگزاری مراسم متعدد شب شعر و خاطره در تمام شهرستان‌ها، برگزاری مسابقات ورزشی و تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس در ادارات از دیگر برنامه‌های سالگرد فتح خرمشهر است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های خراسان جنوبی یادآور شد: برگزاری میزگرد در رابطه با تدوین و تشریح این عملیات در صدا و سیما، ویزیت رایگان بیماران در مراکز درمانی نیروهای مسلح مرکز استان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر، برگزاری مراسم گرامیداشت و تجلیل از رزمندگان بیت المقدس در هر شهرستان استان و برگزاری مستند دروازه کربلا از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۹۱۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود

پورعباس رئیس سازمان سنجش کشور گفت: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

او افزود: در سیل اخیر در حاجی آباد زیرکوه حدود ۶۰ نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان را به آزمون برسانند و موفق نشدند افزود:  تا ۳ هفته  آینده آزمون مجدد اختصاصی برای مناطق سیل زده از داوطلبان اخذ می‌شود تا حقی ضایع نشود.

بیشتر بخوانید

تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی

پورعباس بیان کرد: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذرخواهی می‌کنم.  

رئیس سازمان سنجش کشور با اشاره به اینکه شرایط را دولت جمهوری اسلامی ایران درک می‌کند ادامه داد: با هماهنگی که با استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، ۳ هفته آینده آزمون سراسری کنکور برای دانش اموزان مناطق سیل زده  برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود