Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@14:26:17 GMT

مردی که در صدر اخبار و سوژه ها قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۹۱۸۲۹

مردی که در صدر اخبار و سوژه ها قرار گرفت

انتخاب رستمی با این آرای چشمگیر وبی سابقه بازتاب های گوناگونی دربین مخالفان وموافقان این موضوع داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرافلاک،در واپسین روزهای منتهی به انتخابات شورای شهر خرم آباد مردی با هیبتی همچون میرزاکوچک خان جنگلی به نام ولی الله رستمی نژاد با محاسن و وهایی بلند ٬دستانی پینه بسته ولباس هایی مندرس که تاهمین چندروز پیش در بازار خرم آباد ازطریق خرید وفروش مرغ وخروس گذران روزگار می کرد٬درکسوت یک پدیده انتخاباتی ظاهرشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی نژاد دل به دریا زد و یکه وتنها با بنرکوچکی که عکس جوانی اش برآن نقش بسته بود راهی کوچه وخیابان های خرم آباد شد.

کمترازچندساعت این حرکت غیرمنتظره رستمی را درصدر اخبار وسوژه های فضای مجازی قرار داد ودر نهایت ولی الله رستمی نژاد باچهل هزار رای نفر اول این انتخابات شد و آرای او ۳/۳برابرنفر دوم بود.

انتخاب رستمی با این آرای چشمگیر وبی سابقه بازتاب های گوناگونی دربین مخالفان وموافقان این موضوع داشته است،برخی پیروزی رستمی را مصداق پوپولیسم وعوام گرایی واحساسی عمل کردن مردم خرم آباد می دانند.

عده ای آن را طنز وتمسخر خوانده اند،بعضی ها پیروزی قاطع رستمی را یک اعتراض مدنی و ابراز نارضایتی ازعملکرد اعضای فعلی وسابق شورای شهرمی دانند.شغل پیشین رستمی نژاد کلیدواژه تخریب وتحقیرهاونقدها نسبت به اوست.

بارجوع به منطق وشرافت واضح است که تمام مشاغل حلال قابل احترامند،یادمان نرود که ولی الله رستمی نژاد درروزگاری که خیلی ها درپروسه دیپلم گرفتن بکسواد می کردند دارای تحصیلات آکادمیک بودند اما افسوس که دست تقدیر وبی مهری هاسبب شدکه رستمی به این شغل روی آورد.

پارلمان شهری یاهمان شورای شهر در دیارما از بدو تأسیسش همواره میدان مسابقه چپاولگری٬ویژه خواری ورانت وزد وبند بوده است.قول می دهم که رستمی پیمانکار هیچ پروژه ای نخواهدشد.

قول می دهم رستمی درانتخاب شهردار خواسته ها وشروط شخصی نخواهدداشت.قول می دهم که رستمی فک وفامیلش را اتوبوسی در شهرداری استخدام نخواهد کرد.برخی اورا غیرمتخصص خوانده اند.

سوال اینجاست که کدام دوره متخصصین در شورا بوده اندکه الان به عدم تخصص رستمی خرده می گیرید.در دوره های قبل کباده کش ها ٬کشتی گیرها ٬نوازنده ها٬ خواننده ها ومعلمین چه تخصصی درزمینه مدیریت شهری داشتندکه رستمی ندارند.

تجربه نشان داده که شورای شهرما نه تنها هیچگاه گام اساسی درجهت توسعه شهربرنداشته بلکه همواره مسبب بی برنامگی وپسرفت نیزبوده است.چه ایرادی دارد که رستمی دریک جمع تشریفاتی وبدون بازده به نام شورای شهرخرم آباد یک کرسی داشته باشد.درتبلیغات رستمی نه خبری ازشام وناهارهای آنچنانی بود ونه خبری ازستادهای شکیل وپرزرق وبرق.

رستمی سخنرانی کلیشه ای نکرد.عکسی باژست ها وفیگورهای خاص به در ودیوارشهرنچسباند. اونه تنها پوپولیست وعوام فریب نبود بلکه دقیقا نقطه مقابل عوام فریبی بود.مردم ما تشنه ی صدق وسادگی اند.

انتخاب رستمی مشت محکمی بود بردهان تمام قدرت طلبان ومنفعت جویانی که هرچهارسال یکبار سرو کله آن هاپیدا می شود ناگفته نماند بنده سرتعظیم فرود می آورم درمقابل تمام کاندیدا های فرهیخته ودلسوز وآن دسته ازاعضای پاکدست ادوارشورا که دل در گرو پیشرفت این شهردارند.

این پویش مردمی حقیقتا هوشمندانه بود وپیام شفافی را به کانون های قدرت مخابره کرد.شخصی در فضای مجازی افرادی راکه به آقای رستمی رأی داده اند٬چهل هزار فردخطرناک خطاب کرده و این چهل هزار نفر را به بی فکری وتصمیم گیری غیرعاقلانه متهم کرده است.

فارغ از درست یاغلط بودن جریان رستمی٬ این حرف اوج هتاکی٬توهین وبی اخلاقی است.یادداشت نوشته شده توسط این شخص به گونه ای است که احساس می شود خودرا به مثابه متفکر وصاحبنظری بلامعارض پنداشته است واحتمالا بقیه نیز از دید جنابشان خس وخاشاک اند.

خوب است بدانیداستارت حمایت از رستمی را جوانان تحصیلکرده این شهرزدند.نمی دانم برنامه رستمی برای مدیریت شهری چیست وآیا اصلا برنامه ای دارد یانه ولی بعید می دانم سایرآقایان منتخب هم گرهی از این شهربازکنند.

مخلص کلام این که ولی الله رستمی نژادمرغ فروش تحصیلکرده ای است که ازحقوق شهروندی برخوردار است وخوشبختانه تخم مرغ دزدی نبوده که فردا در شورا به شترمرغ دزدمبدل شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۹۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد

به گفته پلیس، در پی وقوع یک حادثه در مقابل کاخ سفید، یک مرد کشته شد.

به گزارش ایسنا، تیم اداره پلیس متروپلیتن در ساعت ۲۲:۴۵ شنبه شب به وقت واشنگتن در واکنش به گزارش‌هایی درباره وقوع حادثه در تقاطع خیابان پانزدهم و خیابان پنسیلوانیا در شمال غرب واشنگتن دی.سی به محل اعزام شد.

به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، پلیس اعلام کرد مردی در صحنه وقوع تصادف کشته شده است.

در این حادثه ظاهرا خودرویی به یکی از موانع امنیتی پیرامون ساختمان کاخ سفید برخورد کرد.

این رویداد توسط واحد تحقیقات تصادفات اداره پلیس در دست بررسی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقیب المپیکی کیانوش در جنگ اوکراین کشته شد
  • نجات مردم میان‌سال خرم‌آبادی از عمق چاه ۲۵ متری
  • انهدام یک شرکت هرمی در تالش
  • دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت
  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • اعزام ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از حجاج استان قم به سرزمین وحی
  • قصه زهره و نوش‌آفرین خانم و نخستین مدرسه دخترانه طرشت | مکتب‌خانه‌های طرشت را زنان مدیریت می‌کردند