Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اهواز، نبی اله خون میرزائی افزود: تا ساعت 24 روز یکشنبه 31 اردیبهشت 404 صندوق اخذ رای از413 صندوق اخذ رای شمارش شده که در این صندوق ها تعداد کمی از صورتجلسات تنظیمی در محل شعبه به علت اشکال در ارقام و اعداد مندرج در صورتجلسه قابلیت ثبت در سامانه را ندارند و سامانه به علت خطای اعداد آنها را نمی پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: روشن ترین علت این خطا، مغایرت تعداد آرای صورتجلسه شده با آمار تعرفه های مصرفی است.

خون میرزایی افزود: صندوق های اخذ رای که اطلاعاتشان در سامانه ثبت شده است، به هیات نظارت شهرستان ارسال خواهد شد، تا هیات نظارت شهرستان بر اساس اطلاعاتی که در صورتجلسات ثبت کرده است، آنها را به لحاظ کمی راستی آزمایی و درباره آنها قضاوت کند.

وی گفت: پس از بررسی آنها در صورت تایید، به هیات اجرایی ستاد انتخابات شهرستان اعلام می کند، و در غیراینصورت به ستاد انتخابات ارجاع می دهد، تا ستاد انتخابات بر اساس بررسی صورت گرفته توسط هیات نظارت، مغایرت ها را رفع کند.

خون میرزایی اظهار کرد: تعدادی از شعب در حال بازشماری هستند ونتایج آن ملاک عمل خواهد بود.

سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز تاکید کرد: آمار نتایج اعلام شده از سوی فرمانداری اهواز تا کنون غیرقطعی است و آرای قطعی پس از تایید هیات نظارت قابل انتشار است.

پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه همزمان با دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.

600 نفر در این دوره از انتخابات اهواز نامزد شده بودند.

در پی انتشار لیست های جعلی از منتخبان شورای اسلامی شهر اهواز از روز شنبه در فضای مجازی، تعدادی از نامزدهای این دوره از انتخابات با مراجعه به فرمانداری نسبت به این مساله اعتراض کرده و مدعی تقلب در روند انتخابات و بازشماری آرا شدند. از عصر دیروز تعدادی از نامزدها و هواداران آنها با تجمع در مقابل ستاد انتخابات اهواز خواستار بررسی تقلب در این انتخابات شدند.
منبع: ایرنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۹۲۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، علی شعبانی بعد از ظهر دوشنبه در نشست ستاد انتخابات استان که با محوریت دور دوم انتخابات حوزه انتخابیه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار کرد: در دور دوم انتخابات، ۱۰ هزار نفر از عوامل اجرایی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه مشغول کار و تلاش برای برگزاری بهتر این رویداد مهم هستند.

وی گفت: همچنین در این دوره بخشی از نمایندگان فرمانداران از حوزه‌های انتخابیه سراسر استان برای کمک به برگزاری هر چه بهتر انتخابات، فراخوان شده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان ادامه داد: همانند دور اول انتخابات، در دور دوم هم ۶۴۵ شعبه خواهیم داشت که فرایند اخذ رأی را حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه انجام خواهند داد.

وی به الکترونیکی شدن فرایند برگزاری انتخابات در دور دوم اشاره کرد و گفت: به کارگیری صندوق‌های الکترونیکی برای اخذ رأی، یک راهکار بسیار خوب، راحت و روان است که می‌تواند سلامت انتخابات را تضمین کند.

شعبانی یادآور شد: برنامه‌های آموزشی لازم پیرامون شیوه اخذ رأی به شکل الکترونیکی برای مجریان انتخابات در حال برگزاری است. همچنین بسترهای لازم برای آموزش این فرایند به مردم در مکان‌های مختلف جمعیتی مانند دانشگاه‌ها، مساجد و همچنین از طریق رسانه‌ها در حال انجام است.

وی در ادامه عنوان کرد: بی گمان مردم آگاه و انقلابی شهرستان کرمانشاه همچون دور اول انتخابات، حضور باشکوه و گسترده‌ای را پای صندوق‌های رأی خواهند داشت و دو منتخب باقی مانده این حوزه انتخابیه را با آرای خود تعیین خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان افزود: امیدواریم با تلاش همه دستگاه‌های مختلف در ۲۱ اردیبهشت ماه شاهد برگزاری یک انتخابات بسیار باشکوه در حوزه انتخابی شهرستان کرمانشاه باشیم.

کد خبر 6098814

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره (۲) ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • ۸ صبح فردا زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی پایان می‌یابد
  • نتایج انتخابات الکترونیک پس از امضای صورتجلسه شعب اعلام می‌شود
  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده