Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام نتایج نهایی انتخابات شورا، ده‌ها کاندیدا با حضور در فرمانداری تبریز از روند برگزاری انتخابات گله کردند و با اینکه فاصله‌ی چشمگیری با نفر سیزدهم دارند، مدعی پیروزی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج،درپی اعلام نتایج نهایی انتخابات شورای شهر تبریز و ارائه‌ی فرصت 2 روزه به کاندیداهای معترض جهت ارائه‌ی مستندات شکایت‌شان، تعداد زیادی از نامزدهای شکست‌خورده در پنجمین دوره انتخابات شورا به سمت فرمانداری تبریز سرازیر شده‌اند و همه‌ی آن‌ها مدعی‌اند پیروز انتخابات هستند!

برخی از این افراد در رده‌‌ی 100 به بعد قرار دارند و از حداقل آراء نیز برخوردار نشده‌اند لکن معتقدند در حق آن‌ها اجحاف شده و تخلفات بی‌شمار سایر کاندیداها اجازه‌ی رقابت در فضایی سالم را به آنان نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درپی این مسایل نیروهای انتظامی در مقابل درب فرمانداری به حالت آماده‌باش درآمده‌اند و تا از وقوع درگیری‌ و هنجارشکنی‌های احتمالی جلوگیری به عمل آورند.

باتوجه به تعدد کاندیداهای معترض و درخواست آن‌ها برای بازشماری آراء این کار ممکن نیست مگر آنکه بتوانند مستندات محکمه‌ پسندی دال بر وقوع تخلف در روند برگزاری انتخابات یا بازشماری آراء ارائه دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۹۲۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند

ایسنا/هرمزگان سرپرست فرمانداری ویژه میناب گفت: شوراها مردمی کردن کارها را در اولویت قرار دهند و ما به عنوان خدمتگزار ملت پشتیبانی می‌کنیم زیرا کار مردمی باعث ایجاد نشاط در روستاها می‌شود.

همایش روز شوراها امروز جمعه هفتم اردیبهشت با حضور سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه در بخش سندرک برگزار شد.

محمد رادمهر در این همایش گفت: این هنر انقلاب است که در سطح روستا، شهر، بخش و شهرستان کار را به مردم واگذار کرده تا توسط منتخبین مردم انجام شود و این را باید قدر بدانیم.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم جزء برجسته‌ترین کارهاست و اگر گره‌ای از کار مردم بازک نید، بدانید این فضیلت بسیاری دارد که قابل وصف نیست.

سرپرست فرمانداری ویژه میناب با اشاره به اهمیت نقش شوراهای اسلامی گفت: شوراهای اسلامی نهادی بی‌بدیل هستند که به قانون اساسی ما رنگ جدی‌تر و عملیاتی‌تری دادند و اتصال حاکمیت با مردم را تکامل بخشیدند و انقلاب اسلامی مردمی‌تر شد.

رادمهر با تأکید بر رعایت قانون اظهار کرد: ما و شما باید مجری قانون باشیم.

در این همایش بخشدار بخش سندرک و رئیس شورای اسلامی بخش سندرک گزارشی از عملکرد در سطح روستا و بخش ارائه، مسائل و مشکلات را نیز بیان کردند و در پایان هم از شوراهای اسلامی شهر و روستا بخش سندرک تجلیل شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود