Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی شانه سازان که خود دارای بیش از 120 اختراع ثبت شده می باشد با اشاره به اقدامات این شرکت در زمینه شناسایی، پرورش و رشد نخبگان و جوانان خلاق اظهار داشت: ایرانیان همواره از مردمان باهوش و ایده پردازی بوده و هستند که تقویت و تبدیل این ایده ها به اختراعات جدید می تواند ضمن ارتقاء سطح انگیزشی نخبگان، تحولی هوشمندانه و اساسی در مسیر رشد و توسعه کشور ایجاد نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : شرکت ایده پردازان هور با توجه به این رویکرد، برند و طرح مخترع جوان را در سطح کشور معرفی و اجرا نمود و به لطف خدا توانستیم طی شش ماه از آغاز این طرح، با شناسایی ارزشهای فکری، ارائه آموزشهای تخصصی و باروری ایده ها و خلاقیت جوانان پویا و علاقمند، بیش از ۴۸ مخترع جوان کشور را به جامعه علمی و صنعتی معرفی نمائیم که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، دستاوردهای این مخترعان در نهمین دوره از مسابقات و نمایشگاه جهانی اختراعات شرکت داده می شود .

شانه سازان ضمن ابراز گلایه از مسئولان سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی بدلیل عدم حمایت از این افراد و طرحهای خلاقانه آنان افزود: کلیه این اختراعات با هزینه شخصی مبتکرین در این مسابقات حاضر می شوند و این درحالیست که حمایت از نخبگان و مخترعین از برنامه های جامع و هدفمند کشورهای پیشرفته دنیاست که براین اساس توانستند با اجرای سیاستهای حمایتی و مدیریتی از این افراد، ضمن تقویت ساختارهای علمی، اجتماعی، سیاسی و ملی کشور خود، با اشتغالزایی پایدار ، به موفقیت های بزرگی در بخشهای اقتصادی و توسعه تجارت با سایر کشورهای دنیا دست یابند.

مدیر طرح مخترع جوان گفت: این طرح می تواند تحولی اساسی و هدفمند در خصوص آینده شغلی و اجتماعی نوجوانان و جوانان کشور عزیزمان ایجاد کند و امیدواریم با حمایت خانواده ها و مسئولان بتوانیم ضمن گسترش و تقویت این طرح و شناسایی و پرورش ایده ها، شاهد بکارگیری اختراعات فرزندان این مرز و بوم در بخشهای مختلف صنعتی، تولیدی و خدماتی کشور عزیزمان باشیم.

شانه سازان افزود: علاقمندان بویژه نوجوانان و جوانان سراسر کشور می توانند با مراجعه به سایت مخترع جوان به آدرس www.mokhtarejavan.com نسبت به ثبت نام و حضور در دوره ها و کارگاههای تخصصی این طرح شرکت نمایند.

اسامی مخترعان و مبتکران:

علیرضا آل ناصری- سارا مزرعه- پرناز فرجی- سیده آرینا سید بهشتی - مهدی نازنینی- علی شانه سازان زاده- امین شیرالی- محمد رحیم قبیتی-داوود و ماهان سلیمانی- رضا قبیتی- هانی حمیل پور- رضا الیاسی- علی عچرش- مرتضی و فرزانه طبیبی - مهنام منشی خیاط-فاطمه فتحی - تهانی جاسمی زرگانی- کوثر حیاتی-حامد حمیل پور - انوار آلبوشوکه- بهاره خدادادی-بهاره هدایت-شکوه کلانتریان - محسن مقصودی -عباس شانه سازان - محمد امین الیاسی- مصطفی روحانی- مرتضی بهمنی - رضا زبیدی - امین جوادی نسب - یوسف امامی -علیرضا سلیمانی - روشنک برهانی - مرتضی عصاره - محمد حسین حسینی فر -آنوشا افشار قهرمان خانی - مهرداد امیر آباد -امیر ابطحی فروشانی - محمد جولا پور - ستایش صیاد - نیایش قدک ساز - مجتبی خیاط-نرگس شانه سازان - محمد امین الیاسی- فروغ فتحی-محمدرضا منشی خیاط.

لازم بذکر است ۱۲ نفر از این مخترعان سه شنبه ۲ خردادماه به کشور رومانی اعزام می شوند و سایر اختراعات بصورت غیرحضوری در این مسابقات و نمایشگاه جهانی شرکت داده می شود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۹۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، غلامرضا جمالی با اشاره به شرکت‌های خارجی حاضر در نمایشگاه بیست‌وهشتم صنعت نفت اظهار کرد: در این دوره کشورهای مطرحی مانند روسیه، چین، آلمان، فرانسه، ژاپن، کانادا، ایتالیا، ترکیه، بلاروس، هندوستان، اتریش، آرژانتین و… حضور خواهند داشت.

وی افزود: همچنین حدود ۱۵۰۰ شرکت داخلی فعال در حوزه‌های مختلف انرژی و صنایع مرتبط با صنعت نفت، تازه‌ترین دستاوردها و نوآوری‌هایی خود را که آینده انرژی و صنعت نفت جهان را تعیین می‌کند، به نمایش می‌گذارند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران برپایی نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت را یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای انرژی برشمرد و گفت: این نمایشگاه اصلی‌ترین و مهم‌ترین رویداد نمایشگاهی صنعت نفت ایران است که در آن شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی به همراه دست اندر کاران اصلی صنعت نفت ایران و جهان حضور جدی و فعال دارند.

جمالی برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت را فرصتی مغتنم برای همکاری شرکت‌های نفتی در سطح داخلی و جهانی خواند و اظهار کرد: در قالب این نمایشگاه، می‌توان ضمن آگاهی از تازه‌ترین تحولات بازارهای محلی، منطقه‌ای و بین‌المللی با رویدادهای مهم جهانی در حوزه صنایع مرتبط با نفت و گاز نیز آشنا شد.

وی تأکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های بسیار بالا و مناسب صنعت نفت ایران، به‌عنوان نخستین دارنده ذخایر نفت و گاز جهان و دارا بودن بازار مناسب در بخش‌های بالادستی، میان‌دستی و پایین‌دستی، در مجموع این رویداد، فرصت بسیار خوبی را برای سرمایه‌گذاری، امضای قراردادها و تفاهم‌نامه‌های همکاری میان شرکت‌ها فراهم می‌آورد.

بر پایه این گزارش، بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز پالایش و پتروشیمی ایران، از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه از بخش‌های صنایع بالادستی، میان‌دستی و پایین‌دستی صنعت نفت به همراه تولید کنندگان تجهیزات صنعت نفت در ۱۰ گروه کالایی و تولیدکنندگان بار اول و دیگر گروه‌های کالایی صنعت نفت شرکت‌های دانش‌بنیان هستند.

شرکت‌های فعال در حوزه تولیدی مواد و فرآورده‌های نفتی، گازی و پتروشیمی، شرکت‌های خدمات فنی و مهندسی صنعت نفت، مراکز علمی، پژوهشی و فناوری و دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و شتاب‌دهنده‌ها، مشاوران، سرمایه‌گذاران مالی و بیمه، حوزه‌های تاسیساتی، مکانیک، برق، الکترونیک، ابزار دقیق، عایق، پوشش و رنگ، اچ‌اس‌ئی، جوش و برش و دیگر گروه‌های کالایی و خدماتی به‌ترتیب اولویت‌بندی و بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دستورعمل‌های ثبت نام، انتخاب و جانمایی می‌شوند که در مراتب بعدی اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 6064001

دیگر خبرها

  • دختر شایسته عربستان در مسابقات جهانی شرکت می‌کند!/عکس
  • ارتقا ۲۶ پله‌ای بسکتبال بانوان در رده‌بندی جهانی بهترین اتفاق پارسال بود
  • حضور بازیکن جوان ایرانی در کنار ستارگان جهان در المپیک
  • مشخص شدن قهرمانان مسابقات مینی فوتبال جام آینده سازان عقدا
  • حضور هندبالیست ایرانی در المپیک پاریس
  • حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • زمینه‌های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه
  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • مدال نقره کانتندر جهانی لبنان بر گردن پینگ پنگ باز ایرانی
  • استقبال از اسباب بازی‌های ایرانی در بازار‌های روسیه