Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای در روز 29 اردیبهشت ماه برای تعیین رییس جمهوری و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، افزود: با برخی نامزدهای متخلف شورای اسلامی فردیس باید برخورد لازم صورت گیرد.
وی تصریح کرد: عده ای از آنان در روز رای گیری هم از تبلیغات دست بر نداشتند، برخی هم در حوزه های رای گیری تبلیغ می کردند که این کار خلاف قانون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از هیات های اجرایی و نظارت و همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات نیز تشکرکرد و افزود: به همه آنها خدا قوت می گویم اما آنچه باید بهتر صورت می گرفت برخورد با تبلیغات غیرقانونی و نامتعارفی برخی نامزدهای شورا در سطح شهر بود.
وی تصریح کرد: مردم فردیس با شور زاید الوصفی حوزه های رای گیری را با حضور خودشان شاداب و پرنشاط کردند و برای نخستین بار افراد مورد نظر خود را جهت هویت بخشیدن به شهر برگزیدند.
وی بیان کرد: به عنوان امام جمعه شهر و کسی که در16سال اخیرهمواره از حقوق شهروندان فردیس دفاع کرده ام، از فرماندار و هیات های اجرایی و نظارت این شهرستان تقاضا دارم برای صیانت از آراء مردم که به تعبیر مقام معظم رهبری حق الناس است و باید نسبت به آن حساسیت به خرج داد، با نامزدهایی که تخلف آنها محرز است برخورد کنند و حداقل آرا آنها را در حوزه هایی که مدرک مستندی نسبت به تخلف آنها وجود دارد، باطل کنند.
ایمانی گفت: این کار هم صیانت از آراء مردم و هم تشویق به درست کاری و عمل به قانون است، ضمن اینکه از هنجارشکنی و قانون شکنی در انتخابات بعدی نیز جلوگیری خواهد کرد.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۹۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو شورای شهر باغستان بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: یکی از اعضای شورای اسلامی شهر باغستان به اتهام اعمال‌نفوذ برخلاف حق و قانون بازداشت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، مهدی محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به بازداشت عضو شورای شهر باغستان شهریار، اظهار داشت: این عضو شورا به اتهام اعمال‌نفوذ برخلاف حق و قانون دستگیر شده است.

وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در رابطه با پرونده عضو شورا ادامه دارد، افزود: برخورد با مظاهر فساد و سوءاستفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضایی بوده و با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

دستگیری سارق مامورنما با 8 فقره اخاذی در مشهد

دادستان شهرستان شهریار در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با هیچ مسئولی در رابطه با فساد و سوءاستفاده از موقعیت شغلی مماشات نخواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سند دار شدن املاک زمین‌های زراعی روستاهای فیروزکوه در سال جاری
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه
  • تشخیص بدعت و انحرافات، ویژگی ممتاز یک معلم
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در میانه و شبستر
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • عضو شورای شهر باغستان بازداشت شد
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم