Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@14:12:32 GMT

بجای نصب بنر تبریک، آجر و سیمان بخرید

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۹۳۳۷۲

بجای نصب بنر تبریک، آجر و سیمان بخرید

منتخب سوم مردم ماسال در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر، از تمام کسانی که قصد نصب بنر تبریک دارند خواسته است بجای این کار برای ساخت خانه یک نیازمند سنگ بلوک، آجر و سیمان خریداری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ماسال نیوز؛ نصب بنر و پارچه نوشته های تبریک به هر مناسبت و موفقیتی در هر سطح، از اتفاقاتی است که در شهرستان ماسال به رویه ای معمول بدل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان اما یکی از منتخبین مردم ماسال در شورای اسلامی شهر، درخواستی جالب از مردم کرده است.

سامره یعقوبی منتخب سوم مردم ماسال در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ماسال، از تمام کسانی که قصد نصب بنر و خرید گل و شیرینی دارند خواست بجای این موارد سیمان، آجر و سنگ بلوک برای وی خریداری کنند.

یعقوبی با اشاره به خانواده ای نیازمند در شهرستان ماسال که نیاز به ساخت خانه دارد گفته است: این مصالح را برای ساخت منزل یک خانواده نیازمند لازم داریم. این خواهش برای رای و شورا و خودنمایی نیست. این خانواده روستایی هستند و من هم در حد توانم برای ساخت این منزل کمک می کنم.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۹۳۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات خودروهای دست دوم در دستور کار قرار بگیرد

به گزارش خبرنگار مهر، «مجتبی یوسفی» در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: قرار بود واردات خودروهای دست دوم انجام شود اما اخیرا آن‌طور که باید و شاید محقق نشده است.

وی افزود: دو شرکت خودروسازی ایران خودرو و ایران‌خودرو خودروهایی که فروش قطعی آن برای زمستان بود را می‌خواهند با افزایش قیمت چند صد میلیونی به مردم تحویل دهند که به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس با ادغام صندوق‌های بازنشستگی در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد اما این روزها مجددا این موضوع مطرح می‌شود که ما با آن مخالفیم.

کد خبر 6084305 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تاکید بر توجه به معماری اسلامی ایرانی در ساخت و سازهای جدید
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وساز‌های جدید قم
  • انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وسازهای جدید قم
  • آغاز به کار جشنواره فجر «معماری» / فراخون جایزه ۴ میلیاردی برای طراحی خانه جشنواره
  • وزیر راه‌ و رئیس بانک مرکزی مسئول اجرای تعهدات دولت در عرضه زمین و تسهیلات مسکن هستند
  • واردات خودروهای دست دوم در دستور کار قرار بگیرد
  • دولت برای رهایی از بحران اقتصادی از الگوی مشارکتی و واگذاری وظایف به شوراها استفاده کند
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تأسیس «سپاه» را تبریک گفت/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • فرآیند ساخت یک مینی نیروگاه برق آبی ۲۳۰ ولتی با سیمان و آجر (فیلم)