Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، تقی کهوریان درآیین تجلیل ازامدادگران جمعیت هلال احمرکه به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمردر ارومیه برگزار شد با تبریک حماسه ملّی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه و پیروزی دکتر روحانی گفت:پیروزی جریان اعتدال و دکتر روحانی در انتخابات، همبستگی ملّی را تقویت و بهروزی ملّت ایران را در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حماسه ملّی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را صحنه انسجام وهمبستگی ملّی مردم ایران دانست و افزود:مردم ایران با حضور گسترده خود درانتخابات و با رای اکثریت خود به برنامه های دکتر روحانی تداوم مسیر توسعه و تعالی ایران را در تمامی عرصه های بین المللی و داخلی خواستار شدند و دولت اعتدال و تدبیر و امید به ریاست دکتر روحانی ضمن تقویت همبستگی ملّی در میان آحاد مختلف جامعه ایرانی صلح پایداردر منطقه ، رشد و شکوفایی بیش از پیش کشور در حوزه های اقتصادی ، عمرانی و اجتماعی را رقم خواهد زد.

معاون هماهنگیامور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در این آیین که با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد، جمعیت هلال احمر را سمبل اتحاد و همبستگی دانست و اظهار داشت:فصل مشترک جمعیت هلال احمربراحسان و نیکی به دیگران و اساس فعالیت این جمعیت برگرفته از آموزه های دین اسلام در کمک به درماندگان و آسیب دیدگان است که بدورازتمامی مرزهای جغرافیایی و قومیتی درجای جای جهان به انجام فعالیت های بشردوستانه می پردازد.

تقی کهوریان با اشاره به حوادث ماههای گذشته در استان افزود:در حادثه سیل اخیر و حوادثی نظیر برف و کولاک زمستان گذشته امدادگران جمعیت هلال احمر با تلاش شبانه روزی وهمراه با سایر دستگاههای اجرایی در انجام ماموریتهای خود بخوبی درخشیدند و در لحظات سخت و دشوار به یاری آسیب دیدگان از حوادث شتافتند و مرهمی بررنج ها و آلام آنان گشته اند.

وی با تقدیراز تلاش و مجاهدت امدادگران جمعیت هلال احمردر استان گفت:در سیل اخیر در استان با حمایت ها وتدابیرمقام عالی استان وبا مشارکت تمامی دستکاههای اجرایی مربوطه توانستیم در کوتاهترین زمان اقدامات اساسی برای اسکان و تامین مایحتاج آسیب دیدگان را انجام داده و علمیات بازسازی و بهسازی مناطق حادثه دیده را آغاز کنیم.

تقی کهوریان از اختصاص 6000 تن سیمان رایگان توسط بنیاد مستضعفان برای آغاز عملیات مرمت و بازسازی خانه های آسیب دیده از سیل در روستاها و شهرهای استان ، اختصاص تسهیلات بلاعوض و کم بهره بانکی به خانواده های آسیب دیده و توزیع اقلام مورد نیازدر میان سیل زدگان را از جمله این اقدامات عنوان کرد و گفت: با تلاش ها و برنامه ریزی های که انجام شده است عملیات بازسازی خانه های آسیب دیده که نیاز به بازسازی و بهسازی داشتند تا شهریور امسال به پایان می رسد.

معاون هماهنگی امورعمرانی با تاکید بر گسترش مشارکت های همگانی درعرصه امداد و نجات افزود:باید با ارائه آموزشهای همگانی و آماده سازی تجهیزات و امکانات مورد نیاز، فرهنگ امداد و کمک رسانی را در جامعه ترویج و گسترش دهیم.

تقی کهوریان همچنین برافزایش آمادگی دستگاههای امدادی و انجام اقدامات پیشگیرانه از حوادث در استان تاکید کرد و اظهار داشت:در حادثه سیلی که استان اتفاق افتاد اگر اقدامات اولیه برای پیشگیری از وقوع حوادث انجام نشده بود الان با حجم بسیار گسترده ای از خسارتهای جانی مواجه بودیم.

وی خسارت سیل به بخش های کشاورزی را بسیار هنگفت اعلام کرد و گفت:با انجام اقدامات پیشگیرانه می توان از حجم خسارتهای احتمالی کاسته و برتقویت اقتصاد ملّی کمک کرد.

در ادامه این مراسم با اهداء لوح تقدیر و سپاس از امدادگران وداوطلبان جمعیت هلال احمر استان ، نیکوکاران و کارشناسان شعب برتر جمعیت هلال احمر استان در طرح ملّی امداد و نجات ، طرح ملّی ایمنی و سلامت مسافران نوروز 96 و امدادگران سیلاب اخیر در استان تجلیل شد.

همچنین در این مراسم با اهداء لوح سپاس آقای استانداربه دبیرکل و معاونین ایشان در جمعیت هلال احمر کشور و لوح تقدیر به مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از تلاش های مجموعه این جمعیت در امدادرسانی به سیل زدگان در استان تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۹۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به وقوع آب‌گرفتگی در ۴ استان، از امدادرسانی به مناطق درگیر حادثه در این استان‌ها خبر داد.

به گزارش ایرنا از جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی با اشاره به آغاز بارش‌ها از روز پنجشنبه گفت: بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کرمان، همدان و اصفهان، امروز تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود: عملیات امدادرسانی به مناطق درگیر حادثه در ۴ استان که بارش‌ها منجر به آبگرفتگی شده، با اعزام تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر آغاز شده است.

به گفته محمودی، در استان خوزستان با آبگرفتگی در شعب دزفول، لالی و آغاجاری مواجه هستیم و امدادرسانی در این شعب توسط تیم‌های امدادی در حال انجام است.

در استان بوشهر نیز آبگرفتگی در شعب دیلم، کنگان، گناوه، جم و دشتی گزارش شده و امدادرسانی در شعب دیلم و گناوه که شدت حادثه بیشتر بوده، در حال انجام است.

همچنین استان‌های اصفهان و فارس نیز امدادرسانی از طریق شعبه هلال‌احمر در شاهین شهر و شعب سپیدان، فسا و بختگان ادامه دارد.

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر از شهروندان خواست از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها در این استان‌ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با سامانه ۱۱۲ ندای امداد و نجات هلال‌احمر تماس بگیرند.

بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی کشور، از صبح پنجشنبه بارش باران در شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز نیز آغاز شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یسنا سالم پیدا شد
  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • ادامه جستجو برای یافتن «یسنا»
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل