Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی پیامی جداگانه از سوی امام جمعه ،فرماندار و نماینده شهرستان صومعه سرا از مردم شهرستان برای خلق حماسه انتخابات تشکر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از به گزارش واران خبر : با توجه به حضور کم نظیر مردم صومعه سرا با درصد مشارکت ۹۴.۷۶ درصدی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ، امام جمعه ،فرماندار و نماینده شهرستان در پیام های جداگانه از مردم شریف شهرستان صومعه سرا تشکر کردند

پیام تشکر حجت الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه صومعه سرا به مردم شریف این شهرستان:

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم با حضور باشکوه خود در انتخابات، بار دیگر به نظام جمهوری اسلامی ایران، آری گفتند و به فرموده رهبر معظم انقلاب برنده این انتخابات مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این انتخابات دموکراسی اسلامی را در ابعاد مختلف به رخ جهانیان کشید تا جایی که همه رسانه های بیگانه را تحت تأثیر خود قرار داد.
فرد منتخب، رئیس جمهور همه مردم ایران است و هواداران آن کس که رأی می آورد باید به رأی و نظر دیگران احترام بگذارند و به دور از کنایه و سرزنش، رقابت را کنار گذاشته و همه در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران بکوشند.

هر کس که در انتخابات شرکت کرده وظیفه دینی خود را انجام داده است و به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، ما مأمور به وظیفه ایم، نه رسیدن به نتیجه.
امروز باید همه مردم ایران به دور از سلایق سیاسی دست در دست یکدیگر بگذارند تا رییس جمهور بتواند به وعده هایی که داده است ، عمل و مشکلات کشور را مرتفع کند.
فقل حسبی الله علیه توکلت
صدیقی
امام جمعه شهرستان صومعه سرا
30اردیبهشت 96

پیام تشکر سید کاظم دلخوش رییس هیات عالی نظارت استان از مردم شریف و ولایتمدار استان گیلان برای حضور در حماسه 96

انتخابات 29 اردیبهشت سال 1396 برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان جمهوری اسلامی گشود.

منویات مقام معظم رهبری (مدظله عالی) مبنی بر روز جشن بزرگ ملی، میسر نبود مگر با عنایات حق تعالی و حضور پرشور و شعور زنان و مردان نجیب و غیرتمند و همه اصحاب رسانه، بازاریان و کسبه، مدیران، مسوولین، کارمندان و کارگران، فرهنگیان، کشاورزان، بازنشستگان، رای اولی هاو تمامی افرادی که هوشیارانه در صحنه حاضر گردیده و راست قامت به وظیفه خود عمل نمودند و آرمان های نظام اسلامی و شهدای گرانقدر را تداوم بخشیدند.

در این راه، نقش بی بدیل عوامل دست اندرکار برگزاری این حماسه جاوید، ستودنی و قابل تقدیر است. بدین وسیله از زحمات ارزشمند و بی دریغ همه مردم شریف استان گیلان و ایران اسلامی، در طی دوران برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی، تقدیر و تشکر می نمایم و خدای سبحان را بر این نعمت بزرگ و عطیه الهی شکرگزاریم.

سید کاظم دلخوش
رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان گیلان

فرماندار صومعه سرا طی پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم شریف ایران در ۲۹ اردیبهشت قدردانی نمود:

متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

اینک در بزرگترین پیچ تاریخی و سرنوشت ساز میهن اسلامیمان ایران، مردم هوشیار و انقلابی کشور با حضور بی نظیر خود در پای صندوقهای رای ،پشتیبانی و حمایت همه جانبه خود را از آرمانهای امام راحل و انقلاب اعلام کردند.

رقابتهای پر هیجان و پای صحنه ماندن تک تک مردم در روزهای انتخابات با حفظ آرامش و برقراری فضای رقابتی سالم یکی از بزرگترین آرزوهای کشورهای جهان است که در ایران عزیز به بهترین شکل محقق شد.

اینجانب ضمن تشکر از حضور مردم شریف و هم میهنان عزیز در روز ۲۹ اردیبهشت طبق فرامین رهبر معظم انقلاب، موفقیت ،توسعه و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی را آرزو دارم.

علی فتح اللهی
فرماندار شهرستان صومعه سرا

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۹۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌

امیرحسین فراهانی در گفتگو با خبرنگار مهر، رأی دادن برای هریک از افراد جامعه یک حق مسلم است، بنابراین باید از این حق دفاع کرد و اگر این حق مطالبه نشود در نهایت منجر خواهد شد انتخاب‌گری و تصمیم‌گیری برای افرادی که در انتخابات شرکت نمی‌کنند از بین برود.

وی افزود: راه حل رفع موانع و مشکلات، حضور آگاهانه در انتخابات است و باید تلاش کنیم و نامزدی را که به نظر ما گره گشای مشکلات است رأی بدهیم زیرا اگر من و شما رأی ندهیم، امور مملکت اداره نخواهد شد.

فراهانی ادامه داد: اگر مجلسی قوی‌تر داشته باشیم، بدون تردید دولتی قوی و مقتدر نیز خواهیم داشت و به عقیده من، ریشه عمده ضعف‌ها و مشکلاتی که در کشور داریم، به مجلس شورای اسلامی برمی‌گردد.

وی گفت: بهترین مشوق برای حضور مردم در پای صندوق رأی آگاهی مردم از اهمیت مشارکت آن‌هاست، انتخابات می‌تواند نقش بسیاری مهمی در تعیین سرنوشت مردم داشته باشد، قوانین مجلس توسط کسانی نوشته می‌شود که با رأی مردم به مجلس می‌روند؛ بنابراین نیاز است که مردم با دقت بیشتری نسبت به انتخاب افراد شایسته اقدام کنند.

فراهانی ادامه داد: انقلاب اسلامی در ۴ دهه اخیر همواره روند صعودی خود را حفظ کرده و تلاش شده با تقویت گفتمان مردم‌سالارانه دینی خود، نقش مردم را در صحنه سیاسی کشور حفظ کند

وی اضافه کرد: مردم ملایر همواره نسبت به گردهمایی و رویدادهای سیاسی در جمهوری اسلامی نگاه مثبت و ویژه‌ای داشتند که آخرین نمونه آن را می‌توان حضور در راهپیمایی روز قدس مشاهده کرد، مشکلات اقتصادی و تبلیغات منفی نیز نتوانسته بر حضور مردم تأثیر منفی بگذارد.

فراهانی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی کشور در زمان جنگ به‌مراتب بیشتر از امروز بود؛ اما مردم به حاکمیت و تلاش مدیران دولتی برای حل مشکلات اعتقاد داشتند، این اعتماد امروزه نیازمند ترمیم دوباره است، برخی از مدیران با اقداماتی اشتباه به این اعتماد خدشه وارد کردند که در سایه دولت مردمی می‌توان نسبت به حل آن امیدوار بود.

وی گفت: مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب را در راستای تحولات شگرف سیاسی و اقتصادی اعلام کرده بود و انتخابات این دوره نیز ادامه همان مسیر است. باتوجه به گذشت ۴ دهه از عمر انقلاب اسلامی شاهد تغییر نسل در مدیران هستیم؛ ازاین‌جهت نیز انتخابات این دوره حائز اهمیت است.

کد خبر 6097875

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • غیرمسلمانان به کشتار مردم غزه اعتراض کرده اند ولی خبری از اعتراض در بلاد اسلامی نیست
  • امام جمعه خرم آباد : مانتوی بدون دکمه و پیراهن‌ کوتاه در بازار دیده می‌شود