Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،پنجمین نشست شورای برون مرزی فدراسیون کاراته در سال 96 عصر امروز(دوشنبه اول خرداد ماه )برگزار شد و با اعزام تیم های گوجوریو سی واکای به مسابقات جهانی ژاپن در مرداد ماه، گوجوریو کن بوکان به مسابقات جهانی رومانی در شهریور و سمینار فنی ژاپن در مرداد ماه، هیات کاراته اذربایجان شرقی به مسابقات بین المللی گرجستان در تیرماه و سبک وادوریو به مسابقات جهانی ژاپن در اواخر مردادماه موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است این تصمیمات پس از تایید رئیس فدراسیون کاراته جهت تصویب نهایی برای شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان ارسال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۹۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران

 به گزارش تابناک، امیر عرب‌براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی‌فرد و مرتضی منصوریان ۷ داوری هستند که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به سمینار داوران بین المللی فوتبال آسیا دعوت شده اند.

این داوران در سال ۲۰۲۳ در لیست داوران بین المللی فوتبال آسیا قرار گرفته‌اند. موعود بنیادی‌فر از این جمع به تازگی دیدار پایانی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا میان ژاپن و ازبکستان را سوت زد.

علیرضا فغانی داور ایرانی به نمایندگی از فوتبال استرالیا در این سمینار حضور پیدا می‌کند که انتظار می‌رود در این سمینار در جمع داوران ایرانی حاضر شود.

علیرضا فغانی یکی از شانس‌های قضاوت در جام جهانی پیش رو است. او بعد از اینکه از لیست داوران بین المللی فوتبال ایران کنار گذاشته شد، در لیست داوران بین المللی فوتبال استرالیا قرار گرفت و در جام ملت‌های دوحه به نمایندگی از فوتبال استرالیا در این بازی‌ها سوت زد. 

در این سمینار ۴ روزه آخرین تغییر و تحولات داوری به گوش داوران بین المللی فوتبال آسیا خواهد رسید. هم چنین قرار است آن‌ها صحنه‌های مهم داوری در جام ملت‌ها و هم چنین بازی‌های بین المللی را مرور کنند.

منبع: خبر ورزشی
 

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!