Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا نژادبهرام، عضو پنجمین شورای شهر تهران: برای افزایش اعضای شورا در دوره‌های بعد، با مجلس تعامل می‌کنیم.
با مشخص شدن اعضای پنجمین دوره شورای شهر تهران، زهرا نژادبهرام به عنوان یكی از اعضای راه‌یافته به این شورا،‌ از سمت خود به عنوان دبیر شورای اطلاع‌رسانی معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری و مشاور رسانه‌ای شهیندخت مولاوردی استعفا داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش نامه نیوز، زهرا نژادبهرام با اشاره به این كه استعفایش مورد پذیرش شهیندخت مولاوردی، معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده قرار گرفته است، به خبرآنلاین گفت: این تصمیم را در پاسخ به اعتماد مردمی گرفتم كه به ما اعضای شورا اعتماد كرده‌اند و حالا لازم است ما پاسخ اعتماد آنها را با تمام توانمان برای بهبود فضای شهری بدهیم.
این فعال حوزه زنان تاكید كرد: اعضای لیست امید كه همگی مورد تایید مردم برای خدمتگزاری قرار گرفتند، اولویت‌ها و اصولی را برای شروع فعالیت در شهر دارند، از جمله محورهای فعالیتمان شفافیت، پاسخگویی و ارتباط با موكلانمان است كه همان مردم هستند.
نژادبهرام درباره افزایش حضور زنان در شورای شهر پنجم هم گفت: در چهار دوره قبلی، شوراها هر تعدادی كه داشتند فقط سه صندلی به زنان اختصاص داده شده بود اما این كه در این شورای 21 نفره شاهد حضور شش زن هستیم بسیار مثبت است و آن را به فال نیك می‌گیریم. درواقع در هنگام بستن لیست امید برای شورای شهر، مطالبه گروه‌های مختلف در نظر گرفته شده بود، مطالبات زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه، مطالبات جوانان به عنوان كسانی كه لازم است تجربه‌اندوزی كنند و در جریان تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها باشند و افرادی كه ژنرال نبوده و طالب مشاركت در امور شهر بودند.
او افزود: حضور این شش زن كه به شورای پنجم راه پیدا كرده‌اند، جمعیت زنان را نمایندگی می‌كنند و امیدواریم بتوانیم فراكسیون زنان را در دوره جدید شورا راه‌اندازی كنیم زیرا زنان مطالبات زیادی از شهر دارند كه لازم است مورد نظر قرار بگیرند.
نژادبهرام با انتقاد از تعداد 21 نفر برای شورای شهر تهران گفت:‌ تهران به عنوان یكی از كلانشهرهای دنیا باید تعداد بیشتری عضو در شورای شهر داشته باشد، حتی اگر بخواهیم مناطق تهران را تقسیم‌بندی كنیم باز هم می‌بینیم كه این شهر با 22 منطقه، تعداد اعضای شورای شهر كمتری دارد. ما در این زمینه حتما دست به كار خواهیم شد و با تعاملی كه با نمایندگان مجلس انجام می‌دهیم این درخواست را مطرح می‌كنیم كه تعداد اعضای شورای شهر افزایش بیابد.

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۹۶۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسن فرخ، رییس شورای اسلامی شهر محمدیه با اعلام اینکه همدلی و انسجام در شهر محمدیه دستاورد های مهمی به ارمغان داشته است، تصریح کرد: براساس اعلام استانداری قزوین، شورای اسلامی شهر محمدیه علاوه بر کسب عنوان برتر در این استان، به عنوان برگزیده شهرستان‌های البرز نیز دست یافت.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری در کنار فعالیت های عمرانی ، خدماتی و فرهنگی توجه ویژه به امور اجتماعی و رفاهی شهر و شهروندان داشته است افزود: متاسفانه در بخش حمل و نقل کاستی های از قبل وجود داشت و همین موضوع باعث ایجاد نارضایتی عموم مردم در این حوزه شده بود.

فرخ یاد آورشد: با نگاه خوب و دلسوزانه شهردار محمدیه به حوزه حمل ‌و نقل خوشبختانه این بخش را در راستای ایجاد آسایش و رفاه حال شهروندان در الویت اصلی قرار داد و با یک برنامه ریزی دقیق و انتخاب مدیر با تجربه گام های موثری در جهت رضایتمندی شهروندان برداشته شد که گام اول رایگان کردن ناوگان اتوبوسرانی بود که مورد استقبال بی نظیر مردم قرار گرفت که خوشبختانه همین موضوع نقش بسزایی در انتخاب شورای برتر استان داشت.

وی همدلی و همبستگی بین اعضای مدیریت شهری را از عوامل مهم کسب این عنوان‌ها برشمرد و افزود: پاسخگویی و شفاف‌سازی عملکرد در حوزه مدیریت شهری وظیفه هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر است.

رییس شورای اسلامی شهر محمدیه به تلاش اعضای شورای اسلامی در دوره ششم اشاره کرد و گفت: برگزاری بیش از یکصد و نود جلسه و حضور منسجم اعضای شورا در جلسات جهت حل مشکلات شهروندان طی این دوره از شورای اسلامی شهر در محمدیه بی نظیر بوده که ثبت شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901713

دیگر خبرها

  • صادرات دست آفریده‌های بانوان تهرانی
  • انسیه خزعلی توضیح داد؛ طرح زیست عفیفانه در حوزه حجاب و عفاف چیست؟
  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • خزعلی ابعاد «طرح زیست عفیفانه» را تشریح کرد
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود