Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تحلیف ۱۵ کارشناس رسمی دادگستری با حضور رئیس‌کل دادگستری استان کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آئین تحلیف 15 نفر از کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان عصر امروز با حضور یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان برگزار شد.

در این مراسم محمد زنگی‌آبادی رئیس هیئت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه بالغ بر 790 نفر در کانون کارشناسان استان عضو هستند اظهار داشت: این کارشناسان در 47 رشته تخصصی در استان به مردم خدمت‌گزاری میکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان از توانمندترین مراکز علمی در استان به‌شمار می‌رود افزود: در سال 95 موفقیت‌های خوبی در جهت رفع اطاله دادرسی در استان داشته‌ایم.

رئیس هیئت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه عدم به موقع اظهارنظر کارشناسی از دغدغه‌ای اصلی دستگاه قضا و کانون است که آن را پیگیری می‌کند گفت: اعتقاد داریم هر کارشناس در اظهارنظرها باید فقط خدا را مدنظر داشته باشد و تحت تاثیر طرفین قرار نگیرد.

وی با بیان برخی فعالیت‌های انجام شده توسط کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان در سال گذشته تصریح کرد: در سال گذشته دو نوبت مراسم تحلیف کارشناسان جدید رسمی دادگستری برگزار شده است.

زنگی‌آبادی با اشاره به اینکه نصب و راه‌اندازی اینفوکیوسک در استان انجام شد گفت: کارت شناسایی برای همه اعضای کانون طراحی و چاپ شده است.

وی با بیان اینکه جابه‌جایی زمین کانون انجام شده است افزود: عملیات اجرایی احداث ساختمان کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان امسال آغاز می‌شود.

رئیس هیئت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه برگزاری کلاسهای آموزشی و ارزیابی در استان پیگیری شده است بیان کرد: این کلاس‌ها در شهر کرمان و جیرفت برای استفاده همه کارشناسان عضو برگزار شد.

به گزارش تسنیم در مراسم تحلیف 15 کارشناس رسمی دادگستری در تالار برق کرمان با قرائت سوگندنامه کارشناسان جدید همراه بود.

انتهای پیام/

R7860/P1377/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۹۶۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری هفت هزارهکتار از تالاب جازموریان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست استان کرمان با اشاره آبگیری بخشی از تالاب جازموریان در بارش‌های اخیر گفت: براساس رصد نقشه‌های ماهواره‌ای هشت درصد از وسعت تالاب جازموریان آبگیری شده است.

مجتبی نیک‌ طبع افزود:این تالاب جزو بزرگ‌ترین تالاب‌های آب شیرین کشور محسوب می‌شود و خاصیت آن جذب آب به‌ صورت یک اسفنج است که نه‌ تنها موجب تغذیه گیاهان سطح تالاب در فصول خشک ‌سال می‌شود بلکه از تبدیل این محل به کانون گرد و غبار هم جلوگیری می‌کند.

وی بیان کرد تالاب جازموریان با ۱۰۸ هزار هکتار مساحت از طریق آورده سالانه رودخانه‌های هلیل رود استان کرمان و بمپور استان سیستان و بلوچستان آبگیری می‌شود و سال هاست که به عنوان یکی از کانون‌های اصلی گرد و غبار جنوب شرق کشور شناخته می شود.

در بارش‌های اخیرهشت درصداز وسعت تالاب جازموریان آبگیری شده است.

دیگر خبرها

  • آبگیری هفت هزارهکتار از تالاب جازموریان
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • تحت تاثیر پیشرفت دفاتر اسناد رسمی ایران قرار گرفتم
  • آمادگی کانون سردفتران ایران برای همکاری با روسیه
  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش