Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس گلستان با بیان اینکه پارک موزه دفاع مقدس استان گلستان با مشکل مالی رو به رو است، گفت: پارک موزه دفاع مقدس استان گلستان تا پایان برنامه ششم ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عباس حسنی‎نیا ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر 30 درصد این پارک موزه دفاع مقدس پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار داشت: این کوچکترین مرکز فرهنگی دفاع مقدس در بین استان‎های کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس گلستان ادامه داد: در برخی از استان‎ها میلیاردها تومان هزینه شده اما از مجموعه پارک موزه دفاع مقدس آنها استقبال نمی‎شود اما در گرگان با وجود اینکه هنوز این پروژه به اتمام نرسیده،مورد استقبال قرار دارد.

حسنی‎نیا یادآور شد: برای ساخت این پروژه یک میلیارد و 600 هزینه میلیون تومان هزینه شده که یک میلیارد و 100 میلیون تومان از تهران و 500 میلیون تومان از اعتبارات استانی هزینه شده است.

حسنی‎نیا افزود: علاوه بر ساخت پارک موزه دفاع مقدس ساخت یادمان‎های شهدای گمنام را در استان گلستان دنبال می‎کنیم.

وی گفت: پارک موزه دفاع مقدس با مشکل مالی رو به رو است و در این راستا با استاندار گلستان، رئیس سازمان برنامه بودجه و رئیس کل دادگستری در تپه نورالشهدا جلسه‎ای برگزار کردیم و مقرر شد در مدت زمان کوتاهی این مرکز فرهنگی ساخته شود.

مدیر‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس گلستان تاکید کرد: بودجه‎ای که برای اتمام این پروژه پیش‎بینی شده 8 میلیارد تومان بود و سال گذشته 1.5 میلیارد در نظر گرفته شده که مانند بسیاری از پروژه‎های دولتی در کشور اعتباری به آن تخصیص پیدا نکرده است.

حسنی‎نیا با بیان اینکه در پایان برنامه ششم پارک موزه دفاع مقدس به اتمام می‎رسد، یادآور شد: مراکز فرهنگی دفاع مقدس استان جزء طرح‎های عملیاتی محسوب شدند و در اولویت ساخت قرار دارند.

وی گفت: در 50 مکان در استان گلستان 131 شهید گمنام ما تدفین شده و تاکنون 11 یادمان این شهدای گمنام را در استان ساخته و 24 یادمان شهدای گمنام در دست بهره‎برداری قرار دارد.

انتهای پیام/

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۹۶۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.
وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • موزه قجری در کاخ مخصوص
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس